MVV algemeen

03 okt 2019 17:11 03 okt 2019 17:13 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #4231
Als je gauw Roda overneemt, krijg je ook een nieuwe auto. Dat moet voor 1 euro wel kunnen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2019 18:30
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
MVV algemeen #4232

Schapendonk schreef : Als je gauw Roda overneemt, krijg je ook een nieuwe auto. Dat moet voor 1 euro wel kunnen...

Nah, dan moet ik een onnozel filmpje opnemen in een Roda trainingspak, iets over koempels roepen en het logo kussen. Nog niet als ik er een miljoen bij kreeg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2019 18:45 09 okt 2019 18:50 door Armand.
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
MVV algemeen #4233
Sommige spelers willen niet meer met Usta verder. Zijn nu nog in de vergaderruimte bij MVV
Hoor ik net
Bepaalde spelers o.a. nijs en holtby willen niet meer trainen onder usta.
????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2019 18:48 09 okt 2019 18:54 door Zwegel.
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 307
Meer
MVV algemeen #4234

Armand schreef : Sommige spelers willen niet meer met Usta verder. Zijn nu nog in de vergaderruimte bij MVV
Hoor ik net
Bepaalde spelers o.a. nijs en holtby willen niet meer trainen onder usta.
????


Haal die laatste zin aub weg. Voordat je het weet hebben we vrijdag weer wild-west taferelen bij de Geusselt.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Armand

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2019 18:52 09 okt 2019 18:52 door Aswin.
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
MVV algemeen #4235
@Zwegel, pas jij je bericht dan ook even aan? In de Quote staat e.e.a. ook nog.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2019 18:55 09 okt 2019 18:55 door Zwegel.
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 307
Meer
MVV algemeen #4236

Aswin schreef : @Zwegel, pas jij je bericht dan ook even aan? In de Quote staat e.e.a. ook nog.


Thanks Aswin, dat was een goeie !! :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aswin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2019 19:19 09 okt 2019 19:20 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
MVV algemeen #4237
Wie had dat nu verwacht ? Men mag de beleidsbepalers alvast bedanken. Na 9 wedstrijden is de stand van zaken duidelijk voor dit seizoen en is het al hommeles. Een slechte keuze als trainer (Heb ik en velen met mij vooraf al voor gewaarschuwd), en een slecht ingekochte selectie.

Maar gelukkig zijn we gezond en zitten er op het eind van het seizoen toch nog 2.000 supporters.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2019 20:07
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV algemeen #4238
Voorop gesteld dat een trainer aantrekken een moeilijke keuze is. Rijkaard werd kampioen met Barca, degradeert met Sparta. Van Basten was een wereldspeler en een vele mindere trainer.

Daarom ook gezien zijn stage jaar, snap ik de keuze, en verdiend ook iedereen een eerlijke kans. Ik snapte de keuze, maar ook ik hoopte op een “grotere” naam.. al wil dat niet altijd wat zeggen.

Ondertussen kan ik idd wel zeggen dat het schrikbarend slecht is.. rare keuzes, slecht voetbal en blijkbaar totaal geen chemie.


Over de spelers wil ik het volgende zeggen; ik geloof dat dit team veel beter is dan wat Elsen vorig jaar had, en toen haalde we net geen playoffs. Dat sommige spelers ontevreden zijn , dat heb je altijd, maar ik verwacht wel 110 procent als ze ons mooie shirt aantrekken!! Het persoonlijk belang mag niet zwaarder wegen als het clubbelang! Holtby is kwalitatief goed en zet zich in, maar ik heb dit jaar ook “vedettes” ruzie zien maken met het publiek, aanvallen verprutsen door concentratie etc etc.

Usta is niet de juiste keuze, en ik hoop op wat zelfreflectie bij sommige spelers.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Tuor, Lassie80, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2019 21:31
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #4239
man man, en dat na 9 wedstrijden.. nu hebben we onze eigen soap

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2019 21:36
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #4240
Ik hoop niet dat er weer een hoop drama gemaakt gaat worden.... Als het intern echt niet goed gaat zal dat zich zelf oplossen. Nu rare fratsen uithalen maakt het alleen maar erger!

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2019 21:37
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV algemeen #4241

jeoff schreef : man man, en dat na 9 wedstrijden.. nu hebben we onze eigen soap

Tja, dit is eigen aan clubs die veel verliezen. Dan neemt de onrust toe. Al helemaal als de ambitie veel hoger ligt en iedereen weet dat je onder je waarde geklasseerd staat. De vraag is natuurlijk wat er nog te winnen valt dit seizoen. Je hebt een op papier heel makkelijk programma gehad en zult nu echt een heel goed seizoen verder moeten spelen om nog PO`s te halen. Niet vergeten dat er daarvoor minder plekken zijn dan vorig jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2019 23:11 09 okt 2019 23:12 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #4242
Van Angel Side facebook:

Allemaol achter MVV

Ook wij trekken ons de slechte prestaties aan en horen de geruchten aan. Daarom heeft de Angel-Side met de selectie van MVV gesproken. De selectie erkent dat prestaties beneden niveau zijn en dat er gewonnen moet worden. Ze moeten en kunnen beter. De technische staf staat niet ter discussie en de spelers hebben aangegeven achter Usta en zijn team te staan. Wij staan allemaal achter onze spelers én onze trainer! In gooij en slechte tije! Kom op die roeie
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Tuor, mvvke4life, Tommyd, M.V.V. 1902, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2019 06:04
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 307
Meer
MVV algemeen #4243
Respect voor de Angel Side, dat voorop gesteld !!
Maar niet zo naïef aub.
Geloven jullie nu zelf dat er werkelijk niet aan de hand is ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2019 07:10
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 698
Meer
MVV algemeen #4244
Niks naïefs aan. Iedereen ziet wel dat er iets aan de hand is.
Maar juist dan is de behoefte aan steun het allergrootst. Roda laat zien wat chaos kan betekenen en wat er gebeurt als de macht bij de supporters ligt. Laten wij ons alsjeblieft niet tot dat niveau verlagen. Ingrijpen kan altijd als niets verbetert, maar dan graag door de mensen die daarvoor betaald worden. Als supporters kunnen we hoogstens signalen afgeven, binnen de grenzen van het betamelijke. Dit vind ik een uitstekend signaal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, jesfen, Tommyd, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2019 08:26
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
MVV algemeen #4245
Inderdaad, het enige wat je als supporters kan doen is signalen afgeven en druk zetten op de club als er verkeerde keuzes worden gemaakt, natuurlijk binnen de grenzen van het betamelijke. Dát is wat de supporters nu moeten doen.

Usta is er een zooitje van aan het maken, dat wordt zelfs binnen zijn eigen (technische) team gefluisterd. Plus dat hij niet met (belangrijke) spelers overweg kan die hij dan maar buiten de selectie zet.

Je kan veel van de aken-noord fans zeggen, maar die Mexicaanse koekenbakker is wél weg nu.

Wij laten ons hier wat in de lure leggen door een gesprekje met de selectie? Wat had je dan verwacht? Dat de spelers zouden zeggen dat het een kut trainer is? Geloof me, dat denken ze wel, maar niet hardop.

Als schapen zitten wachten totdat het bestuur of Elsen in actie komen kan. Maar dat zal lang duren, want als zij ingrijpen geven ze hun eigen fout toe. En dat doen mensen nu eenmaal niet graag.

Kom op stadion de Geusselt, laat dat temperament eens zien waar Hugo Walker het 20 jaar geleden over had. Dat hebben we ook gedaan bij die andere Fuat en die was snel gevlogen. Maar goed, dat is mijn mening.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.382 seconden