MVV algemeen

24 mei 2020 13:39 24 mei 2020 13:41 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV algemeen #5671
In vele bedrijven waren deze mensen er of niet in gekomen of er allang uitgegooid. Alleen dat laatste is met een Elsen al moeilijk zonder geld. Je zou van een Jöris verwachten dat hij er een meer bedrijfsmatige instelling in zou brengen op directieniveau met duidelijke processen, doelstellingen, snellere besluitvorming en bedrijfsbelang voorop. Als je maar wat mag freewheelen of je eigen vlees (cq resultaten) mag keuren, wordt 't moeilijk. Maar ja, of je zon implementatie van een mtb directeur mag verwachten... Daarom vraag ik me af welke functie de ledenraad heeft en hoe zij überhaupt het bestuur kan controleren als het top bottom een zooitje is. Sommigen zullen zeggen, iedereen heeft 't moeilijk, dit jaar is cruciaal voor mvv. Ga je nog meer aanhang verliezen, qua omzet en inkomsten omlaag, ga je nog meer richting de kelder van kkd. En zie dat het seizoen daarop nog maar eens te herstellen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2020 14:08
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV algemeen #5672
Ik zou wel eens willen weten in hoeverre de club Mvv bezig is met de plannen van Napoleon.
Word hierin samengewerkt of word er gewerkt op eigen houtje en is het een beetje een droom ?
Napoleon kraakt het oude en huidige beleid van Mvv en spaart hierin geen namen van oude of huidige bestuurders. Deze uitlatingen, terecht of onterecht geven mij toch echt het idee dat er geen samenwerking is en dat hier volledig langs de club word afgewerkt. Is hier hoop van slagen of leeft Napoleon in een bubbel?
Ik heb echt wel respect voor de gedane moeite en ideeën, maar wie weet er behalve Napoleon welke zaken er daadwerkelijk spelen van deze plannen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard, Boer458, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2020 14:29 24 mei 2020 14:29 door Boer458.
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #5673
.....Is hier hoop van slagen of leeft Napoleon in een bubbel?
Ik heb echt wel respect voor de gedane moeite en ideeën, maar wie weet er behalve Napoleon welke zaken er daadwerkelijk spelen van deze plannen?


Kan een insider- iemand anders dan Napoleon- hier iets zinnigs over zeggen ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2020 15:46
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV algemeen #5674
@Napoleon

Dat jij steeds de directie aanvalt is je goed recht natuurlijk, maar het bestuur laat je nogal buiten schot to be honest. Bijvoorbeeld de ambitie om te promoveren,dus niet de doelstelling, maar de ambitie kwam immers van het bestuur. De directie moest dit uitvoeren. Dat we afgelopen seizoen een drama op alle fronten kregen voorgeschoteld had ik niet verwacht.

Ik heb het altijd opgenomen voor directie, maar ook ik kom tot de conclusie dat er een flinke verandering moet plaatsvinden. Elsen heeft hele leuke spelers voor MVV binnengehaald. De jaren met Scheurs, de jaren met Peeters en Croux, het bijna promoveren tegen Roda. In mijn optiek prima elftallen, met kapitaal op het veld. Maar afgelopen seizoen is er hopeloos gefaald. Een heel flets en grijs elftal, komend seizoen zal het nog minder worden.

Tevens denk ik niet dat ze bij MVV vergeten zijn wat dhr Napoleon destijds op dir forum heeft veroorzaakt. Een bron van onrust wat ook op de selectie heeft ingewerkt.

En tot slot heb ik jarenlang Roda uitgelachen om hun problemen, het was vermaak in de meest pure vorm. Alleen als ik goed nadenk kom ik gewoon tot de conclusie dat MVV geen steek verder is. Een club wat al jarenlang van eigenaar naar eigenaar gaat. De ene nog dubieuzer dan de ander.. en MVV? Groeit ook niet. Enige verschil was dat wij het financieel goed hadden, maar zelfs dat lijkt verleden tijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2020 16:19
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #5675
Helaas is er nog steeds niks nieuws te vermelden bij of over MVV. Zelfs de Limburger begint al oude investeerders opnieuw te bellen. Zo weinig nieuws is er dus. Eigenlijk best beschamend als je weet dat er mensen zijn die twijfelen om een seizoenskaart te kopen. Met positieve berichten trek je die ongetwijfeld over de streep en dus ook weer extrs inkomsten. Er is geen plan, en geen visie. Helaas voor Napoleon begin ik de positiviteit te verliezen in zijn plan. Tot op heden heb ik en anderen er nog niks van terug gezien. Het zijn nog steeds allemaal ideeën en dergelijke. Het klinkt allemaal heel mooi maar verder? Ik denk dus ook dat er niks concreets is van die plannen en MVV er verder ook niks mee gaat doen. Anders hadden ze het ook wel met twee handen aangegrepen. Het duurt op dit monent namelijk veel te lang, en lopen we zoals ieder jaar weer achter de feiten en spelers aan. Het zal waarschijnlijk weer een jaar "dabbele" worden. Hopelijk word mijn ongelijk snel aangetoond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2020 09:13
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #5676

