MVV algemeen

01 apr 2020 16:56 01 apr 2020 16:58 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV algemeen #5371
Ik betwijfel bovenstaande verhaal niet, maar heb wel een algemene vraag, waar komt het beeld vandaan dat Andries Jonker een goed technisch directeur en trainer is? Dat hij een MVV hart heeft en een uitstekend netwerk betwijfel ik absoluut niet. Ongetwijfeld zou hij voor een frisse wind zorgen en ik zie ook dat hij met Telstar heel redelijk presteert gegeven het beschikbare budget. Maar buiten dat, in zijn tijd bij ons heeft hij als technisch directeur nauwelijks talentvolle spelers gehaald voor zover ik kan nagaan. Bij Willem II heeft hij ook matig gepresteerd in die rol. En dat hij een goed veldtrainer is heb ik er in die twee jaar dat hij hier was ook niet vanaf gezien, met in mijn herinnering vooral verdedigend spel en een kansloze 14e en 13e plaats in de eindstand (die overigens prima pasten bij het beschikbare materiaal, dat door hemzelf gehaald was). Los van een paar leuke wedstrijden in met name de beker waren het seizoenen om heel snel te vergeten.

Nogmaals, ik geloof meteen dat Jonker een goed netwerk heeft, MVV hart, organisatie kwaliteiten enzovoort, maar vraag me gewoon af waarom mijn beeld van hem zo anders is dan het beeld wat in bovenstaand verhaal, en ook wel vaker hier op het forum, geschetst wordt, wat zie ik niet?
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2020 17:15
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #5372
@Tuor , even los van de welke naam dan ook , je gaat nu toch geen vergelijk trekken tussen wat iemand presteert in 2004 en wat die presteert in 2020 !

Je hoeft alleen maar naar zijn CV te kijken vanaf 2004 en kijk maar naar de CV van welke andere trainer die hier de laatste 10 jaar heeft gewerkt .

Ben het wel volledig met je eens dat MVV veel meer dan een trainer nodig heeft... contact met supporters , contact met sponsoren , contacten met clubs etc etc
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2020 18:09
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #5373
Inhoudelijk kan ik niet beoordelen of wat er in dit stuk geschreven wordt de waarheid is. Het stuk is sierlijk en sprekend vanuit de eigen gevormde waarheid geschreven, maar of het objectief en eerlijk is naar degene die hier op de slachtbank wordt gelegd betwijfel ik. Degene wiens handelen hier ter discussie wordt gesteld heeft geen enkele manier op zichzelf te verdedigen, of krijgt de kans om toe te lichten waarom bepaalde keuzes zijn gemaakt.

Wat betreft Ron Elsen, hij wordt zo in een daglicht gezet dat al zijn handelen plaatsvond in een optimale situatie waarbij de club floreert, waarbij geld (Het hoofdprobleem op een andere afdeling binnen de club) geen enkele rol lijkt te spelen. En erger , de macht(of machteloosheid) en manipulatie die geld, of het gebrek daaraan met zich meedraagt. Dit zijn factoren die een Technisch directeur tot keuzes dwingt die niet altijd het meest optimaal zijn op voetbalgebied, maar wel economisch rijmen met de keuken van de club. Misschien paste Jonker, of dat leuke talent van die beruchte makelaar (en zijn absurde voorwaarden) helemaal niet in het clubbudget en de mogelijkheden van MVV. Maar als je het op zo'n manier schrijft dat iemand handelde zonder restricties, en dan uit zichzelf de minst optimale keuze kiest omdat hij een geheime agenda heeft, dan zet je iemand onterecht in een verkeerd daglicht.

Het is makkelijk als het fundament van de club kraakt, om dan te gaan zoeken naar een boeman, of in ons geval boemannen. Dat doen gezinsleden ook als de spaarrekening niet meer synchroon loopt met het huishoudboekje. Dat is de eenvoudigste oplossing, en is minder pijnlijk en confronterend dan te moeten accepteren dat jouw club misschien geen economisch bestaansrecht meer heeft, dus zolang er een boeman gevonden kan worden is er nog hoop. Maar eerlijk is het allerminst, zeker niet naar personen die uren en kilometers in deze club hebben geduwd en niet alleen maar ellende hebben gebracht.

