MVV-Helmond Sport

09 mrt 2013 16:04
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV-Helmond Sport #136
Helmond spelers dagen MVV supporters uit!


Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2013 17:52
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV-Helmond Sport #137

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2013 18:02
donny
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV-Helmond Sport #138

Danny1983 schreef : Helmond spelers dagen MVV supporters uit!


snel bel de politie jong...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2013 18:34 09 mrt 2013 18:35 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
MVV-Helmond Sport #139
De 2 penalty's waren terecht, maar makkelijk gegeven en bij de vrije trap klopte de muur niet en ziet Castro er wederom niet goed uit. Deze nederlaag is ongelukkig, maar heeft ook met een gebrek aan kwaliteit te maken.
Ik blijf het zeggen, als je Labylle en Schreurs vervangt door Winkens en Daerden lever je heel erg veel in. MVV presteert nu als een middenmoter, omdat ze daar momenteel ook thuishoort.

Trost haalt nu bewust de druk weg door te zeggen dat het kampioenschap over is en gezien de huidige status zal dat waarschijnlijk ook wel zo zijn. Maar Trost weet ook dat een overwinning bij Sparta en de terugkeer van Labylle voor een enorme boost kan zorgen en dat het zomaar weer kan omdraaien. In de knotsgekke en kwaliteitsarme JL is alles mogelijk. Eerst maar wonden likken en hopen dat Labylle en Veldmate vrijdag weer fit zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2013 18:44
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV-Helmond Sport #140
Uiteindelijk dan toch 2 ''overtredingen'' waarbij je de scheids de kans geeft om te fluiten. Wel weer triest dat in beide samenvattingen het neerhalen van Braken 1op1 niet terugkomt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2013 18:48
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV-Helmond Sport #141

Peter Pan schreef : Uiteindelijk dan toch 2 ''overtredingen'' waarbij je de scheids de kans geeft om te fluiten. Wel weer triest dat in beide samenvattingen het neerhalen van Braken 1op1 niet terugkomt.

Natuurlijk ze gaan ons toch geen aanleiding geven waarin we gelijk zouden kunne hebben tot vrijdag in Rotterdam pakken we ze terug!!!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2013 19:00
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV-Helmond Sport #142

Danny1983 schreef :

Peter Pan schreef : Uiteindelijk dan toch 2 ''overtredingen'' waarbij je de scheids de kans geeft om te fluiten. Wel weer triest dat in beide samenvattingen het neerhalen van Braken 1op1 niet terugkomt.

Natuurlijk ze gaan ons toch geen aanleiding geven waarin we gelijk zouden kunne hebben tot vrijdag in Rotterdam pakken we ze terug!!!


Precies, vrijdag met Labylle erbij naar Rotterdam.

Hoe zit het met de kaartjesverkoop voor vrijdag? Zie dat er nog 13 kaarten beschikbaar zijn voor bus 1 :(
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2013 19:03
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV-Helmond Sport #143

Peter Pan schreef :

Danny1983 schreef :

Peter Pan schreef : Uiteindelijk dan toch 2 ''overtredingen'' waarbij je de scheids de kans geeft om te fluiten. Wel weer triest dat in beide samenvattingen het neerhalen van Braken 1op1 niet terugkomt.

Natuurlijk ze gaan ons toch geen aanleiding geven waarin we gelijk zouden kunne hebben tot vrijdag in Rotterdam pakken we ze terug!!!


Precies, vrijdag met Labylle erbij naar Rotterdam.

Hoe zit het met de kaartjesverkoop voor vrijdag? Zie dat er nog 13 kaarten beschikbaar zijn voor bus 1 :(


raar er is zeker een bus ultras plus dan bus 1 plus eigen vervoer? ik hoorde een chauffeur vertellen al 5 bussen hoe die daar aakomt weet ik ook niet....

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2013 19:25
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV-Helmond Sport #144
Er is momenteel tijdelijk een storing in het bestelsysteem op de website van de SC dat niet bijdraagt om die bus tegen Sparta snel vol te krijgen.

Die chauffeur zal dat aantal van 5 bussen aangegeven hebben aangezien de Ultras reeds twee bussen vol hebben en de SC voor deze wedstrijd mocht het nodig zijn 3 bussen ter beschikking hebben.

Gezien de resultaten de afgelopen wedstrijden zou 200 man al een aardig aantal zijn. Maar goed deze info is eigenlijk geschikt voor in het andere wedstrijdtopic over Sparta.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2013 19:33 09 mrt 2013 19:33 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV-Helmond Sport #145
Ik heb net de beelden bekeken, ik zat er naast, de scheidsrechter had het wel bij het juiste eind..

Deze nederlaag kunnen we gewoon op onze eigen conto schrijven. Slecht verdedigingswerk.
- Stankov houdt zijn hand voor het gezicht en vang daarmee de bal op. (opzettelijk hands).
- Stankov Judoot met drie medespelers, de aanvaller van Helmond in het strafschopgebied naar de vloer..
- De muur stond niet goed bij de vrije trap (zat gat in), het muurtje steekt geen poot uit naar de bal (Knops?), die hoek is voor de muur, de keeper heeft de andere hoek.

Raar spelletje dat voetbal, hopelijk kijken wij vrijdag de kat uit de boom bij Sparta, hun het spel, wij de punten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2013 19:39
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV-Helmond Sport #146
Ja naderhand nu ik de beelden heb gezien moet ik zeggen dat Kamphuis een geweldige wedstrijd heeft gefloten. Hoop hem snel weer te begroeten in de Geusselt met zijn niets ontziende blik en fluit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2013 20:29 09 mrt