MVV algemeen

13 nov 2019 22:57
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
MVV algemeen #4561

Kotspoejer schreef : Het zou de Ultra's en Angel Side sieren dat, als ze de media opzoeken, ook de andere kant van het verhaal belichten en dat is/zijn de redenen waarom deze maatregelen door MVV zijn genomen. Het is écht niet zo dat men deze groeperingen wil beletten om naar uitwedstrijden te gaan, maar dat MVV-supporters inmiddels een dusdanig trackrecord hebben opgebouwd dat ze nergens meer welkom zijn, dat ze MVV héél erg veel geld kosten, dat busvervoer vrijwel onmogelijk is geworden, etc. etc. Zelfreflectie is waarschijnlijk een te moeilijk woord en zéker een te moeilijke eigenschap!


Media opgezocht ? Hoe kom je erbij ? Ea zal duidelijker worden de komende tijd. Want je schiet losse flodders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2019 23:25
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
MVV algemeen #4562
Hoe gaat dit allemaal aflopen? Usta's positie is onhoudbaar geworden. Stel, met nadruk op stel, Usta vertrekt hoop ik dat iedereen weer achter de club gaat staan.

Webmastersfm, altijd goede kritische noot in je boodschappen. Ik mis alleen je inhoudelijke visie op welke manier jij de toekomst van de club ziet mochten Elsen en penders per direct vertrekken? Wie of wat moet de club gaan besturen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2019 00:32
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
MVV algemeen #4563

Lukunku schreef : Hoe gaat dit allemaal aflopen? Usta's positie is onhoudbaar geworden. Stel, met nadruk op stel, Usta vertrekt hoop ik dat iedereen weer achter de club gaat staan.

Webmastersfm, altijd goede kritische noot in je boodschappen. Ik mis alleen je inhoudelijke visie op welke manier jij de toekomst van de club ziet mochten Elsen en penders per direct vertrekken? Wie of wat moet de club gaan besturen?

Inderdaad, stel dat ze alle 3 opstappen en wellicht nog meerdere mensen in het bestuur zich solidair verklaren, wie hebben we achter de hand om te voorkomen dat de club volstrekt stuurloos wordt en in de open gevallen functies stappen? Een gevaarlijk spel in mijn ogen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2019 08:31
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #4564
Dan laten we Collard en Caenen, de zaken waarnemen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2019 09:28
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV algemeen #4565
Ze laote zitte en de club kepot maake dat is un optie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2019 09:43
Sjeng043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV algemeen #4566

Boe is dat feeske? schreef : @Sjeng043 jij noemt het een gevolg van wanbeleid op meerdere gebieden. Weet je precies wat er speelt dan in het dossier 'uitwedstrijden' ? Ik geloof van niet, gezien je uitspraak. En daar wringt hem nou juist de schoen, want het is makkelijk en politiek om dit te gebruiken als ' zie je nou, kut directie/bestuur'.

Wellicht word het daarom ook nu besloten uitwedstrijden te boycotten, om extra druk erop te zetten dat er bij MVV mensen weggaan.

Maar nogmaals, dit dossier is zoveel ingewikkelder, hier heb je ook nog de knvb die erin ligt te stoken, de lokale 3hoeken (uit en thuis), sponsoren die er een mening over hebben etc.. Het is jammer dat het zover heeft moeten komen en ja ik denk ook dat wat @Roed en Wit 70 zegt een clubkaart jaren geleden al ingevoerd had moeten worden. Maarja, niet gebeurd...


Wat er precies speelt in alle dosiers, weet niemand volledig en diegenen die dat wel weten zullen dat (hier) zeker niet helemaal bloot geven. Ik weet genoeg van de situatie om mijn eerder genoemde conclussie te trekken, dat is zeker niet als makkelijke uitspraak gebruikt om te zeggen "zie je nou, kut directie/bestuur".

Verder kun je er naar mijn mening vanuit gaan, dat de mensen die zo een bericht opzetten meer weten over "het dossier" dan menig persoon hier. Zij zullen dit echt niet zomaar doen om mvv te bezeiken. Alsof zij niet liever gewoon de uitwedstrijden blijven regelen en zorgen dat er dalijk niet bij iedere uitwedstrijd maar "3 maan en nne peerdskop" zitten. En als alleen de SC nog busreizen gaat regelen, zal 75% van de uitsupporters geen uitwedstrijden meer bezoeken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2019 12:34
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 904
Meer
MVV algemeen #4567
Paul Penders haalt uit naar supporters
En wij maar boetes betalen zij hij onder andere.

In het l1 nieuws van 12.00 uur op de radio.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2019 12:40 14 nov 2019 12:41 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #4568

ouwe rot schreef : Paul Penders haalt uit naar supporters
En wij maar boetes betalen zij hij onder andere.

In het l1 nieuws van 12.00 uur op de radio.


Is dat tegenwoordig al uithalen? Hij had natuurlijk ook kunnen zeggen, we betalen de boetes graag!