Als men Ron principieel wilde ontslaan, staat hij voor minder dan een half jaarsalaris (50.000 of minder?) buiten in deze huidige wetgeving, zeker als je het afspiegelt tegen de resultaten van de afgelopen drie jaar.: "Bedankt voor het lachen en tot ziens" is het dan. (Als dat gesuggereerde jaarsalaris überhaupt lijkt te kloppen). Dat contract voor het leven stelt gewoon niks voor, het is een principekwestie die je maar heel even voelt op de begroting. Als het bestuur Ron weg wilde hebben stond hij buiten, dan hadden ze hem met Rob Delahaye destijds ook buitengezet. (Vriendjespolitiek buiten beschouwing gelaten.)

Als straks de kruitdampen van het Coronavirus zijn opgetrokken wordt pas goed zichtbaar hoe de club ervoor staat en wat er nog van MVV over is. Welke sponsoren zijn getroffen en wellicht niet meer de club kunnen sponsoren (kortdurig of langdurig). Wie van de supporters hard zijn getroffen door de economische gevolgen van de lockdown en geen geld meer in de club kunnen steken. Dan pas kun je de balans gaan opmaken over wat je besteedbaar spelersbudget is volgend seizoen, waar je als club staat op de ladder of dat je met beide benen op de vloer staat. Dat nu alle contracten zijn opgezegd is niet meer dan een logisch besluit, MVV weet pas over drie maanden wat de gevolgen zullen zijn, of er überhaupt nog een MVV is, en of er überhaupt een start van een voetbalseizoen komt in 2020. Wat dat betreft is Ron Elsen (&Co) gewoon zinnig en veilig bezig, ondanks het onbegrip op andere media dat bepaalde contracten niet zijn verlengd.

Maar boemannen geven hoop.. Het ligt allemaal aan hun.. (Niet aan die kut stad, met die kut gemeente en die kut gemeenteraad die nooit heeft ingezet op industriële ondernemers en sport.) Dat dossier zou te pijnlijk worden, want clubliefde is een onvoorwaardelijk huwelijk, stel je voor dat je daar klinisch naar moest gaan kijken en in die gevoelens moet gaan zitten wroeten, tussen al die vreugde, verdriet en spanning. Nee, dan kun je maar beter die illustere schurk verzinnen die alles naar zijn eigen hand toetrekt en er een eigen agenda op nahoudt, de zoveelste wolf in schapenkleren in de afgelopen 25 jaar (Wat zijn we toch naïef).. Dat is beter voor het rouwproces...

Wat die schurken gemeen hebben is dat ze allemaal hoe The Godfather in het Old Boys Netwerk zitten, met Carnaval staan ze op de praalwagen, maar dat is allemaal gewoon een dekmantel voor de echte agenda: 'MVV uitkleden tot op het bot', de illuminati is er niks bij.. Als we de ogen maar kunnen wegdraaien van het financiële pijnpunt, dan is het goed. Vroeger op het kermisterrein in Borgharen hebben ook de nodige onschuldigen gebungeld aan een touw, wanneer de oogst mislukt was.. Het is niet iets nieuws van deze tijd, deze manier van hoop geven.

Nogmaals, inhoudelijk weet ik niet of het klopt. Maar het zijn behoorlijke, eenzijdig belichte aantijgingen die hierin worden geschreven. Ik hoop dat de schrijver daar hard bewijs voor heeft en ook het economische aspect meeneemt, niet alleen het corona gedeelte, maar ook het morele vraagstuk meeweegt zoals mag je 'gokken met de club'? wanneer we iemand karakteriseren als een echte bezuiniger. Dat zou het verwijt een stuk eerlijker maken.

En voordat ik wordt neergezet als persvoorlichter van de illuminatie. Ik heb geen enkele (persoonlijke) connectie met bovengenoemde namen, en als het de waarheid is, dan is het de waarheid. Maar bewijs het wel, want anders doe je mensen tekort die wel zichtbaar gepresteerd hebben op andere tijdvlakken dan alleen het beschreven meetmoment.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, aait wief, Punterke, Karakter, opadiehard, Tuor, Lassie80, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2020 18:18
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV algemeen #5374

Napoleon schreef : @Tuor , even los van de welke naam dan ook , je gaat nu toch geen vergelijk trekken tussen wat iemand presteert in 2004 en wat die presteert in 2020 !

