MVV algemeen

05 nov 2019 23:14
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
MVV algemeen #4531

Brncic schreef :

webmastersfm schreef : www.mvv.nl/nieuws/mvv-maastricht-betreurt-uitspraak-fuat-usta

En meneer salemans? Moet usta nou bij je commissie komen? Imogaschade is tegenwoordig ook al een stadionverbod. En dit berokkend grotere schade dan een zonnebrilletje op.


Overdrijf niet zo man. Wat nou imagoschade? Prima bericht van MVV, openheid van zaken en excuses van Usta. Ik heb vuurwerk- of bierbrouwers nog nooit excuses horen maken.


De enige bierbrouwers die hun excusus horen te maken zijn Oranjeboom en Bavaria.

Wat een hypocrisie, pers overdrijft over MVV supporters , MVV heeft een probleem.

Pers overdrijft over usta. Geen probleem. Dat dit schade.berokkend hoef ik je niet te vertellen. Ook al is er in feite niks gebeurd , en had ik waarschijnlijk hetzelfde.gezegd tegen iemand die me werkeloos wenst. Overdrijf zelf niet. Sarcasme is je vreemd .
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2019 00:14
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV algemeen #4532
Even heel feitelijk:mij heeft als secretaris CSM nog geen melding bereikt, dus dan doen wij als CSM sowieso helemaal niets.

Stel dat MVV-veiligheid dit zou melden aan ons, dan zouden we ons eventueel beraden. Het is in ieder geval geen regelovertreding waarvoor MVV al herhaaldelijk door de KNVB voor is gewaarschuwd en die kan leiden tot bijv. een boete + schadeclaim van 15000 euro. Zoals bij vuurwerkincidenten. En als hij al zou komen: Usta betoont spijt; dat zou ons al milder stemmen.

De suggestie dat iemand een SV zou krijgen, alleen vanwege een zonnebril, is gewoon flauwekul. Alleen als dat gedrag onderdeel is van een poging een (andere en grotere) regelovertreding anoniem te plegen (door hoody, zonnebril, kleding verwisselen, opstellen achter beschermend spandoek) dan wordt het een andere zaak. Wie regels bewust overtreedt, die moet niet zeuren als die met overtuigend videobewijslast wordt gestraft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2019 00:20
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV algemeen #4533
Daarbij hebben wij van de KNVB een gedelegeerde bevoegdheid tot opleggen van lokale stadionverboden voor thuis- en uitwedstrijden van MVV aan regelovertredende toeschouwers. Geen landelijke verboden en geen geldboetes.

Het afhandelen van regelovertredend gedrag van staf/spelers/ bestuurders/ directie valt onder de verantwoordelijkheid van de KNVB en niet die van de Commissie Stadionverboden van MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2019 09:17
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 703
Meer
MVV algemeen #4534
De enige bierbrouwers die hun excusus horen te maken zijn Oranjeboom en Bavaria.


Dan ben ik dan weer helemaal met je eens hahaha.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2019 11:05
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
MVV algemeen #4535

Frank Salemans schreef : Daarbij hebben wij van de KNVB een gedelegeerde bevoegdheid tot opleggen van lokale stadionverboden voor thuis- en uitwedstrijden van MVV aan regelovertredende toeschouwers. Geen landelijke verboden en geen geldboetes.

Het afhandelen van regelovertredend gedrag van staf/spelers/ bestuurders/ directie valt onder de verantwoordelijkheid van de KNVB en niet die van de Commissie Stadionverboden van MVV.


Ach ach, ik heb genoeg brieven aan supporters van je gelezen Frank. Sommige vallen echt de schoenen van uit. Lachwekkend Je hebt een carte blanche gekregen en wie daar achter zitten weten we wel. Bovendien fungeer je als een soort aanklager, rechter en bovendien mag je ook al het feitelijk bewijs bekijken en opsporen. Tel daarbij je posts hier op het forum waar je vooringenomenheid duidelijk te zien is. Een hele ongezonde situatie. Maar omdat het geen officiële rechtspraak is en je kinderachtig anders verwijst dat het naar de KNVB als je niet meewerkt.... Deze situatie is net zo rot als de rest van de club. Laten we hopen dat dat hele csm ook op de schop gaat zoals de rest van de club. En die komt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2019 11:50
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV algemeen #4536
Als CSM op de schop gaat, dan levert dat in ieder geval op dat
- de incidentmelding rechtstreeks naar de Commissie Stadionverboden van de KNVB gaat;
- de CommissievStsdionverboven van de KNVB een uitspraak doet op basis van die melding alleen, zonder hoor en wederhoor (is bij CSM wel het geval);
- er bij 18+-ers een standaard geldboete van 450 euro wordt opgelegd (doet CSM niet);
- het geen lokaal maar landelijk verbod betreft (CSM alleen lokale verboden);
- er geen voorwaardelijke straffen als onderdeel van de totale uitsluiting wordt gegeven (doet CSM wel);
- er geen begeleiding is bij eventuele taakstraffen als 25% van SV is opgeknapt.

Ik denk niet dat we heilig zijn en perfect functioneren. Maar wel dat wij als CSM de afgelopen 17 jaren supporters voor tienduizenden euro's aan geldboete bespaard hebben. En MVV als club ook 10000-en euro's aan boetes door actief te zijn met stadionverboden. En daar honderden uren vrijwilligerswerk in gestoken hebben.

Gelukkig krijgen we van een meerderheid van supporters wel waardering voor ons werk. Wij zijn geen kampbeulen, maar op de eerste plaats dienstverleners. En we hebben nog nooit met plezier een SV opgelegd.

I'll rest my case.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Sjotelsplak, Sandro, Punterke, Lassie80, Boer458, Hill28, Och jeh, Medusa, trepkec

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2019 14:14
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
MVV algemeen #4537
Jullie zijn niet heilig nee, maar een heiligverklaring die je je zelf geeft.. man man. Want jij bent de CSM en onvervangbaar? Jij bent het lijntje met de KNVB? Je bent net als elsen, usta penders etc een passant als lid van de CSM. Als supporter heb ik het niet over. En van een meerderheid de waardering ? Waarschijnlijk weet 80% van de supporters niet eens het bestaan van je kaartclub je. Hoe meet je dat? Kreeg je een lintje? Wat bedankjes op Dit forum? Dat jullie Bovendien mensen hebben die zitting hebben in die csm wel een hele dubbele moraal over wat goed gedrag is. Zal er hier niet over uitweiden dat doe ik gerust privé als je daar behoefte aan hebt. Maar dat het jullie naar de kop is gestegen het laatste jaar en straffen uitdelen op basis van niks. We zitten gewoon in de top van NL qua aantal stadionverboden. Hebben wij een groter probleem dan al die andere clubs ? Kom op zeg, in de randstad lachen ze je uit. Zeg ik dat dat allemaal onterechte stadionverboden zijn? Nee, maar weet meer als jij denkt Frank, en heb genoeg van jullie daden gezien. Er zitten zeker terechte bij, maar sommige joh. Gewoon lachwekkend en puur om de KNVB en sommige invloedrijke mensen rond MVV te pleasen en te laten zien dat jullie actie ondernemen. Dit gaat om nummers , niet meer om gerechtigheid .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2019 15:18
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV algemeen #4538
MVV heeft inderdaad een groot aantal stadionverboden, zo rond de 85. Ik schat dat ongeveer 70% daarvan landelijke verboden zijn, die niet opgelegd zijn door ons maar via politie/justitie aan de KNVB gemeld. Regelovertredingen waarvoor 36 maanden of meer staan behandelen we als CSM niet zelf (mogen we ook niet) en sturen we zelf door naar de KNVB. Maar die hebben we dus niet gesproken

En nee, nogmaals wij zijn niet heilig. En wat jij een heiligverklaring noemt, zijn gewoon de feiten van ons tijdelijke clubje (17 jaar in verschillende samenstellingen is niet niks): zo werken we en dit bereiken we. Daar ben ik inderdaad trots op, want (anders dan jij vindt) ik denk dat we het supportersbelang een plek geven. Dat kunnen de meeste BVO's niet zeggen. Maar daardoor loop ik nog niet met de neus omhoog.

Wij nemen het supportersbelang en het clubbelang serieus, maar als een supporter alleen aan zijn eigen feestje denkt ("Ik vind vuurwerk sjiek en ik heb niks met belachelijke regels te maken") dan is CSM inderdaad geneigd het clubbelang zwaarder te laten wegen. Die vooringenomenheid heb ik wel. En het is inherent aan deze klus dat we daarmee niet voor de populariteitsprijs gaan; daar gaat het CSM niet om.

Het wordt voor andere forumleden wellicht een vervelende discussie zo. Maar als ik of CSM worst aangevallen, dan heb ik het recht op verdediging. Ik ga hier nu niet meer verder op in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2019 17:43
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2019 12:45
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV algemeen #4540
Belgisch dorp beklad met MVV-graffiti

Vandalen hebben vlak over de grens in het Belgische Veldwezelt MVV-teksten met graffiti achtergelaten.

In de Belgische deelgemeente van Lanaken zijn op diverse plekken zogenoemde MVV-tags aangebracht. Dat meldt Het Belang van Limburg donderdag.

Dozijn
Minstens een dozijn verkeersborden, elektriciteits- en telefoonkasten en openbare gebouwen zijn beklad met graffiti, schrijft het dagblad. Het gaat om teksten als 'Hooligans Maastricht' en 'MVV'.

