MVV algemeen

24 mei 2019 14:49
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV algemeen #4006
Ik wel. En meteen verlengd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2019 14:50 24 mei 2019 14:50 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #4007

Mr Sjaan schreef : Ik heb dit jaar geen email van de club ontvangen inzake het verlengen van de seizoenskaart.

Jullie wel?


Jawel.. alleen was de afzender van de mail niet MVV Maastricht, maar ene Wouter van den Berkmortel. Vandaar dat ik de mail in eerste instantie ook gemist heb. Check ook je spamfolder

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2019 15:06
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 466
Meer
MVV algemeen #4008

jeoff schreef :

Mr Sjaan schreef : Ik heb dit jaar geen email van de club ontvangen inzake het verlengen van de seizoenskaart.

Jullie wel?


Jawel.. alleen was de afzender van de mail niet MVV Maastricht, maar ene Wouter van den Berkmortel. Vandaar dat ik de mail in eerste instantie ook gemist heb. Check ook je spamfolder


Dan is de kans groot dat ik dit bericht weggegooid heb.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2019 17:47
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #4009
Vandaag ook maar eens de email van Van de Berkmortel, onze nieuwe Stijn Provoost, aangeklikt. Door het bestelproces gelopen, kom ik bij verzendmethode aan, staat daar alleen Ophalen....?

Uhm, wat is gebeurd met Verzenden naar adres? Ik woon in Breda jongens, en heb echt geen zin om in de rij te gaan staan bij de infobalie. Niet zo handig...

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2019 18:05
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV algemeen #4010

Boe is dat feeske? schreef : Vandaag ook maar eens de email van Van de Berkmortel, onze nieuwe Stijn Provoost, aangeklikt. Door het bestelproces gelopen, kom ik bij verzendmethode aan, staat daar alleen Ophalen....?

Uhm, wat is gebeurd met Verzenden naar adres? Ik woon in Breda jongens, en heb echt geen zin om in de rij te gaan staan bij de infobalie. Niet zo handig...


Lijkt me sterk dat verzenden niet mogelijk is, wellicht een foutje. Ik woon t/m juli ook nog in Breda maar zal de komende tijd al af en toe naar Maastricht en terug moeten. Zou hem als dat überhaupt mag van de club eventueel wel voor je kunnen meenemen als je dat prettig zou vinden. Je kunt me altijd een PB sturen. Maar zoals ik al zei, neem aan dat verzenden wel mogelijk is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2019 18:37 24 mei 2019 18:38 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #4011
Ik zie ook geen optie om te verzenden. Niet dat het zo'n ramp zou zijn aangezien ik niet ver weg woon maar dan nog zou ik liever voor verzending kiezen.
Vorig jaar moest je er wel extra voor betalen dus het lijkt me sterk dat ze de kaarten nu alsnog verzenden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2019 21:06
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV algemeen #4012
Niet echt een naam met MVV-associaties! Foy, foy, foy!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2019 21:12
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV algemeen #4013

De Zwarte Vogel schreef : Niet echt een naam met MVV-associaties! Foy, foy, foy!


Hier moet ik me bij aansluiten. Zelfs met de meest basale marketingachtergrond mag je dit gepruts van de bovenste plank noemen. Het zullen ongetwijfeld hardwerkende mensen zijn die de allerbeste bedoelingen hebben, maar dit kan gewoon echt niet. Een mail om je seizoenskaart van je club te verlengen die als afzender een voor het merendeel van ons onbekende persoon heeft is elementair fout. Zoals Zwarte Vogel al zegt, foi foi foi!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2019 22:16
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 466
Meer
MVV algemeen #4014
Ik heb de mail gevonden, 3 kaarten besteld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2019 22:53 24 mei 2019 22:54 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #4015

De Zwarte Vogel schreef : Niet echt een naam met MVV-associaties! Foy, foy, foy!


Inderdaad, mee eens. Ik heb dat ook aan MVV laten weten in een antwoord op die mail. Alsook de opmerking dat de inhoud van de mail nu ook niet echt motiverend werkt... een paar linkjes en dan heb je het wel gehad. Ik snap dat die jongen pas begonnen is, maar iemand anders binnen MVV had hem dan beter moeten begeleiden.

Maar goed ook ik heb zojuist mijn 2 kaarten verlengd!! Hopelijk wordt er, ondanks de mindere resultaten vorig seizoen, toch een mooi aantal kaarten verkocht!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2019 14:18
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #4016
pfff, ook bij mij in de spambox beland. We zullen het maar een leermomentje noemen....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2019 14:39
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV algemeen #4017
in de spotlight bij mvv
Aantal seizoenkaarten
0


schiet lekker op

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2019 14:12
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV algemeen #4018
Plan collectieve zonnepanelen op dak stadion de Geusselt in Maastricht draait uit op fiasco
Het Maastrichtse bedrijf NaGa Solar gaat nu van alle vier de daken van de Geusselt gebruikmaken voor aanleg van zonnepanelen.

Slechts een handvol Maastrichtenaren wil deelnemen aan een coöperatie om zonnepanelen op het dak van stadion de Geusselt te plaatsen. Stralend MVV trekt daarom de stekker uit het project.
De vorig jaar opgerichte coöperatie Stralend MVV moest voor zaterdag de aannemer opdracht geven om deze zomer zonnepanelen op het dak van het stadion te plaatsen. Ze zegt wegens de zeer geringe belangstelling niet het vertrouwen te hebben voldoende panelen te kunnen ophoesten om een zonnecentrale te realiseren.

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2019 14:22
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
MVV algemeen #4019
Ik heb daar nooit wat over gezegd omdat ik de club/een sponsor niet wil beschadigen. Wellicht gaan hier ook mensen die de sponsor kennen heftig op reageren, dat mag ook.

Ik werk in de financiële wereld, dat wil niet zeggen dat ik van alles met centen maar verstand heb, maar toch. Ik vond dat plan van NaGa Solar echt dubieus, vooral als je lening er bij aan zou gaan. Alle risico kwam bij afnemer (mvvfan) te liggen, speculeerde volledig er op dat regeringen tot in de relatief verre toekomst subsidie bleef verlenen/constructie bleef toestaan dat panelen op de Geusselt voor een particulier telden alsof ze op eigen dak lagen. Als het niet MVV gerelateerd was had ik het iedereen met klem afgeraden. Blij te lezen dat er weinig mensen in zijn gestapt. Jammer voor de sponsor, dat wel.

Simpele vuistregel voor particulieren; als je ergens in “investeert” maar in feite sluit je een lening af, ren dan hard weg. Het kan goed gaan, maar als het fout gaat zit je opeens met een lening in je maag waar je niets voor gekregen hebt. Ruikt naar woekerpolis-achtige zaken.

Excuus als iemand hier door beledigd is.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2019 14:53 30 mei 2019 14:55 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
MVV algemeen #4020
Met dergelijke amateuristisch uitziende advertentie-uitingen, de website, en het lelijk logo op het shirt, heb ik me er nog niet eens verder in verdiept.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.467 seconden