Je hoeft alleen maar naar zijn CV te kijken vanaf 2004 en kijk maar naar de CV van welke andere trainer die hier de laatste 10 jaar heeft gewerkt .

Ben het wel volledig met je eens dat MVV veel meer dan een trainer nodig heeft... contact met supporters , contact met sponsoren , contacten met clubs etc etc


Okay, dat klopt, het is een indrukwekkend cv. Ik betwijfel ook echt niet dat hij het als assistent en hoofd jeugdopleidingen prima heeft gedaan. Maar dat maakt hem toch niet persé een goede trainer? Als trainer of TD heeft hij het op zijn best matig gedaan bij de clubs waar hij heeft gezeten voor zover ik kan overzien, alleen nu met Telstar presteert hij boven verwachting, wat absoluut knap is. Nogmaals, ik twijfel er echt niet aan dat hij een enorme berg aan ervaring heeft, een flink netwerk en jeugdopleiding en assistent was. Ik zie daar alleen niet aan af dat het ook een goede trainer en TD is en waarom hij naar hier zou moeten komen. Ik ben gewoon benieuwd naar wat de redenatie daarvoor is, want op basis van wat ik zo kan teruglezen en mijn eigen herinnering was hij helemaal geen bovengemiddeld goede trainer. Ik vond hem trouwens als verbinder tussen club en supporters en sponsoren behoorlijk goed, ik denk dat hij die rol ook nu prima zou kunnen vervullen.

Ik wil hier verder ook geen discussie over starten hoor, het is een vraag uit pure interesse die al vele jaren in mijn hoofd zit, aangezien Jonker bijna elke keer als we weer eens een trainer zochten genoemd werd als mogelijkheid.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2020 08:10
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #5375
We gaan er geen discussie van maken @Tuor , beloofd

We moeten ons richten op de toekomst en Jonker zou een geweldige zet zijn en passen in een duidelijke visie van MVV.
Tevens is mijn bedrijf in afrondende fase met de commercie van MVV om ons lopende contract open te breken en met 3 jaar te verlengen , ondanks dat we met zijn allen een moeilijke periode doormaken willen wij hiermee bijdrage aan de continuïteit van onze club en er voor zorgen dat betaalt voetbal gewaarborgd blijft in Maastricht
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ster_Drager, Frank Salemans, daan4suz, Jacques, Bieske, middenstip, johan, Uermend, Tuor en4 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2020 12:04
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3814
Meer
MVV algemeen #5376
Ik kan het niet laten om toch op het Jonker-verhaal in te gaan. Ik denk inderdaad niet dat Jonker de beste veldtrainer, tacticus of motivator is die er is. Dan sla ik bijvoorbeeld de ook wel eens genoemde Streppel (vooral als motivator, zijn teams gaan als de brandweer) en Steijn (vooral tacticus, zet teams heel goed neer) hoger aan.

Jonker heeft wel een groot netwerk en is inderdaad geweldig als verbinder tussen fans, sponsoren en de club. In de tijd van Jonker, en dat lag natuurlijk echt niet alleen aan hem, stroomde De Geusselt weer vol en was de sfeer top, ook al eindigden we niet veel hoger dan dat we nu staan. Ook gezien zijn verleden heeft hij veel ervaring met hoe een voetbalbedrijf in elkaar hoort te steken. Ik heb het gevoel dat MVV op dit moment behoefte heeft aan een type-Jonker. Aan een verbinder en opbouwer. Vanuit die optiek sta ik eigenlijk wel achter een nieuwe periode-Jonker.

Ervaring leert wel dat Jonker nooit langer dan twee jaar in een functie zit. Prima, laat hem een raamwerk neerzetten waar MVV nog wat jaren op verder kan en laat hem helpen om sponsoren en supporters terug te halen. Als we sportief ook nog richting play-offs gaan onder Jonker is dat alleen maar meegenomen.