Kun je wellicht iets uitgebreider zijn dan 5 woorden over wat Paul te melden had?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2019 12:46 14 nov 2019 12:47 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1350
Meer
MVV algemeen #4569
Ik heb het niet gehoord, maar als Penders echt 'uithaalt' dan is dat het aller aller domste wat hij in deze situatie kon doen. Een interview geven aan die kutzender als MVV-er zijnde is zwz al niet al te slim.

Penders en Usta hebben de loopgraven gegraven en ik denk dat niemand ze daar ooit nog gaat uitkrijgen, behalve de realiteit dat een club op den duur niet kan voortbestaan met dusdanig wanbeleid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2019 17:43
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 737
Meer
MVV algemeen #4570
Ouwe rot...verwijs je niet naar dit artikel waarbij Penders reageert bij 1limburg? Strekking daar is nl. hetzelfde. Als dat uithalen is. Mbt de boetes. Snap niet dat sommigen hier aan die boetes voorbij gaan. Heb nergens gehoord dat iemand spijt heeft en een deel vd boete doneert of dat er een collecte is gehouden. Neem aan dat iedereen begrijpt dat een club hier niet blij mee is.

www.1limburg.nl/mvv-organiseert-busreize...rijden-voortaan-zelf
De volgende gebruiker (s) zei dank u Robin, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2019 23:05
Huub F
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
MVV algemeen #4571

Hill28 schreef : Ik heb het niet gehoord, maar als Penders echt 'uithaalt' dan is dat het aller aller domste wat hij in deze situatie kon doen. Een interview geven aan die kutzender als MVV-er zijnde is zwz al niet al te slim.

Penders en Usta hebben de loopgraven gegraven en ik denk dat niemand ze daar ooit nog gaat uitkrijgen, behalve de realiteit dat een club op den duur niet kan voortbestaan met dusdanig wanbeleid.



Als het klopt dat MVV de busreizen nu gaat over nemen zou ik zeggen: eindelijk! Heeft nog lang geduurd. Want laten we eerlijk zijn, als normale supporter voelde je je niet op je gemak in het uitvak als er weer eens met vuurwerk werd gegooid of de wedstrijd werd gestaakt.
En de club maar boetes krijgen en hogere sancties van de driehoek krijgen....maar dan hoor je de ''supporters'' niet. Ik schaamde me diep als ik dan in het uitvak sta op zo'n moment, als het weer eens mis gaat.
Ik merk dat nu de ''supporters'' boos zijn dat zij hun uitje niet meer mogen organiseren. Maar laten we eerlijk zijn, is hun eigen schuld. Hebben genoeg ellende veroorzaakt. En de normale supporter wordt gestraft.

Ik hoop dat we binnenkort in een normaal uitvak onze jongens mogen aanmoedigen!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kotspoejer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2019 23:23
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #4572
Beste Huub,
Ik zal je even uit de droom helpen, MVV gaat helemaal niks organiseren. Daar is de huidige organisatie namelijk te beperkt voor.

Daarnaast zou ik graag even van je willen, horen, hoeveel uitwedstrijden er de afgelopen 5 jaar zijn gestaakt door toedoen van MVV supporters.

Mij neigt sterk de indruk dat je nooit bij uitwedstrijden aanwezig bent en dat je ook geen idee hebt van het dossier.

Soms is het beter om je dan afzijdig te houden van de discussie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 00:54
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV algemeen #4573
Vervelend als iemand er een andere mening op na houdt die gestaafd kan worden met harde feiten. Gestaakte wedstrijden inderdaad net niet, maar de tienduizenden euro’s aan boetes en de slechte naam worden natuurlijk verkregen voor normaal, toelaatbaar gedrag. En vwb het dossier: dat is behoorlijk lijvig!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 07:44
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
MVV algemeen #4574

Kotspoejer schreef : Vervelend als iemand er een andere mening op na houdt die gestaafd kan worden met harde feiten. Gestaakte wedstrijden inderdaad net niet, maar de tienduizenden euro’s aan boetes en de slechte naam worden natuurlijk verkregen voor normaal, toelaatbaar gedrag. En vwb het dossier: dat is behoorlijk lijvig!


Kun je ze ff in een lijstje zetten, alle boetes , stakingen. Die "harde" feiten. Kun je me ook vertellen hoe een fakkel op het veld met genoemde maatregelen worden voorkomen. En dit gaat allang niet meer over maatregelen. Maar hoe ze tot stand worden gekomen, en die is bizar en tekenend voor hoe deze club geleid word. Binnenkort zal ea duidelijk worden. En Huub f, op jou ga ik niet eens in domme boer. Jouw account heeft toch wel iedere x dezelfde toon..accountje vanuit het Stadionplein ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brökske

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 09:04
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV algemeen #4575
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe jullie het dan graag zouden zien? Ik kan me voorstellen dat de Angel Side er geen zin in heeft om zich aan de opgelegde regels te houden maar hoe moet het dan wel?

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.435 seconden