Oud-MVV'ers

22 aug 2019 15:34
Strucht
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #841
Cercle Brugge is zwak aan het seizoen begonnen en dus willen ze nog extra versterkingen halen. Volgens Het Laatste Nieuws denken ze nu aan Jonathan Otika. De Duitser speelt op dit moment voor NEC, maar in het verleden speelde hij voor Standard.

Okita was vorig jaar één van de sterkhouders bij NEC. Hij scoorde 15 keer en hij gaf 12 assists in 37 wedstrijden. De Duitser speelt van nature op de rechterflank. Hij zou ongeveer een half miljoen euro moeten kosten.

Okita speelde in het verleden al in de Belgische competitie. Hij speelde bij de jeugd van Standard, maar daar kon hij nooit doorbreken. Sindsdien kwam hij uit voor Union SG en MVV, maar sinds vorig seizoen speelde hij dus voor NEC.

Read more: www.voetbalkrant.com/nieuws/2019-08-22/c...leggen#ixzz5xKvEbSz1

Hebben we nog extra clausules opgenomen bij de transfer van Okita?

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

02 sept 2019 12:43
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Oud-MVV'ers #842
Braken definitief naar Livorno, ik ga ervan uit dat MVV een opleidingsvergoeding krijgt.. geen idee hoeveel.

02 sept 2019 13:03 02 sept 2019 13:03 door Audiowaste.
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #843

jeoff schreef : Braken definitief naar Livorno, ik ga ervan uit dat MVV een opleidingsvergoeding krijgt.. geen idee hoeveel.

Aangezien Braken 26 is, is een opleidingsvergoeding niet van toepassing. De solidariteitsbijdrage wel wanneer er een transfersom is betaald.
De totale solidariteitsbijdrage bedraagt 5% van de transfersom, dit bedrag zal overigens bijna in zijn geheel naar MVV gaan (90% en Almere City de overige 10%)

Nu is er geen uitspraak gedaan over de transfersom die is betaald, dus ik ga gewoon eens wild gokken: 300.000 euro.
Dan krijgen wij 0,90 * 0,05 * 300.000 = 13.500 euro.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Tuor

02 sept 2019 13:35
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #844
Dan kunnen we er de a.s. boete van betalen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

01 okt 2019 14:53
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #845
Hein Brassé is op 77-jarige leeftijd overleden. Eind jaren '60, begin '70 was hij een goede verdediger bij MVV. Hij had een karakteristieke knevel. Volgens mij was hij naast voetballer bij MVV ook beroepsmilitair. Ik houd hem in goede herinnering. Op de elftalfoto van DL staat hij in - in mijn ogen - een van de mooiere MVV-shirts.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ekstertjj, M.V.V. 1902

05 okt 2019 23:21
M.V.V. 1902
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #846
Goaltje hoor vandaag van Smeets bij Sparta. Wat had ik die nog graag hier gezien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh

Tijd voor maken pagina: 0.325 seconden