Maar goed, volgens google heeft Jonker een doorlopend contract bij Telstar, dus waar hebben we het over.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, Lassie80, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2020 14:15 02 apr 2020 14:19 door bokkesprongen. Reden: Stond iets fouts in de mail
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV algemeen #5377
Een heel slecht verhaal Rood en Wit 70 .Het is gebaseerd op geruchten en roddels ,en populisme , U stuk is maar op een ding gebaseerd om mensen te beschadigen U wilt u gelijk krijgen of het nu waar is of niet er moeten koppen rollen ,zonder aan zien wat ze beteken of betekent hebben .Dat mensen zich niet kunnen verdedigen maakt niet uit of u het belang van ons jarig MVV schaadt is ook al niet van belang ook niet .Het stuk is geschreven uit u eigen gelijk .

Helaas het is laster en daar kunnen zich Ron Elsen en co zich niet tegen verdedigen ....

MVV Proficiat met je 118 jarig bestaan .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2020 14:56 02 apr 2020 15:03 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV algemeen #5378

bokkesprongen schreef : Een heel slecht verhaal Rood en Wit 70 .Het is gebaseerd op geruchten en roddels ,en populisme , U stuk is maar op een ding gebaseerd om mensen te beschadigen U wilt u gelijk krijgen of het nu waar is of niet er moeten koppen rollen ,zonder aan zien wat ze beteken of betekent hebben .Dat mensen zich niet kunnen verdedigen maakt niet uit of u het belang van ons jarig MVV schaadt is ook al niet van belang ook niet .Het stuk is geschreven uit u eigen gelijk .

Helaas het is laster en daar kunnen zich Ron Elsen en co zich niet tegen verdedigen ....

MVV Proficiat met je 118 jarig bestaan .

Het verhaal is niet geschreven door Roed en Wit 70. Maar voor de rest volledig met je eens!

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2020 16:01
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
MVV algemeen #5379
Opvallend hoe mensen tekeer gingen over eigen supporters,die weer eens door de media met foute weergave van zaken hun woordje klaar hadden staan. Ook zonder weerwoord. Het gaat misschien allemaal buiten jullie comfort zone dat jullie je ongemakkelijk voelen. En het gewoon niet kunnen voorstellen. Maar het schaden van de club gebeurt gebeurd van binnen. We hadden allang (flinke) stappen kunnen maken.

En houten gerard, weer zeg je heel veel , maar eigenlijk heel weinig. Je moet de politiek in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Brökske, Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2020 17:24
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #5380

bokkesprongen schreef : Een heel slecht verhaal Rood en Wit 70 .Het is gebaseerd op geruchten en roddels ,en populisme , U stuk is maar op een ding gebaseerd om mensen te beschadigen U wilt u gelijk krijgen of het nu waar is of niet er moeten koppen rollen ,zonder aan zien wat ze beteken of betekent hebben .Dat mensen zich niet kunnen verdedigen maakt niet uit of u het belang van ons jarig MVV schaadt is ook al niet van belang ook niet .Het stuk is geschreven uit u eigen gelijk .

Helaas het is laster en daar kunnen zich Ron Elsen en co zich niet tegen verdedigen ....

MVV Proficiat met je 118 jarig bestaan .


Het verhaal is niet geschreven door Rood en Wit 70. Hij heeft het hier geplaatst. Het is een stuk van de Facebook pagina van Angelside. Ik vind het een goed stuk, dat old-boys netwerk heeft ons niets gebracht...

Laster is alleen als er moedwillig door foute informatie te geven, mensen worden beschadigd.
Ik lees daar dingen, die ik kan bevestigen, al ons eigen vermogen is verdampt onder de verantwoordelijkheid van de directeur. Wat wil je dan? Mag dit niet benoemd worden? Onze club de afgrond in?
Fuat willen aanhouden? Met die resultaten? Mag dit niet benoemd worden?
Persoonlijke aanval op goede bestuursleden in een cafë, mag dit niet benoemd worden? Dan had hij het niet moeten doen. Etc.
Al deze bovenstaande dingen heb ik zelf uit eerlijke en oprechte bronnen die het beste met MVV voor hebben. Net als de jongens van de Angel-Side dat volgens mij hebben.

