MVV algemeen

31 okt 2018 11:13
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
MVV algemeen #3841
Jullie hebben helemaal gelijk M.V.V.1902 en Jacques. Ik vergis me. Dezelfde voornaam als onze huidige derde keeper, spelend voor de club uit de plaats waar het busbedrijf van van Meurs vandaan komt en bovendien heeft Heuten een MVV verleden. Vandaar waarschijnlijk de verwisseling :-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2018 10:45
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #3842
Het toegangspoortje was nog steeds defect @ angelside kant !!, gaat voor extra lange rijen zorgen bij roda...........................
Dat roepen we al maanden...................

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2018 14:02 08 nov 2018 14:06 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV algemeen #3843
Op limburger.nl vandaag een leuk stuk over de achtergrond van ons clublied, Jao dat is us MVV. Zie hier voor de volledige tekst. Stuk is ook te lezen op de facebookpagina van Trepke b.

Zelf kwam ik er ook pas enkele jaren geleden tot mijn verbazing achter dat Jao dat is us MVV eigenlijk niet ons officiële clublied is. Voor de liefhebber, dit is het lied dat ooit bedoeld was als clublied (met dank aan de youtube pagina van ik vermoed Houtengerard).

Voor zover ik weet wordt dit zelden tot nooit gedraaid in de Geusselt. Toch zonde, het is een mooi stukje MVV historie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2018 13:27
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV algemeen #3844
Nu moet je idd gaan opletten wat voor een grote puinzooi het weer gaat worden om uberhaupt normaal binnen te komen. Nergens anders maar alleen in Maastricht bij us MVVke. Maar goed, de BOBOOOOZ hebben er geen last van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2018 12:02
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV algemeen #3845
Is er vrijdagchtend een training? Het staat namelijk (nog) niet op de sit van MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2018 19:24 12 nov 2018 19:25 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV algemeen #3846

De_Lange schreef : Is er vrijdagchtend een training? Het staat namelijk (nog) niet op de sit van MVV


Of er vrijdagochtend nog een training is weet ik niet. Ik zag wel een evenement op Facebook voorbij komen (via Trepke B ) over de laatste training voor de wedstrijd tegen Roda op zaterdagochtend om 10.00u.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2018 18:03 19 nov 2018 18:05 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV algemeen #3847
Ik plaats het even hier.

Heeft er iemand na de wedstrijd mvv-roda een zgn. zwart Nike tech fleece vest ergens afgegeven of per ongeluk meegenomen ?
A-side, vak C, Rij 10.

Denk niet dat de volwassenen om ons heen maatje 164-170 past. Bij de info balie is niks terechtgekomen.

Zou erg fijn zijn als deze weer bij mijn dochter terechtkomt !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2018 18:12
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #3848

Roed en Wit 70 schreef : Ik plaats het even hier.

Heeft er iemand na de wedstrijd mvv-roda een zgn. zwart Nike tech fleece vest ergens afgegeven of per ongeluk meegenomen ?
A-side, vak C, Rij 10.

Denk niet dat de volwassenen om ons heen maatje 164-170 past. Bij de info balie is niks terechtgekomen.

Zou erg fijn zijn als deze weer bij mijn dochter terechtkomt !


Vrun vaan m'ch höbbe op e steulke links vaan de trappe (vak b dus) wel 'ne donkere jas/ves gevoonde dach iech, mer of dat dee is..??
Iech gaon drachteraon veur d'ch

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2018 11:06 20 nov 2018 11:07 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #3849

MVVke schreef :

Roed en Wit 70 schreef : Ik plaats het even hier.

Heeft er iemand na de wedstrijd mvv-roda een zgn. zwart Nike tech fleece vest ergens afgegeven of per ongeluk meegenomen ?
A-side, vak C, Rij 10.

Denk niet dat de volwassenen om ons heen maatje 164-170 past. Bij de info balie is niks terechtgekomen.

Zou erg fijn zijn als deze weer bij mijn dochter terechtkomt !


Vrun vaan m'ch höbbe op e steulke links vaan de trappe (vak b dus) wel 'ne donkere jas/ves gevoonde dach iech, mer of dat dee is..??
Iech gaon drachteraon veur d'ch


Roed en Wit 70, 't waor 'nen aandere jas, sorry.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2019 20:10 20 jan 2019 20:12 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #3850
Ik begrijp niet waarom MVV met een reactie komt en verantwoordelijkheid toont voor wat er met de supportersbus van Genk gebeurd is.
MVV is niet verantwoordelijk voor wat bezoekers van hun club uitvreten in hun eigen vrije tijd. Sinds wanneer zijn 20 personen representatief voor een hele voetbalclub? Sinds wanneer is iemand privéleven de verantwoordelijkheid van een voetbalclub? Hebben de verdachten überhaupt wel een seizoenkaart? Dit is een maatschappelijk probleem voor de samenleving, niet het probleem van MVV. Door juist hierop officieel te gaan reageren creëer je juist het instituut dat je naam door het slijk haalt.

Dit zijn geweld-sektes, leider of schaapjes, dat is de taak van het Vlaamse/Nederlandse OM uit te zoeken. En werk voor de psychologische hulpverlening. Poging tot doodslag, het aanvallen van burgers, het verstoren van de openbare orde dat mag de rechter bepalen. Hou aub op met van Hooliganisme een extern instituut te maken, het is belachelijk dat hierop gereageerd wordt, je geeft kranten zo alleen maar de erkenning om jouw club door het slijk te halen met vindingrijke titels.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2019 20:17
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV algemeen #3851
Dat was ook mijn gedachte bij het artikel op l1 vandaag. Mvv, bestuur, jullie hebben hier niets mee te doen.
Wordt straks elke overtreding of verkeerde verbale uiting waarbij wellicht iemand een ster op de borst heeft of een seizoenkaart in de beurs vervolgd door de club met een persbericht waar mvv afstand neemt en je wellicht een stadion verbod aansmeert
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2019 21:16
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV algemeen #3852
Werkelijk niemand begrijpt kennelijk hoe het er in een club aan toe gaat. Tuurlijk gaat het MVV aan wanneer er relschoppers zijn onder de vlag van MVV. Omdat kennelijk bij werkelijk de meerder van de mensen op dit forum & social media ontbreekt, speciaal op deze zondagavond een kleine toelichting.

Een club draait op sponsoren. Sponsoren die zich verbinden aan de naam MVV. Alles wat er bij en met MVV gebeurd, staat in (in)direct verband met de sponsoren,

Als voorval op voorval zich voordoet, ondanks het wel-niet verhaal, wordt ook de naam van de sponsoren aangetast. Sponsoren, waaronder hele grote, willen zo niet langer aan een club verbonden zijn.

Zonder sponsoren, geen draaiende organisatie. Wanneer zij allemaal weglopen en MVV hierin geen stem laat horen, zijn jullie weer allemaal aan het zeiken dat er geen geld is en we weer voor plek 15 voetballen

Dus lieve mensen, laten we ons eens gaan gedragen. Rust in de club, sponsoren blijven en komen itt gaan en blijven weg. Club wordt zo door een select groepje volledig de nek omgedraaid.

Dus , waarom MVV altijd een statement? Waarom bij andere wedstrijden? Antwoord: sponsoren zijn het hart van de organisatie verdomme!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80, Boschpoort, Brncic, bokkesprongen, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2019 21:25
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
MVV algemeen #3853
Plus het feit dat Genk een samenwerkingspartner van ons is. Die zullen zich (terecht) wel twee keer bedenken als wij een speler willen huren...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2019 09:11
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV algemeen #3854
Het is eigenlijk grappig hoezeer de perspectieven verschillen. En ik begrijp ieders standpunt ergens wel. Maar persoonlijk vind ik dat MVV dit prima doet. Let wel, daar zitten wel aannames van mijn kant bij (zoals iedereen die overigens doet).

Zoals Lijnsje uitlegt moet je als MVV wel reageren, wil je niet de naam krijgen dat je hooliganisme vergoelijkt, wil je niet dat sponsoren en bijvoorbeeld zoals Brncic zegt Genk zelf je aanspreekt en je als club niets gedaan hebt. Hoe reageert MVV? Met een bericht waarin MVV stelt dat het criminele activiteiten afwijst. Lijkt me prima. Waarin MVV stelt dat MVV daar part noch deel aan heeft gehad en een verband met die activiteiten afwijst. Lijkt me toch ook prima. Ik denk, of ik hoop, dat niemand valt over dit stuk, buiten wellicht dat het een enorme open deur is.

Vervolgens een alinea die volledig uitgaat van "mochten er als MVV-fan bekend staande personen bij betrokken zijn geweest". Er wordt niet gesteld dat het MVV'ers waren die de onrust veroorzaakten, er wordt slechts gezegd dat ALS dat zo is, MVV iets gaat doen.

MVV zegt tevens wat het dan gaat doen. En waarschijnlijk vallen daar mensen over. Maar het is echt heel simpel hoor, als de Belgische politie via de Nederlandse politie zich bij MVV meldt om mensen te identificeren, dan kan MVV niet zo heel veel anders dan meewerken. De tekst van MVV schiet dus wellicht sommigen hier in het verkeerde keelgat, maar wat ze beschrijven is simpelweg wat MVV toch al moet doen. Door dat op te schrijven haal je de wind uit de zeilen van de mensen (journalisten) die wellicht de indruk willen wekken dat MVV hier niets aan doet.

Vervolgens nog een zinnetje dat MVV ondersteuning biedt aan aanpakken van crimineel gedrag rond wedstrijden (wederom neem ik aan dat niemand echt over die zin valt) en dat ze veroordelen dat MVV in diskrediet wordt gebracht, en betreuren dat Genk-fans slachtoffer zijn geworden. Tsja, ook prima wat mij betreft.

Kortom, MVV zet in dat bericht enkel wat vanzelfsprekendheden die het toch al vindt en die het toch al moet doen. Meer niet. Je houdt sponsoren tevreden, Genk tevreden, politie tevreden, gemeente tevreden, journalisten kunnen niet gaan roepen dat MVV niets hier aan doet. Dat is gemakkelijk gedaan! Het is een beetje alsof ik hier trots ga vertellen dat ik zaterdag keurig de BTW betaald heb toen ik boodschappen ging doen. Als ik het niet had gedaan, had ik de boodschappen niet meegekregen, maar goed...

Interessant om te zien: in de nieuws-carrousel op mvv.nl zit dit bericht niet. Het staat wel op de site maar komt niet langs bij de zeven (of zo) nieuwsberichten die in de eerste header rouleren. Dat zegt ook wel iets.

Ik geloof persoonlijk niet dat er "een hondertal" MVV-hooligans bezig is geweest, maar er zullen er wel van ons tussen gezeten hebben. Of die een seizoenkaart hebben, of bijvoorbeeld hier al lang een stadionverbod, dat weet ik uiteraard niet. En bussen met uitsupporters aanvallen, dat vind ik laf gedrag. Weten we nog wat wij daar zelf van vonden bij bijvoorbeeld Roda uit in 2014? Helmond uit aantal jaar geleden? RKC uit aantal jaar geleden? Ik vind het in de kern onwenselijk gedrag, jullie toch ook?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, Boschpoort, Brncic, De Zwarte Vogel, bokkesprongen, Lijnsje@tappunt, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2019 09:31
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV algemeen #3855
Sluit mij in deze volledig aan bij Jacques. Begrijp zelf ook niet goed hoe supporters zich door dit statement van MVV in de steek gelaten kunnen voelen. In mijn ogen heeft het bestuur dit prima afgehandeld en, zoals Jacques al heeft gezegd, ook de nodige nuance aangebracht in het bericht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.399 seconden