MVV algemeen

17 mrt 2020 14:00
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV algemeen #5326
Sjus Roei Baank!

In deze tijd kunnen wij als supporters het verschil maken en zorgen dat onze club er boven opkomt! Hoe? dat weet ik nog niet maar ik ben er van overtuigt dat als we dit samen doen, we als club er sterker en steviger uitkomen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2020 14:13
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 921
Meer
MVV algemeen #5327
Angst en haast zijn twee heel slechte raadgevers!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2020 11:37
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mrt 2020 09:20
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #5329
Beste vrienden van het forum,
Dit is de eerste post hier in tien dagen,
Tien dagen waar in ontzettend veel gebeurd is om ons heen, een onzichtbare vijand heeft bezit genomen van onze levens en ook van onze passie: het volgen en steunen van MVV. Laten we hopen dat het mogelijk wordt dat we mekaar van de zomer weer mogen treffen in de Geusselt.
Let op mekaar, volg de aanwijzingen en het komt goed. Ich geluif dur in, geer auch ?

Groeten oet ut Heuvellaand.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVVke, Bieske, johan, opadiehard, peeke, jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2020 19:27
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
De volgende gebruiker (s) zei dank u jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2020 19:33
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV algemeen #5331
Uitgaande van de nieuwe corona maatregelen is het voetbalseizoen klaar, lijkt me ondoenlijk om het seizoen nog uit te spelen als tot 1 juni geen samenkomsten meer mogen zijn, nog even los van allerlei zaken als aflopende contracten (meestal per 30 juni) die de boel nog verder compliceren.

Heel benieuwd wat dit voor de eindstanden gaat betekenen. En nog meer welke financiële consequenties dit gaat hebben voor veel clubs. Ook voor ons. Houd mijn hart vast. 
De volgende gebruiker (s) zei dank u jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2020 19:50 23 mrt 2020 19:51 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #5332
Heel simpel Tuor,

*oda krijgt geld van de gemeente = elke x-club krijgt geld van de gemeente. Toch?

Krijgt x-club geen geld van de gemeente dan krijgt *oda ook geen geld van de gemeente. Tot zover.

De sterkste overleeft nu. Sorry maar ik hoop nu dat er ook maar een of andere gemeente in Nederland nu wel ruggengraat heeft om niks te geven aan hun BVO maar dat geld wel te besteden aan hun eigen inwoners. Dan heeft de Gemeente Kerkrade een discussie uit te leggen aan heel Nederland.

Wie lacht dan als derde?

Wah?

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2020 21:04 23 mrt 2020 21:05 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
MVV algemeen #5333
Het lijkt me duidelijk wat MVV nu te doen staat. Om MVV te steunen zouden we misschien per gemiste thuiswedstrijd een donatie ter waarde van een toegangsticket kunnen doen (voor wie het kan missen). Maar MVV zal zelf ook zsm stappen moeten zetten om kosten te besparen.

Verder zou ik het schandalig vinden als er nu belastinggeld zou worden betaald aan clubs als Roda, maar ook bijvoorbeeld aan een club als Twente of Go Ahead Eagles, puur om het systeem van buitensporige en onhoudbare salarissen en transfersommen in stand te houden. Het mocht allemaal sowieso al wel wat bescheidener in de voetballerij en misschien is dit dan het moment. Spelers bij MVV hebben daarbij een voordeel: heel veel zal er niet meer vanaf kunnen..
De volgende gebruiker (s) zei dank u jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2020 00:41 24 mrt 2020 04:03 door Ben Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV algemeen #5334
Het contract met Facundo Bonifazi is per 23-3-2020 ontbonden.
Zie: www.1limburg.nl/l/96964 #1Limburg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2020 09:47
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
MVV algemeen #5335
Beste MVV vrienden

het zijn verschrikkelijke moeilijke tijden en moet je nu blij zijn dat je een "kleine " club bent of kun je beter een "grote" club zijn.
Wat een drama speelt zich maatschappelijk af , na een drama seizoen komt dit er nog eens bovenop. Alsof we al niet genoeg ellende hebben gehad als club.