Zakelijk schreef : @Napoleon

Dat jij steeds de directie aanvalt is je goed recht natuurlijk, maar het bestuur laat je nogal buiten schot to be honest. Bijvoorbeeld de ambitie om te promoveren,dus niet de doelstelling, maar de ambitie kwam immers van het bestuur. De directie moest dit uitvoeren. Dat we afgelopen seizoen een drama op alle fronten kregen voorgeschoteld had ik niet verwacht.

Ik heb het altijd opgenomen voor directie, maar ook ik kom tot de conclusie dat er een flinke verandering moet plaatsvinden. Elsen heeft hele leuke spelers voor MVV binnengehaald. De jaren met Scheurs, de jaren met Peeters en Croux, het bijna promoveren tegen Roda. In mijn optiek prima elftallen, met kapitaal op het veld. Maar afgelopen seizoen is er hopeloos gefaald. Een heel flets en grijs elftal, komend seizoen zal het nog minder worden.

Tevens denk ik niet dat ze bij MVV vergeten zijn wat dhr Napoleon destijds op dir forum heeft veroorzaakt. Een bron van onrust wat ook op de selectie heeft ingewerkt.

En tot slot heb ik jarenlang Roda uitgelachen om hun problemen, het was vermaak in de meest pure vorm. Alleen als ik goed nadenk kom ik gewoon tot de conclusie dat MVV geen steek verder is. Een club wat al jarenlang van eigenaar naar eigenaar gaat. De ene nog dubieuzer dan de ander.. en MVV? Groeit ook niet. Enige verschil was dat wij het financieel goed hadden, maar zelfs dat lijkt verleden tijd.



@Zakelijk, waarom het bestuur buiten schot blijft is toch wel duidelijk. Het bestuur is geadviseerd door Directie en Voetbalplatform dat met budget X ,MVV een kans zou maken op promotie , alleen dat budget was 500.000 te laag ! ( spelers en TS) . Alleen als mensen als Vleugels, van Marwijk etc Elsen , Penders en noem ze maar op achter die visie staan ,wat moet je dan als bestuur die geen voetbal know how bezitten zeggen , we doen het niet ??

Het bestuur kan zich 2 zaken "verwijten"

1) dat ze afspraken die ze gemaakt hebben met de vrienden niet schriftelijk hebben vastgelegd , dat gaf voorzitter ook Joris aan tijdens sponsor meeting
2) is dat het bestuur niet onderzocht heeft of datgene wat onze zogenaamde voetbal experts beweerden ook zo is , dus met budget X kunnen promoveren. Als ze dat wel hadden gedaan dan waren ze er achter gekomen dat het budget te laag was.

Ik verwijt bestuur zelf geen van beide punten , omdat er altijd bestuursleden aanwezig waren die zaken konden bevestigen die mondeling waren toegezegd en bij het 2de punt ga je uit van de expertise van bovengenoemde.

Daarnaast vind ik dat het bestuur er alles aan doet om een nieuw elan aan MVV te geven, alleen gaat het mij persoonlijk niet snel genoeg

Onze directie heeft gewoon te weinig kwaliteit in huis, vergeet niet dat Ron ook goede punten heeft en kwaliteiten , echter liggen die wat mij betreft niet op zijn huidige functie maar meer bij de jeugd als hoofd jeugdopleidingen . Ik denk dat Ron daar het beste tot zijn recht komt.

Wat betreft de onrust die jij aangaf , dat is natuurlijk onzin , de onrust ontstaat op een reactie vanuit het beleid ... en er worden spelers als Gunst en Nijs weggestuurd op voorsprak van Usta en omdat spelers daar een rol in hebben gespeeld . Een van die spelers Nino E , heeft MVV ook inmiddels verlaten .Zijn moeder die vond dat haar kind zo ontzettend tekort werd gedaan door mij en daar ook op dit forum op reageerde. Daarvan zei ik vorig jaar ook al dat Nino niet goed genoeg is voor betaalt voetbal en dat hij ipv te moeten praten eerst eens iets moet laten zien op het veld. Die onrust die was er in de groep en heeft tot allerlei vervelende zaken geleid waaronder ontslag Gunst en Nijs.

