MVV algemeen

11 mei 2018 18:40
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3616
Jacques zei vorige week dat de zomerperiode traditioneel paniek betekend bij een aantal supporters. Maar dat het op 11 mei al begint qua zorgen om de selectie, dat verbaast mij zelfs.

Wij beginnen ons langzaam maar zeker te gedragen als de calimero's van Limburg hier!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques, Anna D., Tuor, Zoewiezoe, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2018 20:04
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #3617
Nou, voor een deel begrijp ik deze reacties.
Dit zijn reacties van supporters die al 5,10 of zelfs 25 jaar of langer naar MVV komen. Deze supporters hebben al alles meegemaakt met MVV. Promotie degradatie bijna failliet. Maar de laatste jaren gaat het beter. Langzaam maar zeker gaat het vooruit. Er lag zelfs een stappenplan richting eredivisie. De communicatie van MVV richting supporters is vooral gericht op zieltjes winnen en kaarten verkopen echter dat is net het probleem vorig seizoen riep de voorzitter en dat is zelfs over genomen bij begin verkoop sk’s we gaan promoveren! Dit wekt verwachtingen. Na een seizoen als dit jaar is men daardoor teleurgesteld en er zijn zelfs mensen die zich beet genomen voelen door MVV. En wees eerlijk als je wordt beloofd dat je 1000 euro krijgt als je haren rood verft en vervolgens niks krijgt voel je je bedrogen klaar. Goede Communicatie “door iedereen bij MVV” kan dit voorkomen. Dus wees niet boos op deze supporters. MVV heeft zelf gezorgd voor dit verwachtings patroon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2018 20:07
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 956
Meer
MVV algemeen #3618

Boe is dat feeske? schreef : Jacques zei vorige week dat de zomerperiode traditioneel paniek betekend bij een aantal supporters. Maar dat het op 11 mei al begint qua zorgen om de selectie, dat verbaast mij zelfs.

Wij beginnen ons langzaam maar zeker te gedragen als de calimero's van Limburg hier!

Zijn we dat dan niet langzaam ook? zij zijn groot en wij zijn klein. Dat is nu toch ook al zo. de onvrede bij de fans wordt langzaamaan onhoudbaar groot en gaat je komend seizoen een hoop seizoenskaarten kosten en dus inkomsten. Maar het ergste is dat er geen enkel uitzicht op verbetering (duidelijke vooruitgang) is. Niet op de korte termijn en niet op de lange termijn. Zonder investeerder is onze toekomst volstrekt uitzichtloos.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2018 21:34 11 mei 2018 21:36 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3619
Ach komop, we praten het ons zelf ook aan!

Hoe harder mensen hier roepen dat t ons seizoenkaarten kost, hoe meer seizoenkaarten het ons kost! Mensen zijn kudde dieren, de negatieve teneur wordt versterkt door elkaar soort van op te jutten in de negativiteit. Ook ik ga al 18 jaren naar MVV, heb dus nog weinig zoet geproefd en veel bitter. So what.

Die verwachtingen van eredivisie zijn door ons supporters zelf ook geschapen. We klopten op de deur van de eredivisie minder dan 12 maanden geleden. Supporters vonden dat MVV wel eens wat duidelijker mocht uitspreken dat we naar de eredivisie willen! Dat hosanna gevoel wordt dan beaamd en bekrachtigd door de voorzitter en dan heeft MVV de fans opeens bezeikt als dat niet uit komt. Hoi Jong!

