MVV algemeen

08 nov 2019 14:30 08 nov 2019 14:39 door Boys_in_Red.
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 199
Meer
MVV algemeen #4546
Penders heeft het over de aanstelling van een nieuwe supporterscoordinator. Ligt het nu aan mij of is hier niks over bekend gemaakt? Verder vind ik dat hij te veel hosanna spreekt in deze editie van zijn blog. Ik had deze keer sowieso op meer zelfreflectie gehoopt. Een passage als: onze achterstand op de playoffplaatsen is te overbruggen, acht ik veel te gemakkelijk. Je zou nooit in deze positie moeten komen en zeker niet met de uitspraken aan het begin van het seizoen in het achterhoofd. Er moet geëvolueerd worden waar het mis gaat/ging (dat zien wij supporters ook) en vervolgens moet daar iets aan gedaan worden. Misschien verwacht ik tegen beter weten in te veel, maar vind ik dat in deze de welbekend “t kump” mentaliteit behoorlijk doorschemert. En nee, ik doe niet alsof ik overal de antwoorden op heb.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 14:50
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #4547
Ik vind het arrogant, wij weten wat we doen en jullie moeten maar volgen. Inderdaad ook geen zelfreflectie bij penders. Alleen maar een opsomming van wat we al wisten en wat blijkbaar niet meer werkt.

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 15:23
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 501
Meer
MVV algemeen #4548
Blog veur miech nog miejer reije um Penders te vraoge op te rotte

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 16:39 08 nov 2019 16:41 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
MVV algemeen #4549
Ik vind het ook bepaald geen sterke column. "Maar" zeven punten achter play-offs? Dat is wel heel creatief boekhouden, op dertien wedstrijden al zeven punten achterlopen op de laatste play-off plaats is juist heel veel. De laatste keer dat we op zeven punten of meer achterstand van play-offs zijn geëindigd is 2006/2007. Dat gat hadden we nu al in oktober bereikt! Als je niet eens durft te erkennen dat de resultaten ruk zijn, dan houd je jezelf voor de gek. Ik snap dat een column vanuit de club per definitie wat positiever is dan de realiteit, maar je kan ook doorslaan. We staan maar 15 punten van de eerste plaats mensen! Dat kampioenschap is zo goed als zeker! Penders, stuur maar een pb als je er over wilt praten, ik ga dolgraag het gesprek met je aan.

Dat gezegd hebbende, vind ik het wel lachwekkend om hier teksten te lezen als "nog meer reden dat hij op moet rotten". Nee, van jou/jullie moet hij sowieso weg, en het maakt echt helemaal niets uit wat hij zou schrijven. Dat mag je standpunt zijn, maar doe niet alsof het ligt aan zijn column.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, M.V.V. 1902, Frostie_999, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 16:58
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 537
Meer
MVV algemeen #4550
Geen plank maar een gigantisch bos voor zijn kop. Weet deze man wel wat zijn taak inhoud?


Social media die minder en minder wordt. Een evenement aanmaken of fb voor een wedstrijd is al teveel gevraagd.
MVV tv die van eredivisie niveau naar een slap aftreksel is gegaan.
Stewards die geen vertrouwen meer hebben in penders en beloftes die die maakte en staakten.
Mailings die verkeerd gestuurd worden
Sponsoren die genegeerd worden en weglopen
De administratieve puinhoop rond sks, wachttijden etc
Nog altijd niet fatsoendelijk kunnen voorzien in sanitaire voorzieningen tijdens topwedstrijden
Afspraken met supporters die genegeerd worden of afgedaan met :dat is niet gezegd
Hulp die vanuit supporters word aangeboden (Social media, administratief ) genegeerd
De foute aanstelling van usta ( of hij nou functioneerd of niet, hij brengt onrust)
Foute momenten kiezen om te praten met media,
Usta die zich laat verleiden tot domme interviews en een capa syndroom ontwikkeld
Het niet kunnen managen van struggles binnen de groep
De ongelofelijke puinhoop op stoeltjes ,
Dalende toeschouwersaantallen
Vertrekkende spelers
Personeel die liever een prettigere werkomgeving opzoekt en vertrekt
Commerciële activiteiten naar een vriespunt
Geen open dag meer

