MVV Algemeen

31 okt 2018 11:13
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Algemeen #3841
Jullie hebben helemaal gelijk M.V.V.1902 en Jacques. Ik vergis me. Dezelfde voornaam als onze huidige derde keeper, spelend voor de club uit de plaats waar het busbedrijf van van Meurs vandaan komt en bovendien heeft Heuten een MVV verleden. Vandaar waarschijnlijk de verwisseling :-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

03 nov 2018 10:45
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Algemeen #3842
Het toegangspoortje was nog steeds defect @ angelside kant !!, gaat voor extra lange rijen zorgen bij roda...........................
Dat roepen we al maanden...................

08 nov 2018 14:02 08 nov 2018 14:06 door Tuor.
Tuor
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Algemeen #3843
Op limburger.nl vandaag een leuk stuk over de achtergrond van ons clublied, Jao dat is us MVV. Zie hier voor de volledige tekst. Stuk is ook te lezen op de facebookpagina van Trepke b.

Zelf kwam ik er ook pas enkele jaren geleden tot mijn verbazing achter dat Jao dat is us MVV eigenlijk niet ons officiële clublied is. Voor de liefhebber, dit is het lied dat ooit bedoeld was als clublied (met dank aan de youtube pagina van ik vermoed Houtengerard).

Voor zover ik weet wordt dit zelden tot nooit gedraaid in de Geusselt. Toch zonde, het is een mooi stukje MVV historie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

10 nov 2018 13:27
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Algemeen #3844
Nu moet je idd gaan opletten wat voor een grote puinzooi het weer gaat worden om uberhaupt normaal binnen te komen. Nergens anders maar alleen in Maastricht bij us MVVke. Maar goed, de BOBOOOOZ hebben er geen last van.

12 nov 2018 12:02
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Algemeen #3845
Is er vrijdagchtend een training? Het staat namelijk (nog) niet op de sit van MVV

12 nov 2018 19:24 12 nov 2018 19:25 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Algemeen #3846

De_Lange schreef : Is er vrijdagchtend een training? Het staat namelijk (nog) niet op de sit van MVV

Of er vrijdagochtend nog een training is weet ik niet. Ik zag wel een evenement op Facebook voorbij komen (via Trepke B ) over de laatste training voor de wedstrijd tegen Roda op zaterdagochtend om 10.00u.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange

Tijd voor maken pagina: 0.341 seconden