MVV algemeen

04 aug 2018 19:46
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV algemeen #3691
Vandaag was de Angel-Side cup in het eigen stadion. Prachtig initiatief van en voor eigen supporters, goede organisatie en hopelijk volgend jaar weer. Waar MVV als club toch altijd maatschappelijk bezig is, heeft geen enkele speler zich laten zien in het stadion. Het mooiste van alles, de spelers hebben zich wel bij de Geusselt verzamelt om met de bus naar Bunde te gaan. Als je dan toch zo "maatschappelijk" bezig bent, dan kunnen ze ook wel even een paar minuten de tijd nemen om eens naar hun eigen supporters te komen kijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2018 23:11 04 aug 2018 23:12 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3692
Jammer is dat ja, zoiets ogenschijnlijk kleins kweekt veel waardering.

Denk niet dat t onwil is, zoiets is vrijwel altijd communicatie.
Volgend jaar als organisatie van het toernooi zoiets bij de team manager of Elsen neerleggen.

Ben allang niet meer bij het supportershome geweest maar volgens mij komen spelers ook al tijden niet meer in t home/ster, maar mocht dit wel zo zijn dan word ik graag gecorrigeerd! En anders...spelers, kom eens wat vaker langs.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2018 12:37
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
MVV algemeen #3693
www.limburger.nl/cnt/dmf20180404_0005904...et-manchester-united

"Als wij onze organisatie en financiële situatie op orde hebben, zijn andere clubs sneller bereid om met ons samen te werken. En via het netwerk van het voetbalplatform van MVV (met Bert van Marwijk, Reginald Thal, Erik Meijer en Johan Dijkstra, red.) zijn al contacten gelegd met de jeugdopleiding van Manchester United.” Trainer Ron Elsen gaan binnenkort naar Manchester voor een gesprek met de Engelse topclub.

Paul Penders is altijd open in zijn blogs maar ik heb hier nooit meer iets over gelezen/gehoord?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2018 13:30 09 aug 2018 13:49 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #3694

TPC schreef : www.limburger.nl/cnt/dmf20180404_0005904...et-manchester-united

"Als wij onze organisatie en financiële situatie op orde hebben, zijn andere clubs sneller bereid om met ons samen te werken. En via het netwerk van het voetbalplatform van MVV (met Bert van Marwijk, Reginald Thal, Erik Meijer en Johan Dijkstra, red.) zijn al contacten gelegd met de jeugdopleiding van Manchester United.” Trainer Ron Elsen gaan binnenkort naar Manchester voor een gesprek met de Engelse topclub.

Paul Penders is altijd open in zijn blogs maar ik heb hier nooit meer iets over gelezen/gehoord?


Wij zijn ook niet de doelgroep in deze boodschap. Als je dit in de blog had geschreven, breng je juist negatief nieuws naar je achterban. De inhoud van dit bericht is bedoeld als een smeekmiddel richting (mogelijk) potentiële sponsoren, wanneer zij instappen bij MVV als sponsor, dan kan Manchester United de club weleens serieus gaan nemen in de toekomst. Blijkbaar zijn we momenteel economisch/organisatorisch te klein om serieus genomen te worden voor een partnerschap/samenwerking (Geen structurele Top 5 club), aldus het bericht.

Ik hoop dat deze manier van communiceren zijn vruchten zal afwerpen. Maar het komt eerlijk gezegd meer over als een kreet van wanhoop en onmacht om zo snel mogelijk een hoger niveau te bereiken door stations over te slaan. Hopelijk heb ik het mis. Daarnaast wat onderscheidt MVV van al die honderden andere clubs waar Man United mee kan samenwerken? En waarom zoekt Man United nu pas? Lijkt me weer een éénzijdig sprookje, net als die lof-brief uit Londen, dat even snel komt als het gaat. En met de Brexit die aanstaande is, zit er al een einddatum aan dit hele verhaal, want wij kunnen geen spelers huren buiten de Europese Unie, die moeten minimaal +90.000 euro verdienen in onze divisie. (Dan zal de hele clubbegroting moeten verviervoudigen.). Ook handig voor Man United al dat papierwerk met die werkvisums met zo'n Nederlandse club.

Edit:

Ze kunnen natuurlijk ook 'hard to get' spelen via de media om andere samenwerkingen open te zetten binnen de EU.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2018 13:49
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
MVV algemeen #3695
Nwakali huren ging anders prima.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2018 13:51 09 aug 2018 14:06 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #3696

Jacques schreef : Nwakali huren ging anders prima.


Ja, omdat GB nog binnen het Schengen verdrag viel toen. Nu is zelfs een Engelsman exclusief. De vraag is of ze dit net als Zwitserland en Noorwegen opnieuw zullen onderteken. Aangezien dit één van hun hoofdredenen is geweest om voor te stemmen op een Brexit. Arsenal nam die kosten natuurlijk op zich voor de Nigeriaan, de vraag is of Man United dit ook zal doen voor elk jeugdproduct die ze zullen sturen richting Maastricht.

Concreet moet er dus 150% van het gemiddelde salaris van de competitie betaald worden. bron (Onder de 20 jaar betaal je de helft minder)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2018 14:24
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #3697
Heb met veel plezier bloc 8 gelezen van Paul penders en krijg hier een goed gevoel bij ,dat mvv opde goedeweg is om weer een gezonde eredivisie waardige club te worden.het kost tijd maar als ik leest hoeveel oud mvv ers zich achter de club scharen gaat mijn mvv hart weer sneller kloppen.en ik geloof dat wij een sterk elftal bij elkaar krijgen voor de eerste ontmoeting thuis tegen fc Oss hoop dat er snel nieuwe spelers zullen tekenen en dan gaan we ervoor .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2018 14:28 09 aug 2018 14:29 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #3698
Ik zit zelf trouwens niet helemaal goed. Groot Brittannië heeft een aparte vorm van het Schengen Verdrag ondertekend, dat is de reden dat Nwakali bij MVV ging spelen, hij kreeg zijn werkvisum niet op tijd in orde daar. Volledig lid zijn heeft dus zijn voordelen.

Maar waarom zou je als club al die moeite gaan doen en extra geld gaan uitgeven om een speler beter te maken, met de expertise van meervoudig Champions league winnaar 'Ron Promotion' en WK finalist Wim Dusseldrop? Terwijl je dezelfde club-eigenschappen gewoon honderd keer vindt op je eigen eiland, voor een aanzienlijk goedkopere prijs op een veel hoger niveau.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2018 15:12 09 aug 2018 15:14 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
MVV algemeen #3699

houtengerard schreef :
Ja, omdat GB nog binnen het Schengen verdrag viel toen. Nu is zelfs een Engelsman exclusief. De vraag is of ze dit net als Zwitserland en Noorwegen opnieuw zullen onderteken. Aangezien dit één van hun hoofdredenen is geweest om voor te stemmen op een Brexit.



Schengen heeft hier niets mee te maken. Of je een Nigeriaan nou van Ajax, Arsenal of FC Timboektoe huurt: de regels zijn precies hetzelfde. Het feit is dat hij geen EU-paspoort heeft. Zijn paspoort is Nigeriaans dus zowel voor en na Brexit is dat buiten EU.

houtengerard schreef : Arsenal nam die kosten natuurlijk op zich voor de Nigeriaan, de vraag is of Man United dit ook zal doen voor elk jeugdproduct die ze zullen sturen richting Maastricht.



Dit is natuurlijk de kern van het verhaal. En het moge duidelijk zijn dat MVV hoopt dat Man Utd dat inderdaad doet - of dat het een softe Brexit wordt en Britse jeugdspelers goedkoop gehuurd kunnen worden. Het kan weinig kwaad om met Man Utd in gesprek te zijn.

Het is wellicht wel goed om daar niet te veel over te communiceren omdat ik me er niet te veel bij voorstel, maar andere fans er wellicht veel meer van verwachten. Als het af en toe één speler oplevert is het toch al prima? En als MVV commercieel een beetje kan meeliften of zo, helemaal ok :)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2018 15:23
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #3700
Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik ben bang dat dit onmogelijk is.
Volgende week is de wedstrijd al, Dan zal MVV heel snel moeten handelen willen er volgende week nieuwe spelers op het veld staan en speelgerechtigd zijn.
Ik doel dan niet op een knops of gunst aangezien die al weken meetrainen.
Maar een nieuwe spits gaat er niet zijn volgende week vrijdag..........................

Hoe graag ik het zelf ook zou willen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2018 15:54
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #3701
Maar met 880 000 als budget lijkt het me duidelijk dat er een 50K platform is,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2018 16:14
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #3702

mvv supporter schreef : Maar met 880 000 als budget lijkt het me duidelijk dat er een 50K platform is,


Als ALLE MVV spelers 50K zouden verdienen zou dat kloppen ja :dry:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2018 16:40 09 aug 2018 16:41 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 236
Meer
MVV algemeen #3703

jeoff schreef :

mvv supporter schreef : Maar met 880 000 als budget lijkt het me duidelijk dat er een 50K platform is,


Als ALLE MVV spelers 50K zouden verdienen zou dat kloppen ja :dry:


En al die mensen die dan kritiek hebben dat de Houbens en Golpeks bijtekenen. Grote kans dat die mannen max op de 20-30 K per jaar zitten. MVV is blij dat deze jongens voor deze salarissen willen blijven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2018 17:15
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #3704
Wat ook een mogelijkheid is dat je met koen in de spits begint zolang er nog geen spits en misschien pakt het nog goed uit ook,want het kan ook goed uitvallen en koen scoort in zijn wedstrijden waarin hij de kans krijgt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2018 18:43 09 aug 2018 18:48 door BOCA.
BOCA
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 44
Meer
MVV algemeen #3705

houtengerard schreef : Ik zit zelf trouwens niet helemaal goed. Groot Brittannië heeft een aparte vorm van het Schengen Verdrag ondertekend, dat is de reden dat Nwakali bij MVV ging spelen, hij kreeg zijn werkvisum niet op tijd in orde daar. Volledig lid zijn heeft dus zijn voordelen.

Maar waarom zou je als club al die moeite gaan doen en extra geld gaan uitgeven om een speler beter te maken, met de expertise van meervoudig Champions league winnaar 'Ron Promotion' en WK finalist Wim Dusseldrop? Terwijl je dezelfde club-eigenschappen gewoon honderd keer vindt op je eigen eiland, voor een aanzienlijk goedkopere prijs op een veel hoger niveau.


Om als niet EU speler een werkvergunning te krijgen in Groot Brittannië moet je voldoen aan een aantal scherpe eisen. Je moet een gevestigde waarde zijn voor je land. Dat wordt bepaald door het aantal interlands dat je hebt gespeeld en de plaats van het land op de FIFA-ranglijst. Deze regel valt te omzeilen als je een aantoonbaar super-talent bent en de club tot bepaalde hoogte kan aantonen dat je een meerwaarde voor het eerste elftal bent. Om die laatste reden kreeg Nwakali uiteindelijk waarschijnlijk geen werkvergunning en werd er gezocht naar een optie buiten Groot Brittannië.

Dat is ook precies de reden waarom je stelling "terwijl je dezelfde club-eigenschappen gewoon honderd keer vindt op je eigen eiland" na een harde Brexit mogelijk niet meer opgaat en waarom dit soort clubs juist wel eens op zoek zou kunnen gaan naar partners op het continent. Op dit moment omzeilen bijvoorbeeld veel Zuid-Amerikaanse voetballers de regels van de FA door een Spaans of Portugees paspoort aan te vragen, aangezien dat relatief makkelijk gaat. Maar als het Verenigd Koninkrijk dezelfde regels vaststelt voor EU-spelers als voor niet EU-spelers, dan is deze maze in de wet gedicht. De kans is groot dat er voor de Chelsea/Vitesse, Manchester City/NAC-constructies wordt gekozen, waarbij spelers uit Zuid-Amerika worden aangetrokken en deze worden verhuurd aan clubs binnen de EU. Aangezien die clubs al de nodige ervaring hebben met dit soort constructies met Nederlandse clubs is het dus niet zo gek om te denken dat Nederlandse clubs een lichte voorkeur genieten bij clubs uit de premier league. Uiteraard zal dit alles afhankelijk zijn van de voorwaarden waarmee de Britten uiteindelijk uit de unie stappen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.602 seconden