Een directeur hoort een organisatie door te lichten, te analyseren,te verbeteren en te continueren. Sorry , ik zie het niet. Wie controleert hem. Het gaat alleen maar bergaf.
Natuurlijk zullen nu wel mensen zeggen hier : geen geld, stadion van gemeente etc. Het is de mindset van deze mensen die ook onze club regeren . En ons heel klein houden .
In niks kunnen de praatjes worden gestaafd binnen 2 jaar eredivisie. Wat inmiddels nog maar 1,5 jaar is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques, SintServaos, jesfen, middenstip, opadiehard, De_Lange, Ali de witte, mvvke4life, Frostie_999 en1 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 18:07 08 nov 2019 18:09 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
MVV algemeen #4551
Weinig zeggende blog. Wij zien en doen 't best goed. En de supporters die ook mede ons salaris betalen snappen er niets van. Die moeten hun mond houden en geen commentaar hebben. Niet op de man spelen. Zullen we het eens hebben over wat bestuur en dhr Penders in 2 jaar tijd dan echt bereikt heeft qua doelen. Waar staan we qua financiën. Schuldenvrij zijn is echt niet genoeg. Wat krijgt men qua input en hulp van derden aangereikt of welke partijen bieden zich aan en wat doen we daarmee. Er zijn ook best wat zaken waaronder een aantal die webmastersfm meldt die niet goed gaan. Enige dat constant wordt aangedragen is dat de organisatie en selectie is uitgebreid, jonkies erbij zijn gekomen en verlengde contracten. Tenzij je idd weinig tot niets anders te melden hebt qua successen. Wellicht dat mensen die in het supportersoverleg zitten wellicht op dat vlak Penders positieve woorden kunnen onderschrijven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2019 08:53
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 45
Meer
MVV algemeen #4552
Als ik die blog lees heb ik het idee dat Penders wat veel chloor binnen krijgt tijdens zijn wekelijks zwem uurtje. Man man man, wat een gebazel..maar 7 punten achter. Volgens mij hoort het AL 7 punten achter te zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2019 11:17
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
MVV algemeen #4553

Lukunku schreef : Als ik die blog lees heb ik het idee dat Penders wat veel chloor binnen krijgt tijdens zijn wekelijks zwem uurtje. Man man man, wat een gebazel..maar 7 punten achter. Volgens mij hoort het AL 7 punten achter te zijn.


Nee Lukunku, volgens mij moet dat zijn: We zijn al 30 punten kwijt in 14 wedstrijden!! Maar inderdaad gebazel van Penders!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2019 15:14
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 956
Meer
MVV algemeen #4554
Het volgend dieptepunt. Het gaat lekker met onze club.......... www.1limburg.nl/mvv-fans-boycotten-uitwe...ntext=latestarticles

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2019 16:44
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #4555

pinobel schreef : Het volgend dieptepunt. Het gaat lekker met onze club.......... www.1limburg.nl/mvv-fans-boycotten-uitwe...ntext=latestarticles


Het gaat inderdaad hard tegen hard nu. Echter zie ik dit ergens wel los staan van huidige malaise.
Een bekoelde relatie tussen supportersfracties en bestuur is namelijk niet nieuw, dit loopt al jaaaaren stroef, ten tijde van dhr Rinkens al. En erger nog, het borrelt al jaren van beide kanten, en de bel spat nu. Ik weet niet precies wat er allemaal achter de schermen gebeurt om daarover te oordelen, mensen uit het supportersoverleg weten daar veel meer van. Maar het 'dossier' uitwedstrijden is volgens mij al jaren zo heet en nooit door betrokkenen afgekoeld, dat moest een keer spatten.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2019 16:53
Sjeng043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV algemeen #4556

Boe is dat feeske? schreef :

pinobel schreef : Het volgend dieptepunt. Het gaat lekker met onze club.......... www.1limburg.nl/mvv-fans-boycotten-uitwe...ntext=latestarticles


