MVV algemeen

06 feb 2020 21:13
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV algemeen #5221
Penders weg, voetbalplatform opgestapt, Erens weg. De vriendjespolitiek binnen MVV ebt langzamerhand weg. Op zich allemaal goed om zo een andere wind te laten waaien bij MVV. Ik ben voorstander om mensen binnen MVV te halen die van buiten komen en niemand met een MVV verleden, maar wel voetbalverstand hebben. Want laten we eerlijk zijn, Paul Penders zie ik echt niet bij een andere BV aan het werk. Datzelfde geldt voor Erens. Wat hier ook al gezegd werd, twee lichtgewichten.

Mbt het veldslag van Napoleon snap ik dat het nu wat rustiger is. Het bestuur zal nog een definitieve keuze moeten maken. Maar ik gok dat dat rondom maart/april naar buiten zal komen. Ook de namen van Napoleon´s DreamTeam, nieuwe trainer, scoutingsnetwerk e.d..


Ik denk dat de meeste van ons hier het ook wel meegekregen hebben. Ons kunstgras is beoordeeld als het slechtste in de KKD. Ik meende dat de PVDA (ik kan me vergissen) het heeft aangekaart bij de gemeente dat het kunstgrasveld vervangen moet worden. Verder iemand nog iets vernomen, of is dit ook soms een onderdeel van het plan van Napoleon? Gemeente Maastricht kennende interesseert het toch niet. Dus persoonlijk zie ik niks gebeuren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2020 05:42
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
MVV algemeen #5222
Geen Erens als algemeen directeur, vandaag uitleg in DDL door MVV...opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2020 08:07
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
MVV algemeen #5223
Financieel zware tijden voor het Limburgse profvoetbal - www.1limburg.nl/l/95378 #1Limburg

Hoop dat MVV met de juiste personen de juiste weg kiest, zodat dit resultaat (nog) beter wordt!! Ik heb eigenlijk wel vertrouwen in het plan van onze kleine veldheer!! Dus actie, actie en nog eens actie!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2020 08:55 08 feb 2020 08:56 door Driver.
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
MVV algemeen #5224
Het is duidelijk dat Mvv een andere richting wil opgaan. Investeerders zijn nu wel welkom, hopelijk komen er goede mensen bij in het bestuur.
Dat Paul Penders, Frans Erens en het platform zijn vertrokken maakt Mvv beslist niet zwakker. Nieuwe ideeën en een nieuw beleid geven de Mvv supporters weer een sprankje hoop. Geen praatjes meer van Paul Penders hoe slim ze nieuwe spelers aantrekken. Het aankoopbeleid was afgelopen jaar een groot fiasco, terwijl men een jaar de tijd heeft gehad om spelers te zoeken en te benaderen. Vorig seizoen gaf Penders namelijk aan ,,we weten welke spelers we moeten zoeken voor komend jaar, we zijn er volop mee bezig". Het resultaat is bekend.
Hopelijk wordt het contact weer met de supportersgroepen weer in ere hersteld, een lekkere sfeer in DE Geusselt doet wonderen.
Ik ben benieuwd wat er allemaal staat te gebeuren bij Mvv, ik steun, in ieder geval, de vernieuwing waar Mvv mee bezig is!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard, jovkle, Boer458, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2020 14:02
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
MVV algemeen #5225
Na de zoveelste nederlaag van het seizoen ( en let wel dit seizoen tegen geen enkele tegenstander kunnen verassen ) gaan we met 13 wedstrijden langzaam na het einde van de competitie. Feitelijk begin februari al mogen constateren dat we om nergens meer mee spelen , en eigenlijk was dat in januari al zo en als je heel eerlijk bent was dat begin Augustus al zo met aanstellen van Usta als coach , die heeft er gewoon totaal niets van gebakken . Gewonnen van een paar teams die er echt niks van konden en de rest nergens een fatsoenlijk resultaat gemaakt.

Dat heeft allemaal heel veel los gemaakt, en terecht denk ik . Van het ontslag van Gunst en Nijs opstappen van de vrienden groep van Ward .V , het ontslag van Paul .P , het vertrek van het voetbalplatform en recent Frans E die opgestapt is kunnen we echt wel zeggen dat het spektakel dit jaar buiten het veld moest komen.

Een spelers groep die meer kwaliteit heeft dan verleden jaar , echter die wel aan mentale body heeft ingeboet en juist dat zie je op het veld
Ik blijf erbij alles heeft te maken met 2 cruciale strategische beslissingen , 1 ) het "afdwingen van promotie op korte termijn , juist nu promoveren lastiger is dan al die jaren er voor met slechts 1 PO plaatst 2) het aanstellen van een trainer Ustu .

