MVV algemeen

24 juni 2020 15:08 24 juni 2020 15:08 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV algemeen #5956
Zeker met de vooruitzichten van publiek per 1 sept, moet je toch zeker 2000 sc's verkopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2020 15:13 24 juni 2020 15:14 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #5957
Dat zou eigenlijk vrij weinig zijn. Die verkocht MVV ook al vaker zonder 40% korting. 3000 zul je bedoelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2020 15:35
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
MVV algemeen #5958

Farty schreef :

Mie leef Mestreech schreef : (...) Ik vind het een mooie actie 40% korting, maar ik heb mijn kaart nog niet verlengd. Dit omdat ik afwacht wie er trainer wordt en welke spelers komen en blijven. (...)


Ieder zijn of haar ding en ook geen aanval naar jou of wie dan ook, maar in mijn ogen vind ik dit on-be-grijp-e-lijk. Je bent supporter van de club, trainers en spelers zijn (maar) passanten. Je aankoop van een sk - zeker gezien deze mooie korting - om deze reden uitstellen vind ik dan ook opmerkelijk te noemen.


Ik vond de laatste zin van Mie leef Mestreech nog opmerkelijker. Alsof er mensen zijn die het wel of niet kopen van een seizoenskaart laten afhangen van een paar regels meer of minder van het Mestreechs volksleed?? Zou wel triest zijn...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2020 16:17
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MVV algemeen #5959
www.theaterboekwinkel.nl/webshop/detail/...burg_in_liedjes.html

Hier ons volkslied voor €13,99 (incl Limburgs Volksleed en Limburg Allein, mocht iemand ervoor kiezen een seizoenskaart voor de andere clubs te kopen op basis van de samengestelde selecties)

Also sprach Zarathustra
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2020 16:23 24 juni 2020 16:24 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV algemeen #5960
Mij gaat het niet zozeer om het volkslied, ik zou dat mooi vinden als het weer helemaal gezongen zou worden. En ik denk dat meerdere dat wel denken en andere denken zoals het recentelijk was dat dat ook prima is. Ieder zijn keuze indd. Maar dit is niet afhankelijk of ik een SK pak, ja of nee. Het gaat zich meer om wat op het veld staat.

MVV is en blijft mijn club en zal ook voor altijd supporter blijven, maar ik neem even een stap terug in de hoop om straks twee stappen vooruit te kunnen zetten. Dat is afhankelijk van welke trainer en welke spelers er komen.

Zelf had ik dit ook nooit gedacht dat dit ooit zou kunnen gebeuren, maar MVV laat ik niet helemaal schieten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2020 16:33
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV algemeen #5961
Ik denk dat je juist nu niks van mvv hoeft te verwachten. Mvv heeft veel sponsors die het nu ook zwaar hebben en zullen afhaken. Ik ben al blij als mvv 1 sept aan het seizoen mag beginnen , ook al zal dat op papier misschien met een nog zwakkere selectie zijn dan de laatste jaren

En 2000 sk's verkopen is het minimale wat je verkopen, ongeacht wie er voor de groep staat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2020 17:16 24 juni 2020 17:18 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV algemeen #5962

Mie leef Mestreech schreef : Wordt overigens ook weer het Maastrichts volkslied volledig gezongen door de aftrap? Dat zou ook voor velen een doorslag kunnen zijn om een SK te kopen.

Dat vind ik wel de meest wonderlijke motivatie om een seizoenskaart te kopen ooit. :-)

EDIT: ik zie nu pas dat anderen ook al gereageerd hadden op de stelling, inclusief de schijver.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2020 18:22
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #5963

ASR schreef : Waarschijnlijk kunnen we dus alle wedstrijden komend seizoen 'gewoon' bijwonen. Ben benieuwd of het huidige doordeweekse speelschema gehandhaafd blijft...

Voor 99 euro een seizoenkaart op de Angel- Side!! Kopen dus! Zegt het voort!


Ik betaal als 65+ slechts €69 dat is pas kassa...voor mij...hoop dat ook andere ,,ouderen,,nu een kaart aanschaffen voor een bedrag waar je bij een musical op ut vriethof slechts één keer kunt plaats nemen.....Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2020 18:31
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #5964
Het gaat er niet om wat jullie vinden! Het gaat er om wat voor maastrichtenaren een reden is om een sk te kopen.
We vragen ons toch af waarom we met deze mooie actie pas op 1000 sk zitten?
Nu geeft iemand antwoord wordt die afgeschoten.....
Wil je verder komen moet je je verdiepen in de mogelijke kopers. Wil je dit niet kom je ook nooit verder.
En ja we weten hoe het financieel moeilijk is en evt aankopen waarschijnlijk pas na de competitie start erbij komen.
Maar dat probleem heeft bijna elke kk club.
Ik zei gewoon simpelweg dat de combinatie supporters in september - evt nieuws over versterking of trainer de sk verkoop een boost zou kunnen geven. Of dat realistisch is dat weet ik niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2020 18:44
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #5965
Dan laat die seizoenskaart verkoop maar een piek krijgen vanaf vandaag! Welkom Darije!
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2020 10:59
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV algemeen #5966
Ik hoop dat MVV voorafgaand aan het seizoen een workshop voor supporters organiseert.
Onderwerpen:
- Mestreechs Volksleed neuriën
- geluidloos juichen
- aanmoedigen en schelden in gebarentaal
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Lassie80, jovkle, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2020 11:21
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV algemeen #5967

Boschpoort schreef : Ik hoop dat MVV voorafgaand aan het seizoen een workshop voor supporters organiseert.
Onderwerpen:
- Mestreechs Volksleed neuriën
- geluidloos juichen
- aanmoedigen en schelden in gebarentaal


Valt dit nog te combineren met de cursus ''hoe word ik een Toeter Jan'' ? Ik heb deze cursus inmiddels al bij de LOI online gezet en meerdere personen, o.a. dreekemvvke en Napoleon (EEN HELE DIKKE KNIPOOG) hebben zich hier al voor aangemeld. Ik wil namelijk niet dat wij als supporters elkaar in de vingers snijden en elkaars prachtige initiatieven kruisen!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2020 14:45 26 juni 2020 14:46 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #5968
Los van alles napoleon had het over mensen van buiten het bekende ons kent ons wereldje.
Op voorhand lijkt het aardig die kant op te gaan,met Noor en onze Serviërse trainer,wie volgt er nog?...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2020 15:44
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #5969
Als ik me niet vergis, heeft Napoleon vandaag een belangrijke afspraak staan. Ben benieuwd of er nu een tipje van de sluier wordt opgelicht?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2020 17:21
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #5970

opadiehard schreef : onze Serviërse trainer


Bosniër, gebore in Zwitserland ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.382 seconden