MVV algemeen

31 jan 2020 10:42
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
MVV algemeen #5191
Dee is op geld oet, geef dee un stadionverbod

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2020 10:46
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #5192

SintServaos schreef : Dee is op geld oet, geef dee un stadionverbod


Die zal binnenkort wel bij R*da in het bestuur zitten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2020 11:56 31 jan 2020 11:59 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV algemeen #5193
Ik heb en had geen vertrouwen in Penders als 'frontman' van MVV, maar de oplossing om MVV weer hogerop te krijgen ligt verder dan alleen het ontslaan van Penders. Dat Penders uit is op geld of niet het beste voor heeft met de club weiger ik echter te geloven.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Ben Salemans, Jacques, middenstip, Tuor, jovkle, Kloeteklaos, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2020 12:06
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV algemeen #5194
De rechtszaak is helemaal niet aan de orde en als MVV Penders ontslaat moet dat vanzelfsprekend netjes financieel afgehandeld worden - wat dus ook gebeurt - en dat maakt Penders uiteraard niet meteen tot een geldwolf of Roda-man.

Kom op mensen, zit die haat bij jullie echt zo diep dat iemand bij een ontslag opeens geen geld mee zou mogen krijgen? Alle realiteit is weg bij sommigen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Huib, middenstip, Tuor, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2020 12:35
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
MVV algemeen #5195

Jacques schreef : De rechtszaak is helemaal niet aan de orde en als MVV Penders ontslaat moet dat vanzelfsprekend netjes financieel afgehandeld worden - wat dus ook gebeurt - en dat maakt Penders uiteraard niet meteen tot een geldwolf of Roda-man.

Kom op mensen, zit die haat bij jullie echt zo diep dat iemand bij een ontslag opeens geen geld mee zou mogen krijgen? Alle realiteit is weg bij sommigen.


Mee eens, het moet ook een keer genoeg zijn. De Limburger lijkt een kwalijke rol te spelen , er wordt wel heel veel gerefereerd aan het platform etc, Erik meijer wordt ook steeds genoemd, volgens mij zit hij niet eens in dit platform en heeft hij de werkzaamheden voor MVV gestaakt omdat hij steeds meer het gezicht voor het voetbal van Fox aan het worden is in duitsland. Paul is weg, MVV zal hopelijk een andere koers gaan varen, het onnodig schofferen moet dan ook ophouden om hem te beschadigen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Ben Salemans, Jacques, aait wief, Huib, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2020 12:47
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #5196
Volgens een sponsor, is door de adviesen en onsympathieke maatregelingen, van Elsen en het z.g. platvorm op te volgen, Paul de dupe geworden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2020 13:40
Kuul
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
MVV algemeen #5197
St servaos je bent de meest negatieve op dit forum altijd wat te zeiken niemand kan wat goed doen bij jou doe eens wat positiever

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2020 13:54
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV algemeen #5198
Ik hoop wel dat Johan Dijkstra blijft. Volgens mij is hij van belang bij de begeleiding van de MVV-jeugd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2020 14:00
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #5199

De Zwarte Vogel schreef : Ik hoop wel dat Johan Dijkstra blijft. Volgens mij is hij van belang bij de begeleiding van de MVV-jeugd.


Er zijn meer mensen die van belang zijn hierin. De jeugd heeft sowieso de toekomst dus hoop dat daar ook veel goede talenten uit gaan voortkomen. Ik hoop dat het klopt wat de geruchten zijn en dat Napoleon dan ook enige voet in de aarde krijgt. Ik wil niet zeggen dat het meteen glory days worden, maar denk dat er dan wel goede voetbalkennis komt en een stabiele fundering voor een mooie toekomst. Dat is wat wij en Maastricht ook verdienen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2020 14:02 31 jan 2020 14:04 door Kloeteklaos.
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV algemeen #5200

SintServaos schreef : Dee is op geld oet, geef dee un stadionverbod


Er is inmiddels een oplossing tussen MVV en Penders. Ik zou je erop willen attenderen dat wanneer iemand een opzegtermijn van een aantal maanden heeft, dan heeft diegene bij voortijdig vertrek (in algemene zin, uitzonderingen daargelaten natuurlijk) recht op een financiële compensatie/vergoeding. Zie het Nederlandse arbeidsrecht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, aait wief, Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2020 17:33
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2020 14:33
Standardboy
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 1
Meer
MVV algemeen #5202
Hallo, ik ben Standard supporter. Ik weet niet of ik dit bericht in het geschikte onderwerp plaats, maar ik heb een vraag. Balikwisha stond bij ons te boek als een vrij groot talent, maar kende dit jaar wat pech waardoor hij naar de achtergrond verdween. Gaat hij bij MVV genoeg kansen krijgen of wordt het moeilijk om de flankspelers Schrooien of Goppel uit de ploeg te spelen. Ik volg MVV wel wat, maar niet genoeg. Wat denken jullie? Gaat hij voldoende kansen krijgen. Groeten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2020 21:36
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #5203