Het bijzondere is dat de huidige stand op de ranglijst en ook de gehele gevoelstemperatuur vrijwel aan deze 2 punten gelinkt kunnen worden ( vrijwel).
In mijn onderzoeks drang naar betere mensen en de antwoorden op de vragen kwam ik er al heel snel achter dat je met 1000.000 euro eigenlijk bijna niet kunt promoveren . De diverse directeuren bij BVO die ik gesproken had en die zelfs de weg naar boven hadden meegemaakt gaven aan dat t budget minimaal 300.000 hoger moest zijn om eens in de zoveel jaar kans te maken op . Met dat budget moet je structureel wel top 10 kunnen voetballen mits je goede aankopen doet.

Dan kom ik op t voetbalplatform ( VP) ik ben voor oud voetballers binnen MVV , liefst zoveel mogelijk goed idee, echter een VP is het meest onzinnige en slechte idee wat je kunt bedenken ( dat vind ik zelf ook ) maar belangrijker dat vinden top directeuren van BVO die ik gesproken heb . Die zeggen t volgende daarover , als je een VP hebt dan willen die mensen er iets van vinden en dat snap iedereen want je wilt spiegelen. Echter als je er iets van vind maar geen enkele bevoegdheid hebt dan komt er altijd een conflict moment , bij MVV ook geweest.
Wat zeggen die top directeur , die zeggen , geeft 1 persoon het budget en de complete verantwoordelijkheid voor het samenstellen van de selectie ..let wel hun opmerking daarbij is ook dat moet wel een persoon met een netwerk en kennis van zaken hebben anders haal je nooit de krenten uit de pap.
Dat het VP is opgestapt is dus prima, vanaf nu nooit meer een VP . Je ziet zelfs de reden waarom ze zijn opgestapt dat had niks met de selectie te maken dat had met ontslag Paul P. te maken bizar natuurlijk.

Maar gelukkig beginnen aan al deze constructies een einde te komen, van de week nog Frans Erens ... beetje zuur beetje , krijgt zijn zin niet en gooit de handdoek in de ring. Dat mag maar wie zijn belang dien je dan je eigen of die van de club.
MVV gaat een hele andere koers varen daar ben ik van overtuigd , maar alles wat we doen moeten we gelijk goed doen , foutmarges zijn er niet meer. Het eigen vermogen is verspeeld met belachelijke ideen , te lang hebben de verkeerde mensen de club gerund en hebben mensen met een te klein voetbal netwerk ( VP) ons van adviezen voorzien ( let wel klein voetbal netwerk waarin wij MVV moeten vissen , dat zijn spelers die de meeste van ons niet kennen op een paar na die we allemaal kunnen verzinnen)

Maar veranderen is op komst , je ziet aan alles dat het huidige bestuur wat nu daadkrachtig optreedt en door pakt een klimaat neerzet waarin sommige zich niet meer lekker voelen maar daar is niks mis mee, 20 jaar eerste klas en we zijn geen stap opgeschoten , dus het moet anders en het gaat anders. En niemand is groter dan de club dat geldt op de eerste plaats voor mezelf , die spiegel houdt ik me direct voor. We zijn een teamsport en we zullen samen moeten winnen .
Zoals reeds eerder geschreven ik heb een dream team , die instaat is om vertrouwen terug te winnen ( samen met huidig bestuur en medewerkers) en die op en naast het veld weer die MVV vibe kan doen laten ontstaan . Alles is bekend en de komende tijd hopen we die stappen te kunnen zetten ,zodat we echt supporters voor supporter en sponsor voor sponsor aan ons terug kunnen winnen .

persoonlijk ben ik er meer dan van overtuigd dat we er een betere club voor terug krijgen dan dat we de laatste jaren hebben gezien
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Frank Salemans, Ben Salemans, Armand, johan, opadiehard, danima98, jovkle, Sjeng043, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2020 00:21
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #5226
Prima verwoord Napoleon, ga vooral zo door!!! Ik hoop dat jouw initatieven/plannen in de praktijk een vervolg zullen krijgen.

Je typvaardigheid laat m.i. wel te wensen over, hahahah.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2020 08:32 09 feb 2020 08:34 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
MVV algemeen #5227
Kennis en wilskracht overbrengen is belangrijker dan type fouten toch?...Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2020 09:51
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV algemeen #5228

jovkle schreef : Prima verwoord Napoleon, ga vooral zo door!!! Ik hoop dat jouw initatieven/plannen in de praktijk een vervolg zullen krijgen.

Je typvaardigheid laat m.i. wel te wensen over, hahahah.


Gelukkig zijn we niet afhankelijk van een typevaardigheid van één persoon om weer successen te gaan boeken. Bedankt voor je inbreng Napoleon. Ik ben heel erg benieuwd. Misschien is er wel plaats voor Houten of Jaques in het nieuwe MVV. ;).