Ik weet ook niet alles, maar zover ik kan zien/lezen lijkt het me dat er geen onwaarheden in staan.
En ja, de waarheid kan hard zijn. Ik kan me voorstellen dat voor sommige mensen die minder diep in de clubprocessen zitten, het genoemde zelfs ongeloofwaardig overkomt. Maar, na alles wat ik heb gehoord en gezien, verbaast het me niks. Bestond de club maar alleen uit mensen die het club belang voorop hadden staan, dan was dat bericht niet nodig.

Angel-Side heeft gelijk, als iedereen samen de schouders eronder wil zetten dan komen we er wel. Hopelijk gaan de genoemde mensen ook zo handelen.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2020 18:54
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
MVV algemeen #5381
Terech is door mierdere heij geroope um ut vertrek vaan Usta, Penders en Elsen. Twie vaan de drei zien weg. Elsen zow es heer ut good veur heet met de club oet zien eige moote vertrekke, mer iech verwach neet tot heer dat deit. Daan zien d'r in mien ouge twie opties: weg met transitie vergoeding of unne nuijen trainer/technisch directeur bove Elsen zoetot zien mach totaal weurt weggehaald.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2020 19:10 02 apr 2020 19:34 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #5382
Ik wil best geloven dat het allemaal waar kan zijn. Maar daar is meer informatie voor nodig, dit valt niet klakkeloos aan te nemen. We hebben het hier ook over een clubicoon, een gezicht van MVV, een stukje meubilair.

Vragen die bij mij nu opkomen zijn.

- Was het aanstellen van Usta, en het vertrouwen hebben in hem als trainer een financiële noodzaak? Was er überhaupt financiële ruimte om dat te kunnen doen? Want als die ruimte er niet was, dan is er nooit sprake van een keuze geweest. En hoeft niemand zich hiervoor te verantwoorden vind ik. (Je hebt namelijk een trainer met de juiste papieren nodig volgens het KNVB reglement.)

- We hebben jarenlang geen trainersvacature gehad, opeens hadden we een trainer. Was dit voor de bühne, hoe serieus was die salarispost die vrij kwam? Als Fuat Usta voor een appel en een ei dit doet, is er nooit sprake geweest van een serieuze trainersvacature. En was het aanstellen van een trainer zoals Jonker nooit een mogelijke optie. (Een TD hadden we al)

- De directeur is verantwoordelijk voor het enorme verlies. Volkomen begrijpelijk dat deze ontslagen is. Maar wat hij in zijn privétijd doet of zegt nu hij ontslagen is, staat hem volkomen vrij. Al verbouwt hij het café. (Tenzij hij bedrijfsgevoelige clausules in zijn contract schendt). Hij is niet meer verbonden met MVV, hij mag over MVV en haar supporters tegen ex-collega's, vrienden en bevriende sponsoren praten op de toon en manier zoals hij dat zelf wilt. Dat is niet strafbaar. (Publicaties wel)

- We hebben de afgelopen jaren ook gezien dat de manier waarop MVV zichzelf presenteerde richting fans en media, niet altijd het MVV is zoals het er in de keuken zelf uit ziet. Voor mijn gevoel werd de term platform vaak misbruikt om de klant af te leiden van het financiële verhaal. Zo werd er vaker om de pot heen gedraaid met andere termen die het financiële verhaal bedekten en werd er hier een positieve twist aan gegeven. Net zoals eenmanszaken "Wij" op de brieven schrijven, om professioneler over te komen dan dat ze daadwerkelijk zijn. Daar is niks mis mee, je probeert je product zo goed mogelijk in de etalage te zetten. (Je moet het wel niet teveel gaan overwaarderen..). Daarom betwijfel ik of het platform zelf überhaupt tegen het vertrek van Usta is geweest. Het kan natuurlijk.