Als club en dat geldt voor alle clubs heb je geen inkomsten meer uit recette etc , maar wat te denken aan alle sponsorcontracten en seizoenskaarthouders etc die niet meer geleverd kunnen krijgen waar ze vooraf voor hebben betaalt. Hoe ga je daar als club mee om en hoe vinden jullie dat MVV daarmee om moet gaan richting de toekomst dus nieuw seizoen ( en de vraag is wanneer die kan starten) . Persoonlijk is mijn visie naar MVV als sponsor en seizoenkaarthouder ga ik geen claim neerleggen of iets terug vorderen waar wel voor betaalt is daar heeft de club het al moeilijk genoeg voor.

Hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen weet niemand , het is allemaal zo onzeker , ik hoop dat we over enkele maanden weer gewoon gezellig naar het voetbal kunnen gaan kijken. Ik wens iedereen heel veel sterkte en zorg dat iedereen zich aan de richtlijnen van het RIVM houdt en neem geen 1.5 meter afstand maar 2 meter ( regel in Zwitserland) !

Tot snel MVV vrienden , hou jullie taai !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, jovkle, jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2020 11:18
topschutter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV algemeen #5336
#geengeldterug #ikverleng #iksteunmvvenkoopnueennieuweseizoenskaart
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, Tuor, Lassie80, jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2020 11:31 24 mrt 2020 11:36 door Audiowaste.
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #5337

Napoleon schreef : Als club en dat geldt voor alle clubs heb je geen inkomsten meer uit recette etc , maar wat te denken aan alle sponsorcontracten en seizoenskaarthouders etc die niet meer geleverd kunnen krijgen waar ze vooraf voor hebben betaalt. Hoe ga je daar als club mee om en hoe vinden jullie dat MVV daarmee om moet gaan richting de toekomst dus nieuw seizoen ( en de vraag is wanneer die kan starten) .


De enige juiste manier hoe MVV hier mee kan omgaan, is door alle seizoenkaarthouders aan te bieden geld terug te geven. Immers, MVV kan niet leveren waarvoor je betaald hebt. Doen ze dit niet, dan gaan de supporters hier weer geheid over klagen (misschien ook wel terecht).

Maar de vraag moet niet zijn hoe MVV hier mee omgaat, maar hoe de supporters hier mee omgaan. Wanneer je als seizoenkaarthouder een klein beetje gevoel in je hebt, dan vraag je geen geld terug. Hoe waardeloos het seizoen ook was, door geld terug te gaan eisen (waar je in principe wel recht op hebt) help je MVV helemaal niet vooruit.

Edit: net na het plaatsen, kom ik onderstaand artikel tegen. Supporters hebben helemaal geen recht op restitutie.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2020 11:32 24 mrt 2020 11:34 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #5338
Inderdaad Napoleon, het zijn zeer onzekere tijden, vandaar ik het extra bijzonder vind dat Sjef Ubaghs installatietechniek hun sponsorcontract verlengd heeft!
Hulde hiervoor, dat vele andere sponsors mogen volgen. Ik zou zeggen, kijk eens op hun site en hou ze in gedachten bij een toekomstig project :)

www.ubaghs.nl/producten-en-diensten.aspx

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Frank Salemans, Ben Salemans, middenstip, opadiehard, Tuor, Lassie80, jovkle, Boer458, De Zwarte Vogel en2 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2020 19:17
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV algemeen #5339
Seizoenskaarthouders die verlengen, ze een standaard seizoenskaart berekenen, maar ze een 1902 seizoenskaart geven. Doe er ook de optie bij dat mensen toch de volledige prijs van de 1902 seizoenskaart kunnen betalen. En als je dan al 2 aantrekkelijke tegenstanders kunt regelen voor een vriendschappelijke wedstrijd in de Geusselt, is die 1902-seizoenskaart ook nog iets van waarde.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mrt 2020 10:35
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 603
Meer
MVV algemeen #5340
Of zoals in het verleden wel vaker was.. Bij VERLENGEN seizoenskaart, dus geen nieuwe aanvraag x% korting geven.
Hebben de mensen hun geld toch een beetje terug, en haal je ze wellicht sneller over om voor komend jaar (na zo'n kutseizoen) toch weer een seizoenskaart te kopen.

Ik verleng mijn kaart hoe dan ook, maar dit seizoen gaat je wellicht seizoenskaarten kosten..
De volgende gebruiker (s) zei dank u jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.399 seconden