Kunnen hier nog een heel boek schrijven maar voor mij is het niets meer of minder dan een mislukt seizoen, een incident, in een reeks goede waarbij t elk jaar beter ging. Ik zou niet weten waarom die handschoen volgend jaar niet weer verder opgepakt zou kunnen worden, de fundamenten / beleid is namelijk niet verandert en zelfs versterkt. Volgens mij is veranderen alleen de supporters. In calimero’s!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2018 22:36
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #3620
Ik kom al 25 jaar naar mvv en ga zolang ik nog zal leven blijven komen naar mvv. Ja natuurlijk willen we horen dat mvv roept dat we naar de eredivisie gaan! Maar alleen als dat ook zo is. Geen tarec Aziz bij mvv aub! Dit heeft namelijk wel degelijk invloed op mensen (noem het Calimero gedrag of hoe je wil).
Uitspraken = verwachtingen. En ja dan kost dit ook kaarten ( komend seizoen ). Maar volgt een seizoen als vorig jaar en ze kopen waarschijnlijk weer een sk. Zo zijn mensen nu eenmaal. Een sk blijft voor veel supporters een “product” dat als het niet is als beschreven niet meer gekocht wordt. Daar zal MVV gewoon rekening mee moeten houden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2018 11:39
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 806
Meer
MVV algemeen #3621
In de analyse van Napoleon kan ik me helemaal vinden en de derby tegen Vvv enFortuna sc intressert me geen zak ,tegen Roda-jc is iets anders ,speelt MVV zich in de JP -leauque bij de eerste 5 heb je leukere wedstrijden met goed voetbal goed tegen Jong Ajax ,Nec ,De Graafschap enz dan in de ere-divisie tegen Ado ,Vvv of bv Heracles met super verdedigend spel.

We moeten ons afvragen hoe komen in de JP leaque met goed aanvallend voetbal bij de top 5 zonder de stress van moeten promoveren het mag maar hoeft niet in een gezellige en sfeer volle Geusselt .

Begin eens in het stadion in de winter iets tegen kou te doen ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2018 20:18
UsMvvKe01
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
MVV algemeen #3622
Gooie n'oavend allemoal

Wat hub iech er oan um un gezonde club te zien,
en veer kriege es supporters d'r niks veur teruk joa ver kiere wel get teruk, kloete voetbal gein stijd, gein passie, hielemoal niks.
Dat ze doar mer uns get oan doen, en daan kinnen ver molle euver promoveren of wat daan oach ( mer huurste daan weer ver hubbe gein cent gein kloete met te maken), cent krijgste wel es ze fatsoenlijk met dreije ,mer neet op z'n maneer wie het noe oan tow geit.
Veer zien GEIN opleidings club veur aandere, want het brink niks op en 's ver get leuks hubbe rond springen loaten ze ze oach lekker gratis weg loape of ze weuren veur 50.000 euro verkoch.
MVV mot uns durven unne pries te vroagen veur unne speuler en neet geliek veur 50.000 euro loaten loapen want zoe maakste noets uns wins en vaan de supporters kinnen ze het neet allein opbringen zoe es bv VEER ZIEN MVV. ( MVV mot uns unne pries te vroagen en neet snel joa zeggen es ze met 50.000 koame)
Zoe koamen ver noets eurgens es dit mer door blijf goan.
MVV lied het mer gebeuren ,volgens miech zien ze bij MVV oach allemoal verward oan het weuren um zoe mer eedereijn te loaten loape veur niks, Daan motte ze uns ophouwe met te vuil speulers te huren want die zie idd weg op het eind vaan het joar weg en es ze un contract kriegen en dat lup oaf hub iech het geveul dat wienig weurd gedoan um dee speuler te houwe veur de club.
veer huren al joaren het is een overgans jaar wie deks huren veer dat nog?
wat un ellende schandoalig is zoe get.
het weurt tied dat MVV zien supporters uns geit verwennen.
want zien veer Supporters er neet daan is MVV oach neet,

Het geit uuch good all groetjes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2018 02:44 14 mei 2018 02:45 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1149
Meer
MVV algemeen #3623

Boe is dat feeske? schreef : Kunnen hier nog een heel boek schrijven maar voor mij is het niets meer of minder dan een mislukt seizoen, een incident, in een reeks goede waarbij t elk jaar beter ging. Ik zou niet weten waarom die handschoen volgend jaar niet weer verder opgepakt zou kunnen worden, de fundamenten / beleid is namelijk niet verandert en zelfs versterkt. Volgens mij is veranderen alleen de supporters. In calimero’s!

Ik zal het waarschijnlijk als negatieveling niet zien, maar een reeks ''goede'' seizoenen kan ik er niet in vinden. Een reeks slechte met een enkele ''middelmatige/subtop'' zou een betere omschrijving zijn.

Eindstand 2001 t/m 2018
13,14,16,18,14,13,13,5,6,10,10,8,5,11,11,10,7,10

Dit rijtje is makkelijk samen te vatten in 1 woord: stilstand.

Zonder investeerder(s) -let op,met een S- kan ik de cijfers de komende jaren alvast invullen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2018 11:45
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #3624
MetF.C.Twente,rodajc,Go Ahead eagles,Volendam, of de Graafschap, F.C. Emmen,Sparta, Almere citty,mag ik
toch hopen, volgend seizoen op een ander beleid van MVV!.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2018 12:06
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #3625
Wat middenstip al aangeeft, heb je volgend jaar een behoorlijk sterke Jupiler League. Dit jaar vielen een aantal teams waaronder Cambuur, Go Ahead en NEC erg tegen. Maar als volgend seizoen alles een beetje loopt zoals normaal, dan ziet de top er als volgt uit (in willekeurige volgorde): Twente, Roda, NEC. Afhankelijk van de finales, mag je daar Sparta misschien nog aan toevoegen.

Vervolgens krijg je nog een heel rijtje met clubs die aanspraak maken op Play Offs: Cambuur, Go Ahead, De Graafschap/Almere, Emmen?, Volendam. Was de middenmoot dit jaar al groot, verwacht ik dat die volgend seizoen nog groter zal worden. In het ergste geval strijden Twente, Roda, NEC en Sparta om de titel en drie PO plekken. Dan blijven er nog 5 plekken over voor de eerder voor de rest. Met MVV erbij zijn dat alleen al 6 clubs, zonder clubs als Telstar, Eindhoven en Den Bosch al op voorhand af te schrijven.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2018 12:24
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
MVV algemeen #3626
Ja, wordt interessant komend jaar. Van de andere kant weet je op voorhand dat één of twee van de clubs die jij noemt volgend jaar door het ijs zakken. Zoals Go Ahead en Volendam dit jaar hadden, De Graafschap het jaar er voor et cetera. Tegelijkertijd zit er altijd wel een verrassing tussen, Zoals Dordrecht dat dit jaar matig speelt maar een periode pakt en Telstar dat doodleuk opeens top vijf speelt, Helmond het jaar er voor met de periode.

Als MVV het lukt om de spelersbegroting naar 1 miljoen te krijgen en er navenant wordt ingekocht, doet MVV gewoon mee in het rijtje Emmen, Go Ahead, Almere, Volendam. Prima voor dit moment. Met het geweld van ploegen die recent jarenlang in de eredivisie gespeeld hebben kunnen we niet mee, dat kan je niet verwachten. Maar als MVV niet die stap kan maken en een seizoen neerzet als dit seizoen, dan wordt het lastig.

Fortuna kiest wel een perfect seizoen uit om te pieken zeg. Hadden die dat een jaar later gedaan, dan waren die nooit rechtstreeks gepromoveerd...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2018 00:23
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #3627
Ook ik wil graag terug...
Maar vind het heel belangrijk dat usmvvke een gezonde club is... niet zoals in het verleden en bij andere clubs dat het voortbestaan in gevaar is...
Gezonde club betekent verzekerd zijn van een gezellig avondje usmvvke... Clubliefde kent geen divisie...
1 euro in 1 euro uit...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2018 02:55 15 mei 2018 03:04 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #3628
Mörrege mer weer 'ns effe kieke bei de Monde Verde en daan effe pisse op dat kut stadion vaan ze.



en effe een hamburger vreten, he Kerkradenaar, met een mooi uitzicht op een degradant :)

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2018 16:24
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
MVV algemeen #3629
Hier door sommigen veel commentaar op Ron Elsen terwijl er eigenlijk veel respect voor hem zou moeten zijn. Met beperkte middelen ieder seizoen aan de gang gaan met Mvv.
Bij Sparta met toptrainer Dick Advocaat en adviseur Leo Beenhakker degradeert Sparta naar de Jupiler Leaque
Denk daar maar eens over na....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2018 16:35
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
MVV algemeen #3630
Sparta ook de klos!!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.263 seconden