MVV algemeen

23 apr 2021 14:42 23 apr 2021 14:43 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 236
Meer
MVV algemeen #6916
Voor niemand toch echts iets nieuws? Is toch overduidelijk dat na de structuur wijzeging het Te Koop bordje voor de Geusselt staat. Aan het antwoord van Audiowaste lees ik toch wel dat er iets concreet speelt op dit moment. Dat hebben ze het tot op heden dan toch nog goed stil kunnen houden ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2021 15:07
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 199
Meer
MVV algemeen #6917

Strucht schreef : Voor niemand toch echts iets nieuws? Is toch overduidelijk dat na de structuur wijzeging het Te Koop bordje voor de Geusselt staat. Aan het antwoord van Audiowaste lees ik toch wel dat er iets concreet speelt op dit moment. Dat hebben ze het tot op heden dan toch nog goed stil kunnen houden ;)


Ik denk dat je zijn bericht verkeerd interpreteert. Het artikel gaat wel over ADO maar het stukje dat MVV de volgende overgenomen club zou zijn staat los van welke achtergrond deze investeerders zouden hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2021 18:32
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
MVV algemeen #6918
Ik blijf sceptisch uiteraard. Waarom zou een buitenlandse partij MVV willen overnemen? Dan blijf ik toch niet veel verder komen dan geld witwassen, een vastgoeddeal, deel uitmaken van een transfercarrousel. In het meest gunstige geval een buitenlandse club/zaakwaarnemer die talentvolle spelers speeltijd wil laten opdoen.

Geld verdienen op een eerlijke manier in het Nederlandse voetbal, ik zie het nog altijd niet. Prestige? Ik houd van MVV en van Maastricht, maar dan staan wij echt niet bovenaan het lijstje als je het realistisch bekijkt.

Maar goed, ik laat me verrassen. Het verhaal van die Belg die ook achter wielerwedstrijden zit (Wouter Vandenhaute) klonk nog niet zo verkeerd. Die wilde met een combinatie van sportachtergrond en commerciële kennis een club naar een hoger plan tillen zonder blind geld over de balk te gooien. Maar die is inmiddels voorzitter van Anderlecht dus dat zie ik niet zo snel gebeuren.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80, jovkle, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2021 01:42
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #6919

Boys_in_Red schreef :

Strucht schreef : Voor niemand toch echts iets nieuws? Is toch overduidelijk dat na de structuur wijzeging het Te Koop bordje voor de Geusselt staat. Aan het antwoord van Audiowaste lees ik toch wel dat er iets concreet speelt op dit moment. Dat hebben ze het tot op heden dan toch nog goed stil kunnen houden ;)


Ik denk dat je zijn bericht verkeerd interpreteert. Het artikel gaat wel over ADO maar het stukje dat MVV de volgende overgenomen club zou zijn staat los van welke achtergrond deze investeerders zouden hebben.

Dat is inderdaad wat ik wilde aangeven, want bij mij is niet bekend dat er iets speelt. En mocht er wel iets spelen, dan zullen ze dat angstvallig stil houden.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2021 12:46
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #6920
Gisteren een paar bobo's bij MVV aanwezig. Weet niet of dit te maken heeft met een eventuele investeerder, maar er speelt wel degelijk wat...
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2021 14:31
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
MVV algemeen #6921

Charmeur schreef : Gisteren een paar bobo's bij MVV aanwezig. Weet niet of dit te maken heeft met een eventuele investeerder, maar er speelt wel degelijk wat...


Maak ons gek komop met alle beschikbare info zodra je meer weet....hoe omschrijf je een bobo en kun je wat duidelijker zijn ......mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2021 09:50
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
MVV algemeen #6922

opadiehard schreef :

Charmeur schreef : Gisteren een paar bobo's bij MVV aanwezig. Weet niet of dit te maken heeft met een eventuele investeerder, maar er speelt wel degelijk wat...


Maak ons gek komop met alle beschikbare info zodra je meer weet....hoe omschrijf je een bobo en kun je wat duidelijker zijn ......mvrgr Opa.


Gepubliceerd op 25/05/2020 om 17:03
Laatst bewerkt op 24/12/2020 om 21:25
Een groep buitenlandse investeerders heeft interesse om de Maastrichtse voetbalclub MVV over te nemen. Er wordt gekeken of verdere uitwerking van dit plan mogelijk is. Hub Knops uit Schimmert, internationale vastgoedadviseur en voormalig bestuurslid van de Maastrichtse club, speelt hier een rol in, zegt hij tegen ZO-NWS.
"Ik kan alleen bevestigen dat er buitenlandse investeerders zijn die geïnteresseerd zijn om een Nederlandse betaaldvoetbalclub over te nemen en ik hen adviseer omtrent stadion, vastgoed en jeugdopleiding. MVV zou één van de opties kunnen zijn", laat Knops aan deze omroep weten.

"Meer mag ik niet zeggen, dus dat ga ik daarom ook niet doen." MVV is al jaren op zoek naar nieuwe geldschieters die de noodlijdende Geusselt-club kunnen helpen. In het verleden was hiervoor een Turkse investeerder de in markt, maar die deal ketste uiteindelijk af.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2021 10:52 05 mei 2021 10:52 door Ster_Drager.
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #6923
Dit is een oud stuk van vorig jaar, wat wil je hiermee zeggen? Of weet jij meer???
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2021 10:54
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
MVV algemeen #6924

Ster_Drager schreef : Dit is een oud stuk van vorig jaar, wat wil je hiermee zeggen? Of weet jij meer???