We kunnen er heel lang over praten ... we kunnen constateren dat iedere BVO bezig is , alleen dat we bij MVV , HAW PIN posters van 7,50 verkopen en en verder tot op heden niks gebeurd .
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2020 11:51
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV algemeen #5677
ron is een goede vent alleen op de verkeerden plek, als de anderen zeggen spring van de brug doet hij het ook nog?

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2020 12:30
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #5678
Ik ben afgelopen seizoen wat gaan rondkijken bij onze belgische en duitse buurlanden. Een ding valt meteen op de sfeer en de faciliteiten maakt dat je een onbezorgde leuke avond tegemoet ziet. Een avondje uit in een gezellig stadion.
Natuurlijk kom je bij MVV vooral ook omdat je een rood/wit hart hebt. Maar ik ging al lang niet meer voor een gezellige onbezorgde avond naar MVV.
Het spel op de mat is een, maar de problemen die de laatste jaren tussen MVV en supporters, lokale driehoek spelen maakt dat dit ook beneden maat is. Conclusie: er moet nog heel wat gebeuren voor dat je een deel vaste supporters weer terug ziet.
Ik ken er genoeg die ieder jaar een sk kochten (ook toen er nog maar weinig supporters kwamen) die zijn afgehaakt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2020 13:50
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #5679
Ben gelukkig niet de enige die wakker is geworden er komt steeds meer opstand tegen de directie die er nu dus mensen laat je stem horen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2020 14:05
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #5680

dreekemvvke schreef : Ben gelukkig niet de enige die wakker is geworden er komt steeds meer opstand tegen de directie die er nu dus mensen laat je stem horen.


Ja we zijn wakker! Laten we inderdaad in opstand komen! Ik sta al met de hooivork en fakkels voor de hoofdingang, wie volgt? ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2020 17:45 25 mei 2020 17:47 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #5681

Zeikbak schreef :

dreekemvvke schreef : Ben gelukkig niet de enige die wakker is geworden er komt steeds meer opstand tegen de directie die er nu dus mensen laat je stem horen.


Ja we zijn wakker! Laten we inderdaad in opstand komen! Ik sta al met de hooivork en fakkels voor de hoofdingang, wie volgt? ;)


Jaooooo, aon 't kruus mèt 'm!!!....:thumbsup:

Mer noe serjeus; Dreeke, de bis nog erger es 'ne kepotte cassètteband dee constant blijf haange. Kom noe eindelek 'ns 'ne kier mèt gooj arguminte ezzebleef.

Of liever nog: Libera nos a Dreeke....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2020 18:06
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
MVV algemeen #5682
www.loo-tv.nl/content/schimmertenaar-hub...v-door-investeerders

Hoop dat dit niet doorgaat!! Ben er erg op tegen!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2020 18:16
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV algemeen #5683

Jo70 schreef : www.loo-tv.nl/content/schimmertenaar-hub...v-door-investeerders

Hoop dat dit niet doorgaat!! Ben er erg op tegen!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER


Gelijk heb je. Laten we nog 20 jaar zo doorgaan waarin we geen ruk zijn opgeschoten! Als er in die 20 jaar een betere oplossing was, waren we er al. Im sta er , mits onder de juiste voorwaarden, zo wijd als ik maar in een spagaat kan ga voor open!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2020 18:23
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #5684

Lijnsje@tappunt schreef :

Jo70 schreef : www.loo-tv.nl/content/schimmertenaar-hub...v-door-investeerders

Hoop dat dit niet doorgaat!! Ben er erg op tegen!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER


Gelijk heb je. Laten we nog 20 jaar zo doorgaan waarin we geen ruk zijn opgeschoten! Als er in die 20 jaar een betere oplossing was, waren we er al. Im sta er , mits onder de juiste voorwaarden, zo wijd als ik maar in een spagaat kan ga voor open!


Ook ik sluit me erbij aan. Investeerder onder juiste omstandigheden, voorwaarden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2020 18:31 25 mei 2020 18:31 door Ster_Drager.
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #5685
Deze meneer was penningmeester van MVV in de tijd van joseph goumans, we weten allemaal hoe het toen afliep.

En toen kwam trouwens ook bilgic ter sprake.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.406 seconden