MVV algemeen

10 feb 2020 15:57
topschutter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV algemeen #5236
Binnen hoeveel tijd moeten de eerste contouren van jouw visie zichtbaar worden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2020 16:20
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #5237
Napoleon, je zegt dat geld aan t eind komt, ok. Net als bij een bedrijf.

Wat ik me afvraag is wat gaat MVV komend seizoen doen? We teren volledig in op het eigen vermogen. De supporters en sponsoren heb je niet 1-2-3 terug, waardoor de kans dat MVV gaat bezuinigen op MVV 1 groot is. Daardoor een mindere selectie en dus nog geen doorbreking negatieve spiraal. Dit is een probleem! (Of uitdaging)

Het is onderzocht dat de stand van de ranglijst afhangt van het budget dat er voor de selectie beschikbaar is : spelers beter betalen trekt betere spelers geeft betere resultaten (gemiddeld genomen). Dat zeg jij zelf ook, willen we meedoen aan de top moeten er minimaal 3 ton bij.

Als we gaan bezuinigen wordt dat gat misschien wel 4-5 ton. Hoe gaan we dat overbruggen?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2020 17:13 10 feb 2020 17:20 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #5238
Zonder investeerder kun je dit gewoon niet overbruggen. En wil je meedoen voor promotie zul je wel moeten om met een investeerder in zee te gaan. Zie Fortuna Sittard. Geen investeerder = Geen geld = Geen promotie. En velen willen geen investeerder, maar vroeger was dit ook verkapt zo. Sphinx bij MVV, TUC bij Fortuna, Nol bij Roda. Het was toen in die tijd alle 3 eredivisie. Nu heeft MVV soms nog niet eens meer reclame op het shirt. Tja...als je toen geen sponsor had betekende het ook degraderen. Het is nog altijd precies hetzelfde. Alleen ligt MVV ver achter. Kump good....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2020 19:20
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV algemeen #5239
Napoleon schrijft: Ik heb gesproken met mensen en die zeggen dat je met 1 miljoen verhoging van het budget nergens komt. Nee, zegt hij, je hebt minimaal 300 duizend extra nodig. Eh ? Wat zegt hij nu eigenlijk? Waar zit de typefout?
Die man geniet van alle aandacht, maar niemand heeft enig idee wat er van waar is.
Hij zegt dat er een plan moet zijn en dan komt het geld vanzelf? Huh? Alsof dit niet al jaren geprobeerd is.
Ik begrijp dat mensen alle aanknopingspunten zoeken om het voor MVV beter te maken, maar ik begrijp niet dat mensen kritiekloos achter iemand aan lopen die toch al een aantal jaren schreeuwt en zichzelf erg belangrijk vindt. Ik vind het allemaal een beetje op een klucht te gaan lijken. We zullen zien waar het allemaal toe leidt, maar voorlopig ben ik het eens met de forumleden die opteren voor een sterke locale investeerder die de zaak opbouwt en er zelf ook aan mag verdienen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2020 21:51
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
MVV algemeen #5240

krampioen schreef : Napoleon schrijft: Ik heb gesproken met mensen en die zeggen dat je met 1 miljoen verhoging van het budget nergens komt. Nee, zegt hij, je hebt minimaal 300 duizend extra nodig. Eh ? Wat zegt hij nu eigenlijk? Waar zit de typefout?
Die man geniet van alle aandacht, maar niemand heeft enig idee wat er van waar is.
Hij zegt dat er een plan moet zijn en dan komt het geld vanzelf? Huh? Alsof dit niet al jaren geprobeerd is.
Ik begrijp dat mensen alle aanknopingspunten zoeken om het voor MVV beter te maken, maar ik begrijp niet dat mensen kritiekloos achter iemand aan lopen die toch al een aantal jaren schreeuwt en zichzelf erg belangrijk vindt. Ik vind het allemaal een beetje op een klucht te gaan lijken. We zullen zien waar het allemaal toe leidt, maar voorlopig ben ik het eens met de forumleden die opteren voor een sterke locale investeerder die de zaak opbouwt en er zelf ook aan mag verdienen.