Kritische en scherpe berichten vanuit hun toetsenbord lees ik nog altijd met veel plezier. Na regen komt zonneschijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2020 11:07
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV algemeen #5229
Het is makkelijk om te zeggen wat fout is gegaan, hoe het had gemoeten en hoe het verder moet.
Maar vooralsnog lezen we niet hoe Us MVV-ke in jouw plan eruit komt te zien. Het blijft te vaag.
Laat duidelijk zijn , ik twijfel absoluut niet aan je goede bedoelingen en ideeën.

Kom eens met je visie en hoe je dit concreet denkt te realiseren!
En dan heb ik het niet over de namen die in jouw dreamteam zitten, want die kun je uiteraard niet noemen, maar ik zou wel jou visie willen lezen en de structuur hoe de club (sportief, algemeen, financieel etc) gerund zou moeten worden en nogmaals zonder namen te noemen.
Heb je grote sponsoren of een investeerder(s)? Want daar begint het mee: geld, geld, geld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2020 12:38
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
MVV algemeen #5230

Mienclub1902 schreef : Het is makkelijk om te zeggen wat fout is gegaan, hoe het had gemoeten en hoe het verder moet.
Maar vooralsnog lezen we niet hoe Us MVV-ke in jouw plan eruit komt te zien. Het blijft te vaag.
Laat duidelijk zijn , ik twijfel absoluut niet aan je goede bedoelingen en ideeën.

Kom eens met je visie en hoe je dit concreet denkt te realiseren!
En dan heb ik het niet over de namen die in jouw dreamteam zitten, want die kun je uiteraard niet noemen, maar ik zou wel jou visie willen lezen en de structuur hoe de club (sportief, algemeen, financieel etc) gerund zou moeten worden en nogmaals zonder namen te noemen.
Heb je grote sponsoren of een investeerder(s)? Want daar begint het mee: geld, geld, geld.


Begrijp je opmerking , even een korte reactie .
Het begint niet met geld , het eindigt met geld . Geld is de uitkomst van het veranderen van het proces en is het resultaat van je inspanningen dat geld is op verschillende manieren te definieren dan wel als direct cash danwel als waarde bv op het veld etc
Het begint bij creativiteit en het begint dat je alles wat nu goed gaat verbetert en alles wat niet lukt wijzigt daarnaast moet je kwaliteit toevoegen aan het proces in mensen en in kennis . Kwaliteit is de versnellende factor tot succes
Creativiteit zorgt voor een andere kijk op zaken , creativiteit en kwaliteit , gecombineerd met doorzettingsvermogen en timing zijn een garantie voor succes overal en met alles !

Dit in een notendop hoe ik zaken benader , alles vanuit de volgende gedachte

1) creativiteit toevoegen
2) kwaliteit toevoegen
3) verduurzamen/doorzetten
4) timing

Uitkomst is resultaat in plannen , ideeen , processen en dus in geld !!
En al die punten worden door mensen ingevuld die beschikken over de juiste competenties daarnaast kun je door verschillende mensen bij elkaar te zetten ervoor zorgen dat de optelsom van het individu geen optelsom meer is maar dat het zich vermenigvuldigd .

Verder ga en kan ik niet dieper in gaan op allerlei plannen daar heb ik wel hier al wat over geroepen en geschreven maar hoop dat je de gedachten gang er achter begrijpt
Iedereen denkt het begint met geld , ik zeg je geld is de uitkomst van je proces ! Het eindigt daar dus feitelijk , het geeft je succes in feite weer hoe je zaken hebt aangepakt ( goed of slecht laat ik in t midden).
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2020 13:40
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV algemeen #5231
Als hoger opgeleide kan ik jouw theoretisch verhaal volgen: zet de juiste mensen, met de juiste competenties, kwaliteit en creativiteit, op het juiste moment, voor de juiste zaken bij elkaar en het levert uiteindelijk (als het lukt) geld op....
Dat is toch met alles zo, de juiste persoon op de juiste plek.

Het gaat erom hoe je dingen aanpakt , zeg je.
Een van de verbeterpunten bij MVV is de communicatie..
Wanner worden jouw plannen duidelijk?. Waar hangt dat vanaf, wat heb je van wie nodig? Hoe ga jij dan zaken aanpakken? Waar wil je naar toe?
Ik mis nog steeds jouw visie met MVV. Ik hoop dat het je lukt, ben echter nog steeds sceptisch zoals je merkt. Ben bang dat we straks te horen krijgen. Ik had een dreamteam en hoop plannen, maar het bestuur wilde niet.

In de voetbalwereld moet je direct presteren! Nog zo'n seizoen en er zitten nog maar 1500 toeschouwers.
Oprecht veel succes!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2020 17:04 09 feb 2020 17:06 door Driver.
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
MVV algemeen #5232
Napoleon zal best goede ideeën hebben maar of straks zijn altijd uitgesproken mening door iedereen gepruimd gaat worden vraag ik me af. Napoleon staat op dit forum bekend om zeer op de man te spelen
Een dreamteam klinkt goed maar het moet uiteindelijk toch gebeuren op het veld. Goede spelers komen vooral als ze een goed salaris kunnen ontvangen en spelen graag bij een club die ergens om speelt, het zal een speler worst wezen of er een dreamteam bij het Mvv bestuur zit.
Meer supporters krijg je alleen als er goede prestaties en spektakel op het veld geleverd wordt.
Mvv heeft veel, heel veel krediet verloren bij haar supporters, dat win je niet even een twee terug.
We horen eenzijdig het verhaal van Napoleon maar hoe denkt het Mvv bestuur over deze plannen? Wil Mvv met deze plannen van Napoleon aan de slag of wil Mvv een andere koers gaan varen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2020 09:53
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
MVV algemeen #5233
Ik hoop wel dat Napoleon de nodige zekerheid heeft ingebouwd voor wat betreft zijn "dreamteam". In het verleden is het al vaker voorgekomen dat mensen allerlei toezeggingen doen, maar als puntje bij paaltje komt niet thuis zijn. Kijk maar bijvoorbeeld naar gouverneur Frissen en diens afgang bij het Sporting Limburg-gebeuren. Toen zouden ook allerlei "toppers" inspringen, maar wat daar van terecht is gekomen is (hilarische) geschiedenis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2020 12:38
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #5234

Napoleon schreef :

Mienclub1902 schreef : Het is makkelijk om te zeggen wat fout is gegaan, hoe het had gemoeten en hoe het verder moet.
Maar vooralsnog lezen we niet hoe Us MVV-ke in jouw plan eruit komt te zien. Het blijft te vaag.
Laat duidelijk zijn , ik twijfel absoluut niet aan je goede bedoelingen en ideeën.

Kom eens met je visie en hoe je dit concreet denkt te realiseren!
En dan heb ik het niet over de namen die in jouw dreamteam zitten, want die kun je uiteraard niet noemen, maar ik zou wel jou visie willen lezen en de structuur hoe de club (sportief, algemeen, financieel etc) gerund zou moeten worden en nogmaals zonder namen te noemen.
Heb je grote sponsoren of een investeerder(s)? Want daar begint het mee: geld, geld, geld.


Begrijp je opmerking , even een korte reactie .
Het begint niet met geld , het eindigt met geld . Geld is de uitkomst van het veranderen van het proces en is het resultaat van je inspanningen dat geld is op verschillende manieren te definieren dan wel als direct cash danwel als waarde bv op het veld etc
Het begint bij creativiteit en het begint dat je alles wat nu goed gaat verbetert en alles wat niet lukt wijzigt daarnaast moet je kwaliteit toevoegen aan het proces in mensen en in kennis . Kwaliteit is de versnellende factor tot succes
Creativiteit zorgt voor een andere kijk op zaken , creativiteit en kwaliteit , gecombineerd met doorzettingsvermogen en timing zijn een garantie voor succes overal en met alles !

Dit in een notendop hoe ik zaken benader , alles vanuit de volgende gedachte

1) creativiteit toevoegen
2) kwaliteit toevoegen
3) verduurzamen/doorzetten
4) timing

Uitkomst is resultaat in plannen , ideeen , processen en dus in geld !!
En al die punten worden door mensen ingevuld die beschikken over de juiste competenties daarnaast kun je door verschillende mensen bij elkaar te zetten ervoor zorgen dat de optelsom van het individu geen optelsom meer is maar dat het zich vermenigvuldigd .

Verder ga en kan ik niet dieper in gaan op allerlei plannen daar heb ik wel hier al wat over geroepen en geschreven maar hoop dat je de gedachten gang er achter begrijpt
Iedereen denkt het begint met geld , ik zeg je geld is de uitkomst van je proces ! Het eindigt daar dus feitelijk , het geeft je succes in feite weer hoe je zaken hebt aangepakt ( goed of slecht laat ik in t midden).


Zijn jullie nog on speaking terms, Napoleon? Heeft het Bestuur jou al uitgenodigd voor vervolggesprekken of beraden zij zich nog steeds over jouw plannen/voorstellen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2020 13:28
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
MVV algemeen #5235
@jovkle en anderen : update

Het MVV bestuur werkt volledig mee in alles , we zijn in goed overleg en de samenwerking loopt bijzonder goed , complimenten voor ons bestuur . Daar mogen we ook best trots op zijn en laten merken !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.391 seconden