Standardboy schreef : Hallo, ik ben Standard supporter. Ik weet niet of ik dit bericht in het geschikte onderwerp plaats, maar ik heb een vraag. Balikwisha stond bij ons te boek als een vrij groot talent, maar kende dit jaar wat pech waardoor hij naar de achtergrond verdween. Gaat hij bij MVV genoeg kansen krijgen of wordt het moeilijk om de flankspelers Schrooien of Goppel uit de ploeg te spelen. Ik volg MVV wel wat, maar niet genoeg. Wat denken jullie? Gaat hij voldoende kansen krijgen. Groeten.


Als hij echt zo'n talent is zal hij wel zijn kansen krijgen, vooral als onze spits vd Hurk vertrekt. Maar goed met onze coach weet je het nooit!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2020 10:24
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
MVV algemeen #5204
MVV-coach Usta moet duel brommen na akkefietje - www.1limburg.nl/l/95227 #1Limburg

Let op mijn woorden: minimaal 1 puntje uit bij Cambuur als die kwal op de tribune zit!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2020 11:55
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV algemeen #5205
Hoe is de stand op de MVV barometer van VIA? Vandaag MVV Maastricht door de ogen van supporter Huib Pijpers.

In de jaren dat Huib Pijpers (61) uit Maastricht op de lagere school zat, spaarde hij voetbalplaatjes. Maar de stickers van Ajax of PSV konden zijn interesse nauwelijks wekken. Pijpers had alleen oog voor MVV. „Als ik die compleet kreeg, dan was het goed.” De liefde voor de Maastrichtse club werd van vader op zoon overgebracht. Pijpers’ vader was ook MVV-supporter. „We woonden in die jaren in Welten op kleine afstand van het voormalig stadion van Roda JC. Maar ik had niet eens weet ervan dat daar ook een voetbalclub was. Samen met mijn vriendjes ging ik als elfjarige jongen de allereerste keer naar MVV-Ajax. Dat kan ik me nog goed herinneren. Het stadion was vol en dat maakte indruk. Om als kleine jongen toch iets te kunnen zien, trok je een aantal trottoirtegels uit de grond en die stapelde je om erop te gaan staan.”
Pijpers vindt MVV een sjieke club, evenals hij Maastricht een sjieke stad vindt. In al die jaren dat hij al supporter is, zette hij zich op verschillende fronten in voor de Maastrichtse club. Hij was bestuurslid bij de supportersclub en zat in 2010 bij de initiatiefgroep om MVV te redden. Ook was hij drie jaar bestuurslid van MVV. Nu is hij nauw betrokken bij het oprichten van een nieuwe supportersvereniging die voortkomt uit het supportersoverleg. „Het supportersoverleg is een informeel orgaan waarin alle gelederen van de MVV supporters vertegenwoordigd zijn en hebben recent MVV geholpen met het vinden van een nieuwe supporterscoördinator. Met de nieuwe supportersvereniging willen we opkomen voor de belangen van de MVV-supporters, maar ook dingen organiseren zoals busreizen naar uitwedstrijden en een eigen merchandiselijn. We hebben MVV gevraagd om ons te erkennen als officiële supportersvereniging”, legt hij uit. De huidige supportersclub is gekend in de plannen en akkoord.
Pijpers doet dit allemaal uit passie voor MVV. „Mijn liefde voor MVV zit diep, ik kan er zelfs geëmotioneerd van raken. Clubliefde is het allerbelangrijkste naast thuis en mijn werk. Het is een passie en daar zet ik alles voor opzij.” Samen met zijn vrouw gaat hij naar alle thuisduels en voorheen ook uitwedstrijden. Pijpers leeft hartstochtelijk mee vanaf Trepke B. „In het dagelijks leven ben ik een rustige man, maar op de tribune bij MVV ben ik fanatiek en zing en schreeuw ik mee”, lacht hij. Pijpers hoopt dat MVV in de toekomst een betere organisatie krijgt. „Het is nu te ingewikkeld op organisatorisch gebied, dat moet aangepakt worden, want de slagkracht is eruit. Sportief gezien hebben we een aardige ploeg waar meer uit te halen zou moeten zijn. We missen alleen scorend vermogen. Ik had mijn hoop gevestigd op een periodetitel dus ik hoop dat we nog een eindsprong maken.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Ben Salemans, Roei baank, Jacques, Anna D., middenstip, opadiehard, Tuor, Lassie80, itsman en2 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden