MVV algemeen

08 sept 2018 19:55 08 sept 2018 19:59 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
MVV algemeen #3811
Allereerst respect voor iedereen die bij de organisatie betrokken is. Ik heb me prima geamuseerd, maar had ook geen verwachtingen. Denk dat dit vooral voor de kinderen echt heel leuk was. Handtekeningen verzamelen, op het echte veld rondlopen en wat voetbalspelletjes spelen.
Leuke spelersgroep dit jaar. Erg benaderbaar, goed gehumeerd en veel oog voor de kids. Toekomstige fans kun je zo wel aan je binden.
Voor de oudere supporters was er wat minder te doen. Ook ik heb geen gouden formule. Maar wellicht haal je toch meer mensen naar het stadion als je een open dag/fandag houdt vóór aanvang van het seizoen. Kun je er meteen een oefenwedstrijd aan koppelen. En daarna een mini-artiestenmiddag in de Ster. Laat Frans Theunisz wat MVV-liedjes zingen en regel een dj. Wat muziek, wat bier voor de ouderen en voor de kinderen inderdaad wat schmink, spellen en handtekeningen jagen. Zoiets? Tis maar een suggestie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2018 20:16 08 sept 2018 20:18 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3812
Suggesties zijn altijd welkom, MVV leest immers mee. Spelersbus en kleedkamer bezoek is leuk om te zien, evenals de ‘prijzenkast’.
Als het rustig is is het al snel wat minder gezellig.

Wat ik wilde aangeven is dat ook een oefenwedstrijd en zelfs een seizoenfeest (open dag paar jaar terug, wel regenachtig) amper mensen triggert om te komen.

De club MVV heeft gewoon een (relatief??) hele kleine groep supporters die op zo’n events afkomen, of het nou een fandag, een praotkaffee, seizoenfeest of iets anders buiten de wedstrijden om is.

Dat is geen verwijt aan club noch supporter, maar wel een feit.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2018 20:30
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
MVV algemeen #3813

Boe is dat feeske? schreef : Suggesties zijn altijd welkom, MVV leest immers mee. Spelersbus en kleedkamer bezoek is leuk om te zien, evenals de ‘prijzenkast’.
Als het rustig is is het al snel wat minder gezellig.

Wat ik wilde aangeven is dat ook een oefenwedstrijd en zelfs een seizoenfeest (open dag paar jaar terug, wel regenachtig) amper mensen triggert om te komen.

De club MVV heeft gewoon een (relatief??) hele kleine groep supporters die op zo’n events afkomen, of het nou een fandag, een praotkaffee, seizoenfeest of iets anders buiten de wedstrijden om is.

Dat is geen verwijt aan club noch supporter, maar wel een feit.

Misschien heb je wel gelijk, maar probeer tenminste de mensen die komen tevreden te stellen. Dat veel fans graag die spelersbus wilden bekijken, kon je van te voren op je klompen aanvoelen. Vooral als je er mee pronkt op allerlei manieren. Dan mag dat niet en wekte dat bij genoeg mensen wrevel die daardoor misschien een volgende keer ook weg blijven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2018 20:50
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV algemeen #3814
Spelersbus kon je toch gewoon in na de spelerspresentatie? Ik ben hem gewoon ingelopen met mijn zoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2018 21:04
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
MVV algemeen #3815

De_Lange schreef : Spelersbus kon je toch gewoon in na de spelerspresentatie? Ik ben hem gewoon ingelopen met mijn zoon.

Dan zijn ze er zeker op terug gekomen. Toen wij (en diverse anderen) er in wilden (was voor de spelerspresentatie) werd gezegd dat dit vandaag niet kon, maar wel morgen op de markt of vrijthof (bij Het Parcours).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2018 21:08
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #3816
Nee, er was duidelijk gezegd tijdens de spelers presentatie dat na de presentatie je de bus mocht bezichtigen!
En logisch dat dat ervoor niet mocht omdat de bus voor de presentatie gebruikt ging worden.

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2018 21:15
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
MVV algemeen #3817

mvvke4life schreef : Nee, er was duidelijk gezegd tijdens de spelers presentatie dat na de presentatie je de bus mocht bezichtigen!
En logisch dat dat ervoor niet mocht omdat de bus voor de presentatie gebruikt ging worden.

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk

Oke, dan heb ik dat gemist. Maar het geluid tijdens de spelerspresentatie was zo abominabel slecht dat het gene werd gezegd bij ons volkomen onverstaanbaar was.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2018 21:18
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #3818
Het geluid was inderdaad slecht. Had ook niet het idee dat de boodschap bij veel mensen is aangekomen. Was vrij rustig bij de bus.

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2018 19:10 09 sept 2018 19:13 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
MVV algemeen #3819

pinobel schreef : Vandaag naar de open dag/fandag geweest in het stadion. Wat vonden jullie er van? Ik vond het erg tegenvallen, vooral de belangstelling maar ook het programma. Na de spelerspresentatie liepen de spelers en de fans er een beetje verloren bij. Er was niet echt veel belangstelling voor (een aantal) spelers en er was weinig te doen in het stadion. Voor mij mag er teruggegaan worden naar de oude opzet, dus voor het begin van de competitie. Dan maar met een niet-complete selectie en een eventuele verrassing op die open dag en een ev. oefenwedstrijd. Is toch wat spannender en de belangstelling hangt nog niet af van de reeds behaalde resultaten.