Volgens mij is het vrij simpel.

Er zijn mensen die zeggen dat je met 1 miljoen verhoging van het budget nergens komt. Hij zegt je hebt minimaal 300 duizend meer nodig. Dus 1.3miljoen.
Los van wat je ervan vindt, Napoleon is een ervaren ondernemer met een hart voor MVV.
De meesten van ons hebben hem wel eens gesproken of weten welk bedrijf van hem is. Geloof me, hij zal zijn naam echt niet te grabbel gooien.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2020 08:44
Mestreech72
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
MVV algemeen #5241
Hallo Napoleon, Iech kin uuch neet en weet neet wat geer daot. Iech hoop allein dat ut geine groetspraak is en gein loze beloftes. Geen woorden maar daden aub.
Präötsjesmekers höbbe v'r lang genóg beij us clubke gehad.

Gebore en Getoge in Mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2020 11:22
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #5242

Aswin schreef :

krampioen schreef : Napoleon schrijft: Ik heb gesproken met mensen en die zeggen dat je met 1 miljoen verhoging van het budget nergens komt. Nee, zegt hij, je hebt minimaal 300 duizend extra nodig. Eh ? Wat zegt hij nu eigenlijk? Waar zit de typefout?
Die man geniet van alle aandacht, maar niemand heeft enig idee wat er van waar is.
Hij zegt dat er een plan moet zijn en dan komt het geld vanzelf? Huh? Alsof dit niet al jaren geprobeerd is.
Ik begrijp dat mensen alle aanknopingspunten zoeken om het voor MVV beter te maken, maar ik begrijp niet dat mensen kritiekloos achter iemand aan lopen die toch al een aantal jaren schreeuwt en zichzelf erg belangrijk vindt. Ik vind het allemaal een beetje op een klucht te gaan lijken. We zullen zien waar het allemaal toe leidt, maar voorlopig ben ik het eens met de forumleden die opteren voor een sterke locale investeerder die de zaak opbouwt en er zelf ook aan mag verdienen.


Volgens mij is het vrij simpel.

Er zijn mensen die zeggen dat je met 1 miljoen verhoging van het budget nergens komt. Hij zegt je hebt minimaal 300 duizend meer nodig. Dus 1.3miljoen.
Los van wat je ervan vindt, Napoleon is een ervaren ondernemer met een hart voor MVV.
De meesten van ons hebben hem wel eens gesproken of weten welk bedrijf van hem is. Geloof me, hij zal zijn naam echt niet te grabbel gooien.




Ik heb het hier over het spelersbudget , die was circa 1000.000 bij MVV dit jaar en volgens de kenners moet dat minimaal 1300000 zijn om uberhaupt een kans te maken op promotie .

En idd Aswin ik gooi mijn naam echt niet te grabbel , ik ben 17 jaar ondernemer heb een geweldig mooi bedrijf , met prachtige klanten en kom altijd mijn afspraken na !
Daarom ook naar dit MVV bestuur is het geweldig mee samenwerken , ze verdienen mijn respect en hebben mijn medewerking. Deze mensen komen ook hun afspraken na en daarom werkt het ook zo fantastisch en dan heb ik het alleen al over onze samenwerking ook met anderen hoor ik positieve geluiden . Dus we zitten in een postieve flow en binnenkort komen daar al de eerste mooie resultaten uit als partijen zich gaan vinden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2020 13:27
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 73
Meer
MVV algemeen #5243
Dat zijn mooie berichten Napoleon en ik neig er ook naar jou te geloven. Alles wat goed is heeft tijd nodig, maar mss een overbodige vraag, wat bedoel je met binnenkort? Gaat dat om dagen weken of maanden? In ieder geval mooi dat jij je met anderen zo inzet, succes!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2020 13:54
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #5244

Mestreech72 schreef : Hallo Napoleon, Iech kin uuch neet en weet neet wat geer daot. Iech hoop allein dat ut geine groetspraak is en gein loze beloftes. Geen woorden maar daden aub.
Präötsjesmekers höbbe v'r lang genóg beij us clubke gehad.


Als je de berichtgeving die Napoleon hier met ons allen deelt goed heb gelezen dan moet je weten dat hij inmiddels zijn plannen aan het MVV bestuur nader heeft uitgelegd waarop het Bestuur positief heeft gereageerd. Momenteel wordt er m.i. stap voor stap bekeken hoe op de best mogelijke manier en op relatief korte tijd e.e.a. uitvoerbaar is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2020 23:34
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV algemeen #5245
het blijft nog even spannend bij MVV. Mensen stappen op, de spelers doen hun best, er is bestuurlijke onrust. Een onzichtbare voorzitter, een gemeente die geen krimp geeft, een paleisrevolutie van de kleine veldheer. Waar gaat dit toe leiden? We willen eigenlijk allemaal een club die zelf de broek kan ophouden en die een vooraanstaande positie kan innemen in het limburgse voetbal. Elk initiatief is welkom. Gelukkig zijn er initiatieven. Mensen die zich druk maken over de toekomst van onze club. Ik vind het moeilijk dat er bij oda allerlei miljonairs opstaan en dat zij elk jaar verlies kunnen leiden. Wij hebben onze zaakjes goed onder controle zonder die incidentele ingrepen. En dat verdient een compliment. Toch groeien wij niet. En dat is frustrerend. Hoe kunnen wij de meest vooraanstaande club in Limburg worden? Dat is toch het doel. Ik hoop dat iemand een antwoord heeft en dat wij kunnen genieten van kwalitatief hoogstaand voetbal in een fraai stadion in een geweldige sfeer,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2020 12:10
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
MVV algemeen #5246
Roda is altijd afhankelijk geweest van geldschieters, maar na Nol Hendriks is het is het in rap tempo bergafwaarts gegaan met dat clubje. Ondanks dat er nu weer nieuwe miljonairs zijn ingestapt, zakt dat clubje steeds verder weg, veel onrust en interne macht strijd of je daar nu zo jaloers op moet zijn. Die tapaskoning van de Randstad heeft totaal geen band met de club en zit er puur voor eigengewin en die ICT miljonair Koster is er ook niet met 100% overtuiging ingestapt, kortom een bom die op ontploffen staat. Het begrotings tekort gaat oplopen naar 3 milj, word misschien nog hoger.MVV komt inderdaad niet verder , kan geen stappen maken, hopelijk brengen napoleons plannen de club verder, maar op de manier hoe het bij roda gaat , daar ben ik echt niet jaloers op,
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2020 16:13
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #5247
Het is jammer, dat juist nu, MVV hier niet van geprofiteerd heeft. Als er een moment was geweest om een doodsteek te geven, dan was het wel op dit moment geweest. En juist nu, laat de hele club het afweten. MVV had in de nacompetitie moeten staan, en promoveren en die club moeten uitzwaaien, maar het omgekeerde gebeurd. Heel jammer. Dat wat zuid-Limburg nodig had gebeurd dus weer opnieuw niet. Dat is de machteloosheid van MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2020 16:44
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #5248
Mischien dat we medisana nu kunnen aantrekken als hoofdsponsor. Dat zou wat zijn :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2020 18:38 12 feb 2020 18:38 door Jo70.
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
MVV algemeen #5249

Charmeur schreef : Mischien dat we medisana nu kunnen aantrekken als hoofdsponsor. Dat zou wat zijn :lachen:



In God's naam, hopelijk blijft deze man (Directeur Medisana) voor MVV bespaart. In mijn ogen is er geen grotere gek dan deze vent. Directeur onwaardig!! Sorry!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2020 20:32
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #5250
Die medisana willen niet meer sponsoren in de keukenkampioen divisie...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.406 seconden