Het gaat inderdaad hard tegen hard nu. Echter zie ik dit ergens wel los staan van huidige malaise.
Een bekoelde relatie tussen supportersfracties en bestuur is namelijk niet nieuw, dit loopt al jaaaaren stroef, ten tijde van dhr Rinkens al. En erger nog, het borrelt al jaren van beide kanten, en de bel spat nu. Ik weet niet precies wat er allemaal achter de schermen gebeurt om daarover te oordelen, mensen uit het supportersoverleg weten daar veel meer van. Maar het 'dossier' uitwedstrijden is volgens mij al jaren zo heet en nooit door betrokkenen afgekoeld, dat moest een keer spatten.


Hoe zou je dit los kunnen zien van de huidige malaise? Van de sportieve malaise, zeg ik oke. Maar dit is toch ook gewoon weer een gevolg van het wanbeleid op meerdere gebieden (oftewel de huidige malaise)?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2019 18:48
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 501
Meer
MVV algemeen #4557
Penders, Elsen en Usta vertrekke noets oet hun eige en maake wie ut noe geit de club kepot, d'r zit mer ein dingk op en dat is aktie en ze wegjaoge.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2019 20:52 13 nov 2019 20:56 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
MVV algemeen #4558
Dus niemand begrijpt de kant van mvv dat zij de regie over de uitreizen wil hebben? Vind eigenlijk nog dat het lang geduurd heeft. Is bij vele clubs volgens mij vrij normaal dat men precies weet wie onder de naam van de club naar uitwedstrijden gaat. Maar hier en op fb wordt het meteen als supportertje pesten betiteld.
Ik heb het niet specifiek over zaken als alcoholverbod (drinken kan ook met mate) en bijv pasfoto's maken. Puur de namen van de bezoekers, legitimatie in combinatie met een uitpas. Overigens kan sc nog steeds de regie namens mvv voeren. Denk dat het supportersoverleg dit namens de supporters prima kan oppakken met mvv om de definitieve voorwaarden te bepalen zodat iedereen zich een beetje gehoord voelt. Wat de vraag wel is of je uiteindelijk kwaadwillenden weert, ook die kunnen voor een keer of meerdere keren meegaan onder de nieuwe regels om vervolgens net die ene keer te ver gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2019 22:04
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #4559
@Sjeng043 jij noemt het een gevolg van wanbeleid op meerdere gebieden. Weet je precies wat er speelt dan in het dossier 'uitwedstrijden' ? Ik geloof van niet, gezien je uitspraak. En daar wringt hem nou juist de schoen, want het is makkelijk en politiek om dit te gebruiken als ' zie je nou, kut directie/bestuur'.

Wellicht word het daarom ook nu besloten uitwedstrijden te boycotten, om extra druk erop te zetten dat er bij MVV mensen weggaan.

Maar nogmaals, dit dossier is zoveel ingewikkelder, hier heb je ook nog de knvb die erin ligt te stoken, de lokale 3hoeken (uit en thuis), sponsoren die er een mening over hebben etc.. Het is jammer dat het zover heeft moeten komen en ja ik denk ook dat wat @Roed en Wit 70 zegt een clubkaart jaren geleden al ingevoerd had moeten worden. Maarja, niet gebeurd...

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2019 22:29
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV algemeen #4560
Het zou de Ultra's en Angel Side sieren dat, als ze de media opzoeken, ook de andere kant van het verhaal belichten en dat is/zijn de redenen waarom deze maatregelen door MVV zijn genomen. Het is écht niet zo dat men deze groeperingen wil beletten om naar uitwedstrijden te gaan, maar dat MVV-supporters inmiddels een dusdanig trackrecord hebben opgebouwd dat ze nergens meer welkom zijn, dat ze MVV héél erg veel geld kosten, dat busvervoer vrijwel onmogelijk is geworden, etc. etc. Zelfreflectie is waarschijnlijk een te moeilijk woord en zéker een te moeilijke eigenschap!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Robin, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.259 seconden