- Het valt voor mij moeilijk te bevatten dat iemand die zo gepassioneerd is over MVV, zoveel tijd en energie in de club gestopt heeft, zijn emoties en teleurstellingen altijd verbergt, maar op de hoogtepunten (helaas waren dat er veel te weinig) zijn ogen niet droog kan houden van de euforie. Dat juist deze persoon een parasitaire symbiose heeft met datgene wat hem zichtbaar diep in zijn hart zit. Sorry, dat is voor mij als fan niet te bevatten mocht dit waar zijn. Ik ontkent het niet, maar ik kan het moeilijk geloven. Nu zijn er natuurlijk niet veel BVO's in Nederland.

- Dingen zijn pas waar, als er een getuige bij staat die het strafbare verklaart. De rest is cafépraat, onderbuikgevoelens en in het ergste geval laster. Waarom nu pas de aanval op Ron Elsen? Waarom niet de afgelopen decennia? De timing voelt voor mij aan als opzettelijk zoeken naar een hoopgevende boeman.

Maar als het waar is, dan is het waar. Maar dan moet iemand het wel verklaren met bron en feiten en zijn hand opsteken. Nu lijkt het meer op gebundelde kroegpraat. Sorry als ik iemand hier nu mee beledig, maar zo leest het wel als niemand zijn handtekening eronder zet. Het zijn behoorlijke aantijgingen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2020 10:18
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 54
Meer
MVV algemeen #5383
Bedankt houtengerard voor je bericht. Onderbouwd zonder zweverig gedoe en non-info over illuminati.

-we hebben nu 4 gediplomeerde trainers in huis. Buiten Elsen het trainers trio waar alleen Roger Reijnders zich gecommitteerd heeft aan usta. Non-argument dat het "moest". Gewoon een verkeerde gok. En al helemaal een verkeerde beslissing hem niet in december al te bonjouren ondanks druk van buitenaf en binnenin. De organisatie van MVV ligt voor leken vrij ingewikkeld in elkaar. Enkel Ron mag usta ontslaan. Het bestuur niet, het bestuur heeft wel weer zeggenschap over de dagelijkse leiding (penders)

-er worden geen strafbare feiten aan het licht gebracht in het stuk. waarom jij dat zo interpreteert mag Joost weten. Het verhaal penders gaat over het morele besef bij de heren die van leer trekken en mensen proberen te beïnvloeden van buitenaf aan mensen binnenin. Sponsors , relaties etc. Als jij dat moreel niet verwerpelijk vind en schadelijk voor MVV... Zegt eigenlijk genoeg..... Iets met een ruggegraat.

-waarom moeten er bronnen worden genoemd ? Dit is niet uit de dikke duim gezogen en heeft bevestiging van meerdere bronnen. Wat je met die info doet moet je zelf weten, namen en rugnummers krijg je niet. Dit vraag je toch ook niet bij een journalistiek stuk in de Limburger? Het is ook geen persoonlijke aanval op de mens Elsen, maar op het functioneren van hem. Dat is inherent aan een publieke functie in een sport die er enkel is voor supporters en die deze ook betalen. Ik twijfel er niet aan dat Ron Elsen MVV is. En MVV Ron is. Maar we willen vooruit toch, er is geen plaats voor individuele belangen. Alleen dan komen we verder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Brökske, middenstip, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2020 11:20
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV algemeen #5384
Angel-side .

Jullie bericht kan regel recht de vuilnis bak in het is cafe praat gebasseerd op van horen zeggen ,het zal nooit een status krijgen het is populisties en berust niet op feiten .
het ergste is dat u mensen probeert te beschadigen die zich niet kunnen verdedigen tegen laster ,dit is verwerpelijk het schaad MVV enorm .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2020 13:26
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV algemeen #5385

bokkesprongen schreef : Angel-side .

Jullie bericht kan regel recht de vuilnis bak in het is cafe praat gebasseerd op van horen zeggen ,het zal nooit een status krijgen het is populisties en berust niet op feiten .
het ergste is dat u mensen probeert te beschadigen die zich niet kunnen verdedigen tegen laster ,dit is verwerpelijk het schaad MVV enorm .


Bokkesprongen, dat jij leeft met oogkleppen op moet je zelf weten.
Je hoeft ook niks klakkeloos aan te nemen van Jan en alleman.
Maar wat als L-eins of De Leugeneer met zo een bericht naar buiten zou komen ? Moeten die ook met bronnen of bewijzen komen ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.395 seconden