MVV algemeen

05 feb 2020 22:57
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
MVV algemeen #5206
Een dikke week geleden was er nog behoorlijk wat te doen over de plannen van Napoleon, allemaal prima maar hoe zit het met het vervolg van die plannen? Zijn er vervolg gesprekken, word er in alle rust gewerkt aan iets moois en willen ze daarom niet naar buiten komen?ze hebben mij en ik denk met mij vele andere, nieuwsgierig gemaakt en zou toch graag willen weten wat ons te wachten staat. Hoeven geen lange verhalen te zijn alleen wat geluiden over de stand van zaken is mijns inziens al goed!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2020 23:15 05 feb 2020 23:16 door iggyinthehouse.
iggyinthehouse
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 44
Meer
MVV algemeen #5207
De ene na de andere verlaat het schip. Van de leugeneer:


m.limburger.nl/cnt/dmf20200205_00146352/...t-onvrede-op-bij-mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2020 23:19
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #5208

iggyinthehouse schreef : De ene na de andere verlaat het schip. Van de leugeneer:


m.limburger.nl/cnt/dmf20200205_00146352/...t-onvrede-op-bij-mvv


Dien koffers stoon al in de gaank.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2020 00:12
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV algemeen #5209
Als bestuursvoorzitter Jöris aangeeft een directeur zonder MVV-historie te overwegen, dan stemt mij dat optimistisch. Begint er dan echt een nieuwe wind te waaien? Niet leuk voor Ergens, maar ik hoop op iemand die binnen het voetbal en buiten MVV naam heeft gemaakt. Wellicht dat Napoleons suggesties serieus genomen worden?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2020 06:53 06 feb 2020 07:01 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3809
Meer
MVV algemeen #5210
Vreemde tegenstrijdigheid in het bericht. Erens geeft aan dat hij het niet eens is met ontslag Penders en er wordt op zijn minst de suggestie gewekt dat dat meespeelt in zijn vertrek. Maar tegelijkertijd solliciteerde hij naar het directeurschap? Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik solliciteer over het algemeen niet bij bedrijven waar ik het niet eens ben met dergelijk grote beslissingen van de uiteindelijke bazen...

Tom DuMoulin gaat toch ook niet praten met een wielerploeg die net bekend heeft gemaakt dat ze vol op sprinters inzetten en dat ze de tour, giro en vuelta overslaan?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Sjefsjengko

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2020 08:10
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
MVV algemeen #5211
Schoonschip maken ik heb hier geen verkeerd gevoel over,natuurlijk weet ik niet wat er allemaal binnenskamers plaats vind/vond.
Sta zeker achter de opties/acties van napoleon,en laten we hopen dat dit eindelijk de renovatie is die mvv nodig heeft om hopelijk te groeien naar eindelijk een club met een visie/toekomst ook al zal dit waarschijnlijk(hopelijk) met kleine positieve stappen naar boven bijgesteld kunnen worden...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2020 09:07
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #5212
Ben benieuwd of Bastiaans de volgende is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2020 10:27
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1348
Meer
MVV algemeen #5213
Heeft kennelijk wel Naga Solar binnen gehaald en zich vrijwillig ingezet voor MVV. We moeten ook weer niet roda achterna gaan, iedereen maar eruit gooien en dan een La Vega aan het roer zetten..
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2020 10:48
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
MVV algemeen #5214
Is het niet mogelijk dat Napoleon voor een kleine update plaatst, wellicht dat het opstappen van alles en iedereen past in de plannen van Napoleon!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2020 10:51
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 545
Meer
MVV algemeen #5215

Hill28 schreef : Heeft kennelijk wel Naga Solar binnen gehaald en zich vrijwillig ingezet voor MVV. We moeten ook weer niet roda achterna gaan, iedereen maar eruit gooien en dan een La Vega aan het roer zetten..


Hulde voor het bestuur ! Erens is een figuur die meer spanningen heeft veroorzaakt, en nu kinderachtig miepen. Erens is juist een persoon uit het old boys netwerk die met onzichtbare touwtjes onderdeel is van de commerciële teloorgang/ stagnatie van de inkomsten. niet eens met penders zijn ontslag maar wel zijn baantje willen. Ga lekker van je pensioen genieten Frans !
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2020 11:18
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV algemeen #5216
Inderdaad ,laat gaan.
Goed dat het bestuur kijkt voor iemand van buiten Maastricht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2020 11:31
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 801
Meer
MVV algemeen #5217

Dary66 schreef : Is het niet mogelijk dat Napoleon voor een kleine update plaatst, wellicht dat het opstappen van alles en iedereen past in de plannen van Napoleon!

Laten we vooral niet "alle ballen op Napoleon" gaan spelen. En laten we zijn plan ook niet groter maken dan het is. Ik weet zeker dat Napoleon het beste voor heeft met onze club en ik waardeer zijn inzet op dat vlak. Voor mijn gevoel is het vooralsnog alleen maar zo dat MVV gebruik heeft gemaakt van het aanbod van Napoleon om eens te komen praten en om zijn ideeën met MVV te delen. Waarom zou MVV daar nee tegen zeggen? Napoleon is inderdaad langs geweest en gaf aan dat hij het als een positief gesprek zag. Maar hoe denken ze bij MVV erover? Gaan ze ook echt actie ondernemen? Of hebben ze misschien eens gelachen toen Napoleon weg was? Want niet iedereeen zou op zijn post kunnen blijven zitten als ik de plannen van Napoleon goed heb begrepen. Houden ze dus elkaar de hand boven het hoofd of wil men werkelijk stappen gaan maken met Napoleon en zijn dreamteam? Wat mij betreft: eerst zien dan geloven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2020 12:09
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
MVV algemeen #5218
Dank Jim voor je antwoord, ik beschik helemaal niet over inside informatie moet alles uit dit soort media halen maar goed! We mogen toch hopen dat de verantwoordelijke bij MVV open mogen staan voor mooie ideeën idee aangedragen worden, wie dat dan ook doet! En ja ik geloof wel in mooie plannen, je gaat je toch niet het risico nemen om voor lul gezet te worden als je plannen niet doordacht en gecheckt zijn! Vandaar dat ik er ook wel op vertrouw! Ben alleen benieuwd wanneer iemand na buiten komt met nieuws, mocht het negatief zijn dan zou ik de plannen wat er waren ook wel willen weten en waarom het niet gelukt is. De club is van de supporters en niet van het bestuur toch?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2020 13:07
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3809
Meer
MVV algemeen #5219
Romantische gedachte. MVV Maastricht is een BV en derhalve is de club van de aandeelhouders. Die zijn overigens - voor zover ik weet, maar ik word graag verbeterd - in handen van de stichting MVV. Die kan ze niet zo maar verkwanselen aan de eerste de beste Zwitsers-Russische geldwitwasser uit Dubai, Mexicaanse charlatan of tapasboer uit Den Haag, om maar drie volledig uit de lucht gegrepen voorbeelden te noemen. Maar zeggen dat de club van de supporters is, dat is een beetje naïef als je het mij vraagt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2020 19:08
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
MVV algemeen #5220
Prima dat Frans Erens is opgestapt, hij was een echte nobody in het bestuur. Frans Erens vond zijn eigen belangrijker dan de club, hij heeft niets gepresteerd en nu wilde hij ook nog een vet salaris.
Ik hoop dat het roer bij Mvv helemaal omgaat, dat er echt eens stappen worden gemaakt maar dan zal er wel een investeerder moeien komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.410 seconden