Verwerpelijk
Schepen Peter Verheyen noemt het "...verwerpelijk dat dergelijke zinloze vandalenstreken gebeuren". De gemeente heeft aangifte gedaan.

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 11:14
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #4541
Ik denk dat het bestuur er bij moet stilstaan dat zonder fans er geen MVV is. De spelers zijn maar passanten, de trainer idem.
Maar zoals het er nu uit ziet gaan we bij slechte resultaten op korte termijn nog meer support verliezen en komen we echt in een neerwaartse spiraal. Minder supporters - minder sponsors - geld problemen.....
Dus ja MVV zal toch iets moeten ondernemen als een groot deel het laat afweten en een ander Deel zich tegen de trainer en bestuur uitspreekt. Nee ik weet het antwoord ook niet maar weet wel dat MVV het zich niet kan permitteren om te gokken op een goede afloop.
Na 25 jaar in goede en slechte tijden naar MVV te komen en de laatste jaren vaak bij vzmvv heb ik de moed verloren. Heb al 2 seizoenen geen sk. En kom alleen nog om te werken bij mvv.
En om mij heen nog veel meer supporters.
Ik ga nu regelmatig bij andere clubs kijken Luik, genk München gladbach. Daar hoef ik me niet te ergeren, wordt je als supporter gewaardeerd en spelen ze goed voetbal. Al zal ik nooit mijn rood/witte hart verliezen. Ik blijf het wel en wee van MVV altijd volgen. Maar het beleid en de vooruitzichten vd toekomst voorspellen niet veel goeds. En zo lang dat niet veranderd zullen we op een enkele opleving na voor de marge spelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 13:37
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #4542

mvvke4life schreef : Ik denk dat het bestuur er bij moet stilstaan dat zonder fans er geen MVV is. De spelers zijn maar passanten, de trainer idem.
Maar zoals het er nu uit ziet gaan we bij slechte resultaten op korte termijn nog meer support verliezen en komen we echt in een neerwaartse spiraal. Minder supporters - minder sponsors - geld problemen.....
Dus ja MVV zal toch iets moeten ondernemen als een groot deel het laat afweten en een ander Deel zich tegen de trainer en bestuur uitspreekt. Nee ik weet het antwoord ook niet maar weet wel dat MVV het zich niet kan permitteren om te gokken op een goede afloop.
Na 25 jaar in goede en slechte tijden naar MVV te komen en de laatste jaren vaak bij vzmvv heb ik de moed verloren. Heb al 2 seizoenen geen sk. En kom alleen nog om te werken bij mvv.
En om mij heen nog veel meer supporters.
Ik ga nu regelmatig bij andere clubs kijken Luik, genk München gladbach. Daar hoef ik me niet te ergeren, wordt je als supporter gewaardeerd en spelen ze goed voetbal. Al zal ik nooit mijn rood/witte hart verliezen. Ik blijf het wel en wee van MVV altijd volgen. Maar het beleid en de vooruitzichten vd toekomst voorspellen niet veel goeds. En zo lang dat niet veranderd zullen we op een enkele opleving na voor de marge spelen.


De supporters zijn ook passanten. Alleen doen zij er wat langer over dan een speler of een trainer. Elsen loopt ook al jaaaren bij MVV mee. Wat ik hiermee wil aangeven, we zijn allemaal passanten, of juist allemaal niet. We zijn, naar mijn mening, stakeholders in een club waar ieder pionnetje zijn bijdrage levert op zijn of haar manier. Of het nou supporter, bestuur, staf, speler, vrijwilliger of wie dan ook is.

Mijn mening is dat het dan ook flauwekul is om een supporter 'meer' te vinden dan de rest van de club. Luister naar elkaar, heb respect voor elkaar, dat zou de insteek moeten zijn.

Blog van Paul gelezen? www.mvv.nl/nieuws/blog-10-wat-speelt-er

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 13:46
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #4543
Ja die heeft echt een plank voor zijn kop.
En nee ik vind supporters geen passanten, ik vind support een levenswijze en ik mis in Nederland de Duitse en engelse beleving waar vaak het hele gezin leeft vd club van jong tot oud. Van kleuter tot bejaard vind ik geen passant meer.
Ik lees hier op het forum ook vaak zoals ikzelf al 25en langer naar MVV komen kijken, dan ben je geen passant.
Mijn mening. En daar hou ik het bij


Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 13:47
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV algemeen #4544
Zoals Kees Stip ooit al zei: Voor we geboren waren, zijn een paar miljard jaar verstreken. Als we er niet meer zijn, zullen nog wel een paar miljard jaar verstrijken.
Naar analogie kun je dit invullen voor de duur van het supporter zijn!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 14:25
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV algemeen #4545
Nys is weg, contract ontbonden. Zonde hoor. Was niet de beste maar zeker een bruikbare speler en toch aardig wat jaartjes voor MVV gespeeld. Had een beter afscheid verdiend.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.386 seconden