MVV algemeen

04 feb 2019 12:50
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
MVV algemeen #3886
Recordwinst stichting MVV

Velen zullen er wel een andere uitleg aan geven, maar ik vind dit goed nieuws.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2019 13:06
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV algemeen #3887
Verrassend hoog ook in een seizoen waar we geen noemenswaardige spelersverkopen hebben gehad - of hebben de transfers van Verheydt en Labylle toch meer geld opgeleverd dan ik en met mij anderen veronderstelden? Ik dacht dat die slechts een paar tienduizend euro's hadden opgeleverd.

Dit seizoen hebben we Okita die voor meerdere tonnen verkocht is, als de commerciële kant het zo goed doet als we de laatste maanden steeds te horen kregen, zal er dit seizoen weer een mooie winst gemaakt worden. Wellicht volgend seizoen nog wat meer uitgeven aan de spelerskant? :blush:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2019 13:14
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV algemeen #3888
voor 415.000 heb je wel een mooie plee :lachen:

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2019 13:20
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #3889

Mestreech28 schreef :
Jammer dat ik op dit forum steeds meer mensen over een investeerder zie praten. Paar seizoenen geleden wilde nog niemand een investeerder, maar nu het een beetje minder gaat en de andere Limburgse clubs het wat beter doen, wil opeens iedereen een investeerder.

Het ergste is nog wel dat het gebaseerd is op gevoelens en niet eens door feiten. Begrijpelijk, omdat vooral in de thuiswedstrijden dit jaar veel punten werden verloren. We hebben dit jaar na 23 speelrondes 33 punten. Ter vergelijking in de voorgaande jaren na 23 speelrondes:
17/18: 26 punten.
16/17: 42 punten.
15/16: 28 punten.
14/15: 20 punten.
13/14: 27 punten.

Het is qua punten zelden beter gegaan dan dit seizoen. Trek je deze lijn de rest van het seizoen door, dan zouden we op 54/55 punten uitkomen en mag je er vrijwel vanuit gaan dat we play-offs spelen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, M.V.V. 1902, Mestreech28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2019 15:20
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV algemeen #3890
MVV zet recordwinst in voor kleedruimtes en supportershome

Stichting MVV heeft het vorige seizoen met een winst van 415.000 euro afgesloten. De club uit Maastricht sloot nog nooit eerder een seizoen met zo'n hoog positief eigen vermogen af.
Dat meldt de club via de officiele kanalen.
Investering
De Sterrendragers schrijven op de clubsite dat er geïnvesteerd wordt in de kwaliteit van het voetbal, maar bijvoorbeeld ook in een verbetering van de faciliteiten in en rondom het stadion. Volgens MVV-directeur Paul Penders betekent dat niet dat De Geusselt een complete make-over krijgt. "Het geld wordt ingezet om extra trainingsfaciliteiten te krijgen", zegt de preses in gesprek met L1. "Er wordt door het eerste, het tweede en de jeugd van MVV vaak in de Geusselt getraind. We moeten dus ook extra kleedlokalen hebben en kijken of we kunnen uitwijken naar velden in het Geusseltpark. Verder willen we ook graag een fitnessruimte."
Supportershome
Volgens Penders wordt er niet alleen aan de spelers gedacht, maar ook aan de fans van de Maastrichtenaren. "Bij de stadion is er geen plek waar supporters vooraf kunnen opwarmen of een pilsje kunnen drinken. We willen dus ook kijken of het mogelijk is dat er een supportershome komt", zegt hij. Volgens Penders worden er op dit moment gesprekken gevoerd met de gemeente, de eigenaar van het stadion.

KNVB
De licentiecommissie van de KNVB heeft in december 2018 ook de ingediende jaarrekening van de Maastrichtse club goedgekeurd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2019 15:25
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV algemeen #3891

Audiowaste schreef :

Mestreech28 schreef :
Jammer dat ik op dit forum steeds meer mensen over een investeerder zie praten. Paar seizoenen geleden wilde nog niemand een investeerder, maar nu het een beetje minder gaat en de andere Limburgse clubs het wat beter doen, wil opeens iedereen een investeerder.

Het ergste is nog wel dat het gebaseerd is op gevoelens en niet eens door feiten. Begrijpelijk, omdat vooral in de thuiswedstrijden dit jaar veel punten werden verloren. We hebben dit jaar na 23 speelrondes 33 punten. Ter vergelijking in de voorgaande jaren na 23 speelrondes:
17/18: 26 punten.
16/17: 42 punten.
15/16: 28 punten.
14/15: 20 punten.
13/14: 27 punten.

Het is qua punten zelden beter gegaan dan dit seizoen. Trek je deze lijn de rest van het seizoen door, dan zouden we op 54/55 punten uitkomen en mag je er vrijwel vanuit gaan dat we play-offs spelen.

Geen feiten? Algemeen gesproken gaat het al 20 jaar slecht! Tenzij je het bereiken van de play-offs een succes noemt. Dan zijn we inderdaad top-bezig.


Clubs lopen ons aan alle kanten voorbij en groeien 10x harder als ons. De technische staf doet het uitstekend met de mogelijkheden die er zijn, maar dit is geen basis voor structureel top-5 eerste divisie. Laat staan eredivisie rechter-rijtje.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2019 15:45
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV algemeen #3892
Proficiat MVV Good Bewogen Financieel in 2018 en Tranperant Hulde .............

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2019 16:06 04 feb 2019 16:07 door Mestreech28.
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
MVV algemeen #3893

Sjotelsplak schreef :

Audiowaste schreef :

Mestreech28 schreef :
Jammer dat ik op dit forum steeds meer mensen over een investeerder zie praten. Paar seizoenen geleden wilde nog niemand een investeerder, maar nu het een beetje minder gaat en de andere Limburgse clubs het wat beter doen, wil opeens iedereen een investeerder.

Het ergste is nog wel dat het gebaseerd is op gevoelens en niet eens door feiten. Begrijpelijk, omdat vooral in de thuiswedstrijden dit jaar veel punten werden verloren. We hebben dit jaar na 23 speelrondes 33 punten. Ter vergelijking in de voorgaande jaren na 23 speelrondes:
17/18: 26 punten.
16/17: 42 punten.
15/16: 28 punten.
14/15: 20 punten.
13/14: 27 punten.

Het is qua punten zelden beter gegaan dan dit seizoen. Trek je deze lijn de rest van het seizoen door, dan zouden we op 54/55 punten uitkomen en mag je er vrijwel vanuit gaan dat we play-offs spelen.

Geen feiten? Algemeen gesproken gaat het al 20 jaar slecht! Tenzij je het bereiken van de play-offs een succes noemt. Dan zijn we inderdaad top-bezig.


Clubs lopen ons aan alle kanten voorbij en groeien 10x harder als ons. De technische staf doet het uitstekend met de mogelijkheden die er zijn, maar dit is geen basis voor structureel top-5 eerste divisie. Laat staan eredivisie rechter-rijtje.


Niet verkeerd bedoeld, maar kun je een paar clubs opnoemen wat 10x harder groeien als ons en waar geen geld ingepompt is door een investeerder?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2019 16:36
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
MVV algemeen #3894
Mooi:

Scorebord led 60.000
Heaters in het dak 40:000
Supportershome 175:000

Heb je al 1000 bezoekers erbij per match

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2019 16:57
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV algemeen #3895
Is De Ster geen supporter home, of hoe moet ik dat zien?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2019 17:07
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3896

serke schreef : Is De Ster geen supporter home, of hoe moet ik dat zien?


Wat ik weet staat de Ster compleet los van MVV. Het is, net als MVV, een huurder van een ruimte in het gebouw. Vanuit MVV bekeken brengt elke euro gespendeerd in de Ster, veel minder tot niks op, in vergelijking met de VZM punten. Als je die supporters voor en na een match kan bewegen naar een MVV- supporterscafe, kun je dus meer omzet maken.

Elke BVO heeft een eigen ruimte voor supporters, behalve MVV. Goed dat hier -weer- naar gekeken wordt, is meen ik in verleden al vaak terug in de ijskast gezet vanwege diverse redenen. Financiën is maar 1 van de knelpunten.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2019 17:13
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3897

omnisciens schreef : Mooi:

Scorebord led 60.000
Heaters in het dak 40:000
Supportershome 175:000

Heb je al 1000 bezoekers erbij per match


Hoe 'elastisch' is de MVV supporter dan?

Net zozeer ik niet geloof dat er 1000 minder zitten als het scorebord kapot is, zitten er ook niet 1000 meer bij LED board. Maar goed een combi van upgrades helpt natuurlijk zeker, al is het om de negatieve tendens dat het stadion oud is, weer wat te smoren.

Ik weet niet hoe het bij andere BVO zit, maar heb het gevoel dat bij MVV in verhouding maar weinig supporters voor en vooral na de match blijven hangen? Als een leuk home (incl fanshop?) daarin iets kan veranderen, dan is dat mooi meegenomen. Zal wel onderzoek naar gedaan zijn.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2019 19:01
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #3898
Mooi resultaat voor MVV 415.000 winst

echter op de balans zijn de salarissen flink gedaald ( zie bijlage)met meer dan 400.000 dan het jaar ervoor , gemiddeld zat MVV de laatste jaren rond de 800.000
Dat betekent dat we in 2017-2018 veel minder geld hebben uitgegeven aan salarissen ect
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2019 19:06
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
MVV algemeen #3899
Naor ut schijnt is ut Mecc aon vervaanging tow, gemeinte griep de kans en bouw un multifunctioneel compac stadion met eveneminte ruimtes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2019 20:55
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV algemeen #3900

Hugo schreef : Recordwinst stichting MVV

Velen zullen er wel een andere uitleg aan geven, maar ik vind dit goed nieuws.

Als je 110.000 euro minder inkomsten hebt dan het jaar ervoor, dan vindt ik dat geen goed nieuws, maar eerder een signaal van achteruitgang.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.430 seconden