Vroeg ik mij ook af na het bestuderen van de datum....mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2021 22:05
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 659
Meer
MVV algemeen #6925
Volgens Patrick Delait stelt Kalezic een ultimatum voor volgend seizoen; meer geld of anders....

www.limburger.nl/cnt/dmf20210506_96635767

(spoel ff door tot de 6e minuut)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2021 22:53
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #6926
Ik ga nog liever op een terras in Kerkrade zitten dan dat ik een video van die eikel delait kijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2021 23:43
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #6927

jeoff schreef : Ik ga nog liever op een terras in Kerkrade zitten dan dat ik een video van die eikel delait kijk


En daan zitste dao.....eine kier raoje wee'ste tegekums..... :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2021 01:11
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #6928
Als ik het zo begrijp hangt de beslissing van Kalezic af hoeveel geld er in MVV gepompt wordt.

Mag dan hopen dat er een flinke geldschieter/investeerder klaar staat bij MVV...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2021 08:18
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV algemeen #6929
Ik lees het artikel toch iets anders. Budget gelijk aan dit jaar, maar zie nergens staan dat hij kalezic weg gaat als het niet meer wordt.

Lees zelf maar:

Hetzelfde budget, hetzelfde perspectief

Het einde van de competitie nadert en MVV speelt nergens meer voor. Het is nu dus al tijd om te kijken naar volgend seizoen. Echt rooskleurig ziet het er niet uit voor de ploeg uit Maastricht. „Wij moeten wederom waanzinnig creatief zijn.”
DOOR EMIL VISSER
MVV heeft de tweede seizoenshelft een enorm steile prestatiecurve laten zien. Trainer Darije Kalezic loodste zijn ploeg van de laatste naar de gedeeld tiende plek. Dat biedt perspectief voor volgend seizoen, zou je zeggen. Toch moeten de verwachtingen - opnieuw - worden getemperd. De Maastrichtenaren gaan volgend seizoen namelijk met hetzelfde spelersbudget aan de slag als dit jaar. Met iets meer dan zeven ton in de portemonnee komt MVV bij lange na niet in de buurt van de bedragen waarmee de grotere eerstedivisieclubs strijden om prijzen.
Kalezic, ook verantwoordelijk voor het technisch beleid, gaat er dan ook niet van uit dat er grote stappen gezet kunnen worden. „Wij moeten wederom waanzinnig creatief en inventief zijn.”
De trainer had gehoopt dat hij na een seizoen met iets meer middelen zou kunnen werken. „Ik had het misschien ook wel enigszins verwacht. Ik had vooral gehoopt dat we na een jaar waanzinnig hard werken met staf en spelers, stappen zouden kunnen maken. Je hoopt dat je een lijn kan doortrekken. We hebben dit jaar gevochten voor het ‘kampioenschap van het rechterrijtje’. We hebben dit jaar het onmogelijke mogelijk gemaakt. Dat moet je dan volgend jaar evenaren met dezelfde middelen.” Overigens staat MVV op een plek waar je de club gezien de begrotingen in de eerste divisie mag verwachten.
We hebben dit jaar het onmogelijke mogelijk gemaakt. Darije Kalezic
Dertig punten
Het vertrekpunt is wel anders dan een seizoen eerder. Er staat in nu ieder geval een elftal dat kan presteren, zo heeft het team bewezen. Sinds de winterstop werden dertig punten behaald. Als je beide seizoenshelften zoveel punten pakt, dan sta je heel dicht in de buurt van de play-offs. De prima tweede seizoenshelft heeft er wel voor gezorgd dat spelers die goed presteerden de interesse wekten van andere clubs. En aangezien er in de selectie vooral spelers rondlopen met een aflopend contract, kan dat nog weleens nadelig uitpakken voor MVV, dat met een bescheiden budget de selectie moet samenstellen. Kalezic beaamt dat. „Maar geld is niet altijd leidend. Het perspectief, het vertrouwen in omgeving, de voorgestelde ontwikkelingsroute. Dat speelt allemaal mee voor spelers om een contract te tekenen.”
Springplank
De opmars geeft ook een impuls aan de aantrekkingskracht van MVV op spelers, meent de trainer. „Er zijn ook veel zaakwaarnemers die hun spelers met mij en deze staf willen laten werken. Als coach heb ik nu de situatie gecreëerd dat er veel aanvoer is van spelers die ook zo’n ontwikkeling willen meemaken en die MVV als springplank voor hun carrière willen gebruiken.”
Vooral in de as van het team zoekt Kalezic naar sterkhouders. „We hebben een aantal spelers die daar een rol in kunnen vervullen, het is nodig om dat aan te vullen met nieuwe spelers.”
In ieder geval voorspelt Kalezic dat er komend seizoen genoeg speeltijd zal zijn voor de talenten die uit de eigen jeugdopleiding zijn gekomen. „We hebben niet voor niets contracten met Tim Zeegers, Thomas van Bommel en Marko Kleinen getekend. Ik geef altijd kansen, maar uiteindelijk bepaalt de kwaliteit van de speler hoe ver hij komt.”
Niet alleen de spelers blijken interessant, ook Kalezic zelf heeft andere clubs met zijn prestaties in de laatste maanden wakker gemaakt, zo zegt hij. „Ik hoor links en rechts wel dat er interesse is. Maar er heeft zich geen club voor mij gemeld bij MVV.”

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2021 08:52
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 659
Meer
MVV algemeen #6930
# Robin,
Ik wees niet op het kranteartikel maar op de podcast van DDL : www.limburger.nl/cnt/dmf20210506_96635767
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.744 seconden