Oké voor het seizoen, maar vond het vorig jaar en het jaar er voor een aanfluiting wat betreft het dan het aantal gecontracteerde spelers.
Ik was gister wel content maar het was zo kort omdat we nu nog steeds met een incomplete selectie zitten.
En wat is ideaal,ik sprak met van der hurk een kort gesprek( omdat pinobel mij onderbrak:thumbsdown: :daag: )maar hij gaf toe dat te selectie echt te smal is.
Verder we hebben een selectie die kan en wil knokken maar echt een te kleine selectie als je te maken krijgt met schorsingen blessures en interlands.
Ik blijf zeggen graag meer completere selectie en dan in een later fase een aanvulling maar absoluut niet in de volgorde zoals het nu is,een incomplete selectie naar mijn idee te incompleet hier ga ik het bij laten wel mijn eerlijke mening en oprechte mening die transfer vrije spelers kun je ook vroeger contracteren.
Paul bedankt voor je blogs elke donderdag....gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2018 06:11
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV algemeen #3820
Ik vond er niet veel aan en ben na de spelerspresentatie ook gegaan.
Leuk dat het tussen het publiek werd gedaan, maar voor de rest..
Voorgaande seizoenen waren er nog artiesten wat optraden of je kon een rondleiding door het stadion krijgen. Er waren meer kraampjes. Er was een loterij.
Er werd tenminste gemix voor jong en oud. Nu was het alleen voor jong.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2018 08:20
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3809
Meer
MVV algemeen #3821
Een tijdje geleden klaagden er een paar forummers over het gedrag van enkele (al dan niet voormalige) MVV-spelers op social media. Tot mijn verbazing werden onder andere de gebroeders Martina als negatief voorbeeld genoemd. Omdat ze op het vliegveld op de foto gingen... Ik snap persoonlijk oprecht nog altijd niet wat het probleem was, maar goed. Wil niet die hele discussie opnieuw doen maar iets positiefs plaatsen.

Leuk om op diezelfde social media te zien dat de gebroeders Martina, die gisteren beiden in de basis stonden van Curaçao dat met 10-0 won, na de wedstrijd met een MVV-vlag rondliepen!

Niet iedereen is overtuigd van de voetballende kwaliteiten van de Martina's, maar qua inzet en betrokkenheid bij MVV zijn er niet zo veel die aan hun kunnen tippen. Vergeet ook nooit meer de beelden van - ik meen - Shermaine die na het behalen van de finale play-offs twee seizoenen geleden zijn tranen niet kon bedwingen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?, Bieske, jesfen, middenstip, Tuor, Lassie80, Sjefsjengko, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2018 12:16
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV algemeen #3822
Snap ik ook idd niet ze hebben ook een prive leven en als je dat niet wilt zien moet je ze niet toevoegen op fb als vriend.
Wel mooi om op de foto te gaan met een MVV vlag bij Curaçao.

Btw ik vind de verdedigende Martina de beste verdediger die MVV nu heeft.
De andere Martina vind ik btw ook goed, gewoon iets minder.

Hoop dat MVV van beide contract gaan verlengen met 3 jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2018 12:44
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #3823

Jacques schreef :
Niet iedereen is overtuigd van de voetballende kwaliteiten van de Martina's,


Kan ik me haast niet meer voorstellen. In het begin had ik ook zo mijn twijfels maar beide Martina's hebben inmiddels een behoorlijk niveau bereikt en je ziet ze bijna wekelijks groeien.

Tot wanneer loopt hun contract eigenlijk? Ik dacht 2020?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2018 13:15
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3824
Beide Martina nog onder contract tot medio 2019. Met optie tot 2020.

www.mvv.nl/nieuws/lsquo-martina-twins-rs...mvv-maastricht-trouw

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2018 14:27
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 696
Meer
MVV algemeen #3825

Jacques schreef : Een tijdje geleden klaagden er een paar forummers over het gedrag van enkele (al dan niet voormalige) MVV-spelers op social media. Tot mijn verbazing werden onder andere de gebroeders Martina als negatief voorbeeld genoemd. Omdat ze op het vliegveld op de foto gingen... Ik snap persoonlijk oprecht nog altijd niet wat het probleem was, maar goed. Wil niet die hele discussie opnieuw doen maar iets positiefs plaatsen.

Leuk om op diezelfde social media te zien dat de gebroeders Martina, die gisteren beiden in de basis stonden van Curaçao dat met 10-0 won, na de wedstrijd met een MVV-vlag rondliepen!

Niet iedereen is overtuigd van de voetballende kwaliteiten van de Martina's, maar qua inzet en betrokkenheid bij MVV zijn er niet zo veel die aan hun kunnen tippen. Vergeet ook nooit meer de beelden van - ik meen - Shermaine die na het behalen van de finale play-offs twee seizoenen geleden zijn tranen niet kon bedwingen.


Helemaal eens met je verhaal Jacques. Maar die discussie over social mediagedrag ging niet over de Martina’s, maar over Okita, Mmaee en Verrips.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden