MVV is vaan us allemaol!

26 feb 2013 14:32
PVM
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 7
Meer
MVV is vaan us allemaol! #46
Cruciale vraag. Analyse van jullie bijdragen leert dat de sfeer bij MVV minder is geworden door een "conflict" van het bestuur met de supporters c.q. met de Ultra's. De echte stemmingmakers blijven weg en als gevolg daarvan ook weer andere supporters met name de jongeren (wordt gezegd).
Hoe moet dat nu worden opgelost? Er is structureel overleg met de supporters, er zijn aanspreekpunten in het Bestuur met een sterke fan-achtergrond; er is incidenteel maar regelmatig een Praotcafe in de Ster.
Wat moet er (nog meer) gebeuren?
Met sportieve groeten,
Het MVV team
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2013 14:48
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
MVV is vaan us allemaol! #47
PDV, Er is voor het eerst in jaren een werkgroep opgestart met naar mijn menig een perfecte doorsnee van de MVV-fans. Dit forum (met alle respect) en de praatkaffee''s zijn dit niet. In de werkgroep zit de ledenraad, harde kern, ultras, trepke b, oude angelside, kritische forumvolgers en mensen met zowiezo een achtergrond van opgerichte clubjes in de historie van MVV. Mijn mening de perfecte mix om er eindelijk iets van te maken. Deze groep wordt aangevuld met 2 leden van het bestuur waarbij ik moet opmerken dat door hun achtergrond van "echte supporter" zijn het bijzonder prettig is om mee te werken. Ik voel enthousiasme bij MVV om problemen op te lossen en eindelijk alle zeik achter ons te laten. Er zijn opties aan MVV gegeven om het vertrouwen enigzins te herstellen en samen te gaan werken aan een nieuwe start. Wat trouwens ook wel grappig is dat als je met de werkgroep praat er toch een heel ander en objectiever beeld naar voren komt waar de MVV supporter mee zit. Dit in tegenstelling tot sommige waswijven hier die blijven doorgaan met hun vingertje naar bijvoorbeeld de ultras dat ze maar eens moeten "kappen" Dit is geen ultras probleem maar een probleem van het niet meer supporter voelen bij MVV maar meer een klant. Mensen voelen zich geremd in hun emoties bij MVV tegewoordig. We moeten de grenzen weer opzoeken en soms eroverheen, dat is MVV dat zijn WIJ!


Wil wel nog opmerken dat er iets teveel topics zijn over min of meer hetzelfde probleem.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2013 14:51 26 feb 2013 14:52 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV is vaan us allemaol! #48
@snuf. Ja ik ben een redelijk fanatieke supporter. Ik vorm mijn mening niet om basis van een enkele (uit zijn verband gerukte?) uitspraak van Rinkens die ik nog niet eens zelf gehoord heb. Ik vorm mijn mening op basis van wat ik ervaar in het stadion. En persoonlijk ervaar ik niet echt een verschil t.o.v. vroeger, op de sfeer na die nu minder is. Dit laatste vind ik wel heel vervelend, maar nogmaals daar kan ik alleen niet veel aan veranderen. Dat is toch echt vanwege het conflict Ultra's <--> voorzitter.

Overigens probeert Angel side vak A/B/C nu ook de sfeer te maken.. ik geloof er niks van dat Rinkens dit als onprettig zou ervaren. Nogmaals, ik snap niet waar dat gevoel vandaan komt dat wij als 'klanten' behandeld worden.. ook weer zo'n ietwat ongelukkige uitspraak dat uit zijn verband is gerukt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2013 14:59
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
MVV is vaan us allemaol! #49
Jeoff, Uiteraard is het lastig een mening te vormen op basis van 'horen, zeggen'.
Zoals met heel veel problemen is er niet altijd één oorzaak aan te wijzen. Zo ook hier niet. Het is een optelsom.
En inderdaad, Paul Rinkens is niet altijd even gelukkig geweest met zijn uitspraken. En ook aan de supporterskant mag wat meer begrip voor het bestuur zijn. Maar ik vind dat we nu niet meer terug moeten kijken maar vooruit. Hoe krijgen we met zijn allen deze club én de supportersbeleveing naar een hoger plan.
Webmastersfm heeft in dit topic al aangegeven dat er inmiddels initiatieven zijn ontplooid. MVV4life heeft in het topic Supporters en bestuur al een kort verslag van de eerste bijeenkomst geplaatst. Laten we hopen dat dit een aanzet is voor een mooie eindsprint naar hopelijk promotie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2013 20:28
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
MVV is vaan us allemaol! #50
Ik vraag me af of dh Rinkens doorheeft tot er absoluut niet meer mensen naar het stadion komen,op de manier hoe hij omgaat met de vaste supporters.Mensen van uit heel europa kwamen naar mvv kijken omdat er was gezecht tot de sfeer hier zo speciaal was. Deze blijven nu ook weg, omdat je je als groundhopper of als sfeerspotter niet echt welkom voelt meer in de geusselt.

Als je het stadion vol wilt krijgen moet er toch iets gaan gebeuren.
1: trek die Stadionverboden in.
2: Bied je excuses openlijk aan, aan de betreffende supporters. desnoods Voor een wedstrijd op het veld.

Als deze groep weer komt zullen zij ook weer positief in hun sociale kring spreken, en nog meer mensen richting geusselt laten komen. Zo krijg je het stadion vol. Niet met 2+1 actie,s.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2013 23:41 26 feb 2013 23:47 door Kletswief.
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV is vaan us allemaol! #51
Tja, over de minder aantal bezoekers en vertegenwoordiging van supporters.

Zat het stadion dan een aantal jaren terug vol? Nee, zeker sinds Maaskant deed usMVVke het sportief weer beter en weer een uitstraling met flair en zijn de aantallen omhoog gegaan. Maar jaren lang zaten we met 2 a 3 en 4 duizend mensen in de Geusselt. Maar laten we het niet overdrijven alsof iedere wedstrijd een heksenketel was en het stadion uit zijn voegen barstte.
En over de vertegenwoording van de supportersgroepen... Hoe groot is de groep van de Ultras, trepke B, oud Angelsiders en leden van dit forum. Een paar honder? 500? Dan blijft nog een hele, hele grote groep toeschouwers/supporters die je hierdoor niet vertegenwoordigt. Ik denk dat bv heel veel van deze mensen op de Boschpoort tribune zitten, graag en trouw, wekelijks een leuk voetbalavondje willen hebben van hun clubje. Maar die geen boodschap hebben aan het gekibbel, over klanten, passie enz.
Neemt niet weg dat ze wel genieten van eventuele sfeeracties etc.
In mijn omgeving zijn er veel mensen die niet naar de Geusselt gaan. Gewoonweg omdat MVV de laatste 20 jaar een slecht imago heeft (opgebouwd). In hun opinie was/is MVV een slecht geleide club. Die geregeld hun hand moesten ophouden en regelmatig in de media (hierdoor) als lachtertje beschouwd wordt. Dit in combinatie met in hun ogen slecht voetbal in de Eerste Divisie.

Hoop dat we als supporters weer als 1 man of vrouw achter usMVVke gaan staan. En kunnen genieten van weer een avondje MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2013 12:02
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
MVV is vaan us allemaol! #52

sjoen-mestreech schreef : Als je het stadion vol wilt krijgen moet er toch iets gaan gebeuren.
1: trek die Stadionverboden in.
2: Bied je excuses openlijk aan, aan de betreffende supporters. desnoods Voor een wedstrijd op het veld.

1. De meeste stadionverboden worden niet door MVV opgelegd maar door de KNVB of justitie. Die kan MVV niet eenzijdig intrekken. Waar de KNVB ruimte biedt, bv in de vorm van alternatieve straffen, wil MVV daar zeker in meegaan.

2. Excuses van Rinkens aan de supporters gaat dus never nooit gebeuren. Misschien en petit comité (zelfs dat betwijfel ik) maar zeker niet openlijk op het veld.
Als we dat blijven eisen schieten we dus niks op met zijn allen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2013 12:25
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
MVV is vaan us allemaol! #53

Kletswief schreef : Tja, over de minder aantal bezoekers en vertegenwoordiging van supporters.

Zat het stadion dan een aantal jaren terug vol? Nee, zeker sinds Maaskant deed usMVVke het sportief weer beter en weer een uitstraling met flair en zijn de aantallen omhoog gegaan. Maar jaren lang zaten we met 2 a 3 en 4 duizend mensen in de Geusselt. Maar laten we het niet overdrijven alsof iedere wedstrijd een heksenketel was en het stadion uit zijn voegen barstte.
En over de vertegenwoording van de supportersgroepen... Hoe groot is de groep van de Ultras, trepke B, oud Angelsiders en leden van dit forum. Een paar honder? 500? Dan blijft nog een hele, hele grote groep toeschouwers/supporters die je hierdoor niet vertegenwoordigt. Ik denk dat bv heel veel van deze mensen op de Boschpoort tribune zitten, graag en trouw, wekelijks een leuk voetbalavondje willen hebben van hun clubje. Maar die geen boodschap hebben aan het gekibbel, over klanten, passie enz.
Neemt niet weg dat ze wel genieten van eventuele sfeeracties etc.
In mijn omgeving zijn er veel mensen die niet naar de Geusselt gaan. Gewoonweg omdat MVV de laatste 20 jaar een slecht imago heeft (opgebouwd). In hun opinie was/is MVV een slecht geleide club. Die geregeld hun hand moesten ophouden en regelmatig in de media (hierdoor) als lachtertje beschouwd wordt. Dit in combinatie met in hun ogen slecht voetbal in de Eerste Divisie.

Hoop dat we als supporters weer als 1 man of vrouw achter usMVVke gaan staan. En kunnen genieten van weer een avondje MVV.


Ja kletswief, je kunt slechts 500 man in die raad zetten he. En als die mensen alleen voetbal willen zonder gekibbel waarom moeten ze dan vertegewoordigt worden???? Afkraken en bij voorbaat al zeggen dat het geen vertegewoordiging is.... zucht , wees blij dat er intiatief is. Bovendien durf ik wel te stellen dat de ledenraad een goeie doorsnee is waar mensen met een piramide werking wel degelijk een grotere groep vertegewoordigen die jij nu voorspiegelt. Je ziet nu zelf het effect van een 30 a 40 fanatieken + aanhang + daar weer aanhang die wegblijven omdat de passie weg is. Kost MVV toch een aardige duit iedere wedstrijd. Niemand is groter als de club maar het effect van die paar fanatieken die er niet meer voor gaan is toch wel duidelijk te merken. Of stel je nu van niet??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2013 13:37
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
MVV is vaan us allemaol! #54

Boschpoort schreef :

sjoen-mestreech schreef : Als je het stadion vol wilt krijgen moet er toch iets gaan gebeuren.
1: trek die Stadionverboden in.
2: Bied je excuses openlijk aan, aan de betreffende supporters. desnoods Voor een wedstrijd op het veld.

1. De meeste stadionverboden worden niet door MVV opgelegd maar door de KNVB of justitie. Die kan MVV niet eenzijdig intrekken. Waar de KNVB ruimte biedt, bv in de vorm van alternatieve straffen, wil MVV daar zeker in meegaan.

2. Excuses van Rinkens aan de supporters gaat dus never nooit gebeuren. Misschien en petit comité (zelfs dat betwijfel ik) maar zeker niet openlijk op het veld.
Als we dat blijven eisen schieten we dus niks op met zijn allen.



het kwaad is toch al geschiedt in deze.....blijkbaar willen beide partijen te weinig water bij de wijn doen om tot een akkoord te komen, als je al kunt spreken van een akkoord.
Dus de impasse blijft

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2013 14:09
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV is vaan us allemaol! #55

Napoleon schreef :

Boschpoort schreef :

sjoen-mestreech schreef : Als je het stadion vol wilt krijgen moet er toch iets gaan gebeuren.
1: trek die Stadionverboden in.
2: Bied je excuses openlijk aan, aan de betreffende supporters. desnoods Voor een wedstrijd op het veld.

1. De meeste stadionverboden worden niet door MVV opgelegd maar door de KNVB of justitie. Die kan MVV niet eenzijdig intrekken. Waar de KNVB ruimte biedt, bv in de vorm van alternatieve straffen, wil MVV daar zeker in meegaan.

2. Excuses van Rinkens aan de supporters gaat dus never nooit gebeuren. Misschien en petit comité (zelfs dat betwijfel ik) maar zeker niet openlijk op het veld.
Als we dat blijven eisen schieten we dus niks op met zijn allen.



het kwaad is toch al geschiedt in deze.....blijkbaar willen beide partijen te weinig water bij de wijn doen om tot een akkoord te komen, als je al kunt spreken van een akkoord.
Dus de impasse blijft


Hoevaak moet nou gezegd (getyped) worden dat het niet om die stadionverboden gaat?

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2013 15:37
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
MVV is vaan us allemaol! #56

Jean schreef : Hoevaak moet nou gezegd (getyped) worden dat het niet om die stadionverboden gaat?


Waar gaat het dan wel om ...... dat vraag ik mij wel eens af. Wat moet MVV concreet doen om de ULTRAS weer aan de gang te krijgen? Ik vraag mij namelijk ondertussen oprecht af wat er moet gebeuren en of er nog iets kan gebeuren waardoor de ULTRAS weer terug gaan in hun "oude staat". Als er niets is waardoor dit kan moet je ook eerlijk zijn dan weet tenminste iedereen die jullie graag weer zien terug komen waar hij / zij aan toe is.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2013 15:43
MVVFR08
Bezoeker
Bezoeker
MVV is vaan us allemaol! #57

Punker73 schreef :

Jean schreef : Hoevaak moet nou gezegd (getyped) worden dat het niet om die stadionverboden gaat?


Waar gaat het dan wel om ...... dat vraag ik mij wel eens af. Wat moet MVV concreet doen om de ULTRAS weer aan de gang te krijgen? Ik vraag mij namelijk ondertussen oprecht af wat er moet gebeuren en of er nog iets kan gebeuren waardoor de ULTRAS weer terug gaan in hun "oude staat". Als er niets is waardoor dit kan moet je ook eerlijk zijn dan weet tenminste iedereen die jullie graag weer zien terug komen waar hij / zij aan toe is.


En zo zitten jullie dus in een vicieuze cirkel... Iedereen wacht op iemand anders, toch?

Zet die randzaken opzij, en ga samen achter de ploeg/club staan. De randzaken - ja die zijn belangrijk - komen nadien wel aan de orde. Voor nu, kom op Maastricht, kom op MVV en schaar je achter de club die dit jaar misschien wel kampioen kan worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2013 18:48
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
MVV is vaan us allemaol! #58

PVM schreef : Hallo,
We hebben tot nu toe 64 soms helemaal uitgewerkte en soms ook zeer interessante tips. We zijn bezig om ze allemaal te categoriseren en antwoorden iedereen in de komende dagen. De eerste 10 hebben we vandaag gedaan.
We reageren inhoudelijk.
Met excuses voor de tijd die eea kost.
Het MVV Team


PVM: hoe gaat het met deze actie?
Ik hoor en lees er niks meer over.
Komen er nog tips binnen?

Enne: jullie antwoorden iedereen in de komende dagen...ik heb niks ontvangen? Of is er een nieuwsbericht geweest dat een antwoord voor iedereen zou moeten zijn?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2013 20:06
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV is vaan us allemaol! #59
toevallig vandaag op Facebook van MVV:

Donderdag 18 april a.s. vindt er weer een praotkaffee plaats in supporterscafé De Gouden Ster. De avond start om 20.00 uur en staat in het teken van de campagne “Vaan us allemaol”.

We willen samen met jullie discussiëren over de campagne en alle tips die we via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ontvangen hebben voorleggen. Zien we je dan?

De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.356 seconden