MVV Algemeen

08 feb 2019 11:32
M.V.V. 1902
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Algemeen #3916
Blog van Paul Penders:

Voetbal is emotie. Ik hoor het vrijwel dagelijks. Van trouwe en fanatieke supporters verwacht je die emotie, op het veld verwacht je die emotie ook. Maar soms worden emoties ook door anderen aangewakkerd. Ik doel op het artikel in De Limburger over het al dan niet herdenken van Jurrie Koolhof. MVV krijgt daarin het verwijt een kille club te zijn. Dat ik het daarmee oneens ben, mag duidelijk zijn. Uit respect voor de familie en voor de mens Jurrie Koolhof wil ik daar verder niet al te diep op in gaan. Maar jullie mogen ervan uitgaan dat wij ons medeleven hebben betuigd, zie ook het bericht op onze website.

Wat ik dan weer heel erg frappant vind, is dat op dezelfde pagina liefst 8 regels zijn gewijd aan ons financieel resultaat. Winst en een positief eigen vermogen en dat zonder investeerder. Volgens mij niet iets dat veel clubs ons kunnen na zeggen, en zeker niet in de Keuken Kampioen Divisie. Ik had toch eerder verwacht dat een krant zich op dergelijke feiten zou richten in plaats van op het voeden van negatieve (en onterechte) emoties. Dat wij hartstikke trots zijn op onze winst mag helder zijn. Een mooi financieel resultaat, dat we hopelijk kunnen uitbouwen. Aandacht hierbij ligt op het vergroten van onze inkomsten. Maar eerst mogen we ook gewoon genieten van dit resultaat. Geld dat we, gericht en zonder gekke dingen te gaan doen, gaan investeren in ‘voetbal’. Zo zijn we nu reeds in gesprek met spelers van wie het contract afloopt. Ook hebben we ons kunnen versterken met twee prima spelers: Joshua Holtby en Jordy Croux. Zij voegen, zeker in aanvallende en creatieve zin, iets toe aan onze selectie. Met de goede resultaten na de winterstop heb ik er alle vertrouwen in dat wij gaan meespelen om de interessante plekken op de ranglijst. Qua faciliteiten in het stadion is er een aantal zaken dat aandacht verdient. Hierover zijn we in overleg met gemeente want zoals jullie weten is de gemeente eigenaar van het stadion.

Ook op kantoor zijn ontwikkelingen. Stijn Provoost, onder andere verantwoordelijk voor ticketing, heeft ons verlaten voor een job in zijn vaderland bij KV Kortrijk. Hij wordt opgevolgd door Wouter van den Berkmortel. Vanaf deze plek wil ik Stijn nogmaals bedanken voor zijn inzet en wens ik Wouter veel succes. Samen blijven we bouwen aan onze mooie, en financieel gezonde, club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

08 feb 2019 12:01
Belgske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Algemeen #3917
Goede zaak dat Penders deze zeer goedkope manier van journalistiek bedrijven aan de kaak stelt. Je zou je omgekeerd zelfs de vraag kunnen stellen in hoeverre het niet veel meer onethisch is wat de Limburger doet. Zij gebruiken het overlijden van iemand om een suggestief artikel te schrijven dat louter gebaseerd is op een mening en dat puur bedoeld is om zoveel mogelijk lezers aan te trekken. Journalistiek bedrijven is ook een kunst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Schapendonk, Tuor, jovkle, De Zwarte Vogel

08 feb 2019 17:18 08 feb 2019 17:21 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Algemeen #3918
@mvv 1902

Bedankt voor je reactie.
Ik kan niet met zekerheid zeggen dat er een buitenlandse club was die interesse had in Jordy.
De persoon van wie ik dit hoorde geeft vaak correcte informatie. maar ook deze informatie word door hem ontvangen via via.
Ik geef dus toe dat ik dit niet kan bevestigen. Maar om het dan niet benoemen vind ik niet correct.
Ik vind het gewoon raar dat dat soort deals altijd op de laatste dag / uur / minuut worden gemaakt.
Natuurlijk zal willem 2 eerst te veel gevraagd hebben en wilde MVV dat niet betalen.
Echter is de kans ook groot dat er nog een andere club was en dat er gekeken werd waar het meeste geld te halen viel.
Holtby tekent halverwege de transfer periode en dat geeft mij een veel beter gevoel.
Deze jongen wilde ook spelen, maar wilde niet rondkijken of er misschien meer te halen viel.
Altans dat is de indruk die ik er van krijg. Dit is een persoonlijke mening. Dit zal voor iedereen verschillen.

Ik snap dat een keuze van een speler niet beslist zal worden van hoe een kleedkamer er uit ziet. dat zou erg belachelijk zijn.
Echter zijn de kleedkamers niet het enigste wat een upgrade verdiend in het stadion.
Maar als ik zelf in soortgelijke situatie zou staan en er 2 of meer werkgevers het zelfde salaris of dergelijke zouden bieden.
Dan ga ik wel kijken naar andere zaken, zoals kleedkamers, faciliteiten, andere randvoorwaarden van het contract.
En op dat punt heeft MVV niet veel in te brengen. Ik begrijp dat het stadion van de gemeente is en dat dit in goed overleg met de gemeente dient te gebeuren voordat er beslissingen gemaakt worden. Als ik dan zie dat MVV een post maakt op facebook over kleedkamer gesprekken en je ziet dan de kleedkamer dan ben ik persoonlijk van mening dat het NIKS uitstraalt. zover ik kan zien geen foto / poster of MVV logo op de muur of iets wat de kleedkamer aan de club MVV bind.
Dit is heel goedkoop op te lossen en had jaren geleden al gerealiseerd moeten worden.
Net zoals het defecte score bord. Defecte of moeilijk opende poortjes ( kinderen krijgen de poortjes niet eens open) Meeste linkse aan de kant van de Macdonalds, 1 dames wc voor een hele tribune
Wanneer dit allemaal sneller en beter word opgepakt geeft dit een beter gevoel bij je supporters.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, M.V.V. 1902

08 feb 2019 18:53
Jo70
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Algemeen #3919
Trouwe MVV-fan met handen in het haar na stadionverbod - www.1limburg.nl/l/79321 #1Limburg

Erg belachelijk en heel erg triest!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

09 feb 2019 08:34
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Algemeen #3920
Waar willen ze dan zo'n supportershome maken? Bij Boschpoort heb je de sporthal, bij de hoofd tribune heb je sponsorruimte. Bij angel heb je de goude ster en kleedruimtes enzo. En dan heb je de Noord tribune is familietribune en dicht bij het uitvak dus dat is al helemaal uitgesloten.

09 feb 2019 16:22
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Algemeen #3921

mvv4ever schreef : Waar willen ze dan zo'n supportershome maken? Bij Boschpoort heb je de sporthal, bij de hoofd tribune heb je sponsorruimte. Bij angel heb je de goude ster en kleedruimtes enzo. En dan heb je de Noord tribune is familietribune en dicht bij het uitvak dus dat is al helemaal uitgesloten.

Ik kan me voorstellen dat daar de oude Kegelbaan voor gebruikt gaat worden? Die staat leeg / te huur.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

09 feb 2019 17:20 09 feb 2019 17:25 door Sjefsjengko.
Sjefsjengko
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV Algemeen #3922

Aswin schreef :

mvv4ever schreef : Waar willen ze dan zo'n supportershome maken? Bij Boschpoort heb je de sporthal, bij de hoofd tribune heb je sponsorruimte. Bij angel heb je de goude ster en kleedruimtes enzo. En dan heb je de Noord tribune is familietribune en dicht bij het uitvak dus dat is al helemaal uitgesloten.

Ik kan me voorstellen dat daar de oude Kegelbaan voor gebruikt gaat worden? Die staat leeg / te huur.

Te huur en te duur / te kort bij uitvak, onbereikbaar voor Boschpoort en AS.

Ut is unne dikke nek dee die groete moil moot kinne drage!!!

Tijd voor maken pagina: 0.306 seconden