MVV algemeen

21 jan 2019 09:41
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3856
En wacht dachten jullie van de mensen die hier oproepen tot een tegenreactie naar MVV? Heb boycot voorbij zien komen en nog meer zaken op fb...

Die mensen zien de ernst niet in. Wie denkt dat MVV dit doet om de supporters een loer te draaien die snapt er niks van hoe het werkt. Dit is de enige manier van zelfbescherming voor MVV, zie uitleg lijnsje.

Randzaken worden hoofdzaken als het het imago en de financiële positie van MVV aan kan tasten. En dat is nu het geval.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2019 09:45
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #3857
Ik snap dat MVV dat probeert maar het gaat hier over een wereldwijd maatschappelijk probleem. Er zijn wereldwijd personen die holiganisme verheerlijken. Die niet voor het voetbal maar voor de knokpartij naar het stadion komen.
Ik heb in het verleden een tijdje opgetrokken met zo'n beroeps holigan. Die beweerde bij de rellen tussen Feyenoord en Ajax te zijn geweest en waar toen die Ajacied gestorven is. Hij was daar trots op!
Ik weet niet hoe je dit als club kunt voorkomen. Je kunt zo'n persoon een stadionverbod geven maar, hij kan zich verder vrij verplaatsen waar hij maar wil.
Deze jongen heeft diverse keren vast gezeten voor diverse criminele activiteiten. Hij was Feyenoord supporter maar ook MVV supporter.
Ik vind dat zo iets los moet worden gezien van een club.
Dit soort mannetjes zijn gewoon criminelen die ook zo aangepakt moeten worden. Wat kun je er als club aan doen dat er zulke zieke geesten rondlopen?
En hier in gaat ook de media niet vrij uit. Door specifiek uit te spreken dat er holigans van een bepaalde club bij dit soort criminele daden betrokken zijn geef je ze juist een podium en wordt de club in diskrediet gebracht.

MVV kan hierin alleen uitspreken dat ze tegen elke vorm van geweld in en om het stadion is en aangegeven er alles aan gedaan te hebben om het te voorkomen.

Verder vind ik het een taak van ons allemaal om uit te spreken dat we tegen elke vorm van geweld in en om het stadion zijn.

De rest is aan de politie en justitie om deze criminelen op te sporen en aan te pakken.

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2019 10:35
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
MVV algemeen #3858
Het kan niet zo zijn dat een 100 raddraaiers de club MVV misbruiken voor hun wekelijkse pleziertjes die bestaan uit zuipen, snuiven en rellen.
Dit zijn dus géén supporters want het belang van de club is voor die lieden duidelijk ondergeschikt aan hun egoistische eigenbelang.
Ze zien niet in dat ze met hun gedrag de club kapot maken. Fijn dat ze veel leven maken bij uitwedstrijden maar als je je eigen supporters én sponsoren met je gedrag het stadion uitjaagt ben je heel verkeerd bezig. Helaas blijven sommigen met oogkleppen rondlopen en weigeren dat te zien en kloppen zich op de borst omdat zij zogenaamd 'echte' supporters zijn.
Ja, het zal best zo zijn dat de politie af en toe overreageert maar er mag best wel eens de hand in eigen boezem gestoken worden onder bepaalde supportersgroeperingen.
Tijd voor de 'gewone' supporters zich uitdrukkelijk uit te spreken tégen dit wangedrag. Ik ben er nu helemaal klaar mee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, mvvke4life, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2019 10:52
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #3859
Precies zoals ik zei net:

"Verder vind ik het een taak van ons allemaal om uit te spreken dat we tegen elke vorm van geweld in en om het stadion zijn."

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2019 11:50
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV algemeen #3860
Wat verstaan jullie eigenlijk onder MVV fans?? Kunnen ook gewoon mensen zijn die uit Maastricht komen en die al een stadionverbod hebben bij MVV en wekelijks naar een wedstrijd gaan. Zoals nu naar sint truiden. En volgende week gaan ze misschien naar Rotterdam.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2019 12:05
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #3861
Dat is wat ik bedoel, dit is een maatschappelijk probleem.
En ik vind dat de media hier het een en ander aan te rekenen is.
Is de Maastrichtenaar verantwoordelijk als een groepje Maastrichtenaren een strafbaar feit pleegt?
Is de Nederlander verantwoordelijk als er een groepje Nederlanders een strafbaar feit pleegt?
Is MVV verantwoordelijk als er ergens buiten Maastricht door een persoon die toevallig ook wel eens een wedstrijd bij MVV bezoekt een strafbaar feit gepleegd wordt?
Is de vereniging verantwoordelijk als een lid ergens buiten de vereniging om een strafbaar feit pleegt?

NEE!!
Het is/zijn individuen die moeten worden aangepakt en gestraft voor hun wandaad.

Waar dit individu vandaan komt, wat zijn hobby's zijn en welke voetbal club zijn voorkeur heeft boeit allemaal niet!

Het wordt tijd dat de media deze individuen geen podium meer geeft en ze benoemen voor wat ze zijn, gewoon criminelen!



Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2019 12:19
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
MVV algemeen #3862
Het ligt wel iets genuanceerder dan dat. Als ik een diamantzaak heb, en er wil iemand naar binnen die in Genk een diamantzaak heeft overvallen, weiger ik hem waarschijnlijk de toegang. Ik denk dat veel mensen hier dat in de grond een begrijpelijk reactie vinden - of het juridisch helemaal zuiver is laat ik even in het midden.

Nu gebeurt dat niet eens, maar ik als diamantair zeg "ik vind het niets dat er een diamantzaak in Genk beroofd is. Nota bene door iemand die wel eens in mijn winkel geweest is! Ik distantieer me daarvan". Dat is juridisch natuurlijk prima, en ik denk wederom dat vrijwel iedereen dat toch wel een begrijpelijke reactie zal vinden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2019 12:31
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #3863
Ik heb nog nooit in de media gelezen:

Lid van juweliers vereniging overvalt juwelier.

Nee dan staat er:

Man in zwarte trui overvalt of gewapende man overvalt.

Nee ik vind niet dat je dat moet koppelen aan een etnische achtergrond,welke club, welke hobby's etc. wel aan hoe die er uit ziet!

En ja als je in je eigen huis zo iemand aanpakt dan mag dat zeker naar buiten gecommuniceerd worden.

Als MVV zegt dat ze iemand weren of tegen een bepaalde groep zijn dan mogen ze dat zeker naar buiten communiceren.

Maar dat er mensen die ook wel eens bij MVV komen rellen in het buitenland heeft niks met MVV te maken!

Als er iemand die ook wel eens in mijn winkel koopt ergens anders iets steelt hoef ik toch ook niet te melden dat ik daar niks mee te maken heb???

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2019 12:37
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #3864
Ik vind dat deze individuen te veel op een podium worden geplaatst.

Dan wordt er gezegd, o die mvvers zijn toch holigans.
Nee benoem hen als criminelen die een strafbaar feit plegen.

Als een inwoner van Maastricht en bezoeker van MVV zijn vriendin vermoord wordt toch ook niet gezegd, Mvver vermoord vriendin???

Nee er wordt een strafbaar feit gepleegd benoem de personen en de woonplaats maar niet welke carnavalsvereniging, voetbalclub, tennisclub etc hij lid is!

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2019 12:45
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV algemeen #3865

mvvke4life schreef : Ik vind dat deze individuen te veel op een podium worden geplaatst.

Dan wordt er gezegd, o die mvvers zijn toch holigans.
Nee benoem hen als criminelen die een strafbaar feit plegen.

Als een inwoner van Maastricht en bezoeker van MVV zijn vriendin vermoord wordt toch ook niet gezegd, Mvver vermoord vriendin???

Nee er wordt een strafbaar feit gepleegd benoem de personen en de woonplaats maar niet welke carnavalsvereniging, voetbalclub, tennisclub etc hij lid is!

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk


Ik begrijp denk ik wel wat je probeert te zeggen en in essentie heb je een punt, echter gaat het in dit geval wel degelijk om voetbal ''supporters'' (ik laat me er niet over uit of dit al dan niet supporters van mvv zijn) die een bus van een andere voetbalclub aanvallen. In dat geval lijkt het mij gerechtvaardigd om die groep aanvallers als voetbalsupporters te betitelen. Het zou vreemd zijn als er stond ''kassamedewerkers van de jumbo vallen spelersbus aan''.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2019 12:51
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #3866
Ik ga er van uit dat ze niet met een MVV sjaal om en niet met vlaggen van MVV rondliepen? Dan kunnen ze ook niet zo als groep omschreven worden. Ja dan had het net zo goed groep Jumbo medewerkers kunnen zijn.

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2019 12:55
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
MVV algemeen #3867
Weet niet wat er allemaal aan de hand is , maar wij als club "presteren"beter in veel negatieve aandacht dan onze prestatie op het veld.

De voorbeelden in Utrecht , uit naar Twente, thuis tegen Twente , Genk ? Thuis tegen Roda.... en ga zo maar door.
Dat is wat je leest en soms ook wat je zelf ziet, jammer dat MVV Maastricht te vaak genoemd wordt in deze . En misschien in sommige gevallen onterecht maar dat maakt dan al niet meer uit , we zijn genoemd en het kwaad is geschiedt.

Fanatiek en je club ondersteunen en lekker wat godveren op de tribunes en ook leedvermaak naar andere is allemaal niks mis mee denk ik , fysiek geweld is de bekende stap te ver. Maar ja we gaan dat niet oplossen we hebben er mee te dealen , het probleem is vroeger nooit in de kiem gesmoord in het voetbal, dit het huidige is een resultaat daarvan . En met al het internet wordt je er nog sneller van op de hoogte gebracht en is het ook niet meer in de doofpot te stoppen.

Of MVV zelf een persbericht moet sturen wat er in Genk gebeurd, puur op wat ik gelezen heb , had ik dat als club niet gedaan . Had er intern wel naar gekeken en eventueel medewerking aan verleend. En tuurlijk wil MVV geen hooligans in de Geusselt, maar hoe lullig dan ook we hebben ze . En misschien hadden die gasten in Genk wel allemaal een stadion verbod ...

Het probleem is te groot geworden , het is niet meer op te lossen, alleen kunnen we proberen de schade te beperken ( hoe dan ook )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2019 12:59
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #3868
En toch is het goed om deze discussie te voeren met de media.
Benoem de criminelen en hun gedrag maar niet de tennisclub, voetbalclub etc.
Is hier ook niet juridisch iets uit te halen? Ivm imagoschade?
Ik weet niet wie hier verstand van heeft?

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2019 21:08
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #3869
Ik vind dat het bestuur dit seizoen in de kou laat staan...
Ja, een aantal mensen misdraagt zich in Utrecht en enkele in het vreemde in België maar dat mag geen reden om de mvv supporters in de kou te laten staan
- geen supporters bij de Verkeskup... bestuur stelt zich zelf solidair op, was er anders een grote afvaardiging? en wat heeft het bestuur gedaan als reactie om dit in de toekomst te voorkomen?
- de belachelijke behandeling van Twente uit... ja bestuur stelt vragen... maar verder hoor je er niks over.
- belachelijke behandeling van Politie/ME bij de thuiswedstrijd van Aken-noord o.a. bij café Kokerel
- aktie van ME bij supporterscafé Gouden Ster... Bestuur staat volledig achter ME en vindt het spijtig dat onschuldige worden getroffen, meh jeh
- er zijn supportersrellen in België en mogelijk enkele uit stad Maastricht bij betrokken en bestuur van MVV vindt het nodig om hierop te reagerern en de MVV-supporter hierin mee te nemen... Leins vond het prachtig

Tsja dat het bestuur van usMVVke zich eens richt op kwaliteit op de mat, fatsoenlijke geluidsinstallatie in het stadion, klantvriendelijkheid.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Klomeleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2019 14:24
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
MVV algemeen #3870
Ik vind het eigenlijk ongelooflijk.
In plaats van het wangedrag van een kleine groep met kracht te veroordelen gaat hier en op facebook alle aandacht uit naar de reactie van het bestuur. Het zijn MVV supporters die zich in Utrecht (geprovoceerd of niet) hebben misdragen, het zijn MVV supporters die het nodig vonden na Twente de confrontatie met het uitvak te zoeken en er waren ook MVV supporters die zich in St. Truiden hebben misdragen. Als dat allemaal niet gebeurt, heeft de ME geen reden om op te treden en heeft het bestuur geen reden om waar dan ook op te reageren.

En dan zijn er opeens ook allemaal pseudo juristen die beginnen te zaniken over 'bewijs' dat er MVV fans bij betrokken waren. Hou toch op.
Maar nee, laten we vooral onze pijlen richten op het bestuur en directie. Een aantal mannen die zich het snot voor de ogen werkt om deze club gezond te maken en stapje voor stapje omhoog te brengen. Het bestuur van MVV doet dit onbetaald nota bene! De kortzichtigheid van sommigen is ergerniswekkend.
Jullie hebben geen idee wat deze mannen allemaal doen en hoe de club nu vele stappen is teruggeworpen in dit proces door het absolute wangedrag van een uiteindelijk hele kleine groep. Die kleine groep die zichzelf de 'echte' supporters vindt, maar intussen vele, vele supporters wegjaagt en veel erger nog, sponsoren. Sponsoren die al twijfelden zullen stoppen en er zijn er ook die te kennen hebben gegeven niet langer geassocieerd te willen worden met dit gedrag. Ik kan en mag niet teveel zeggen maar 'St. Truiden' is de druppel. De echte schade zal nog wel blijken.
En ondertussen gaan er oproepen rond om de wedstrijd tegen helmond te boycotten en spandoeken te maken omdat het bestuur de supporters in de kou laat staan. Wat een waanzin.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, aait wief, Tuor, Lassie80, jovkle, Kloeteklaos, Gianni Bruno, Brncic, Jim Cemint, De Zwarte Vogel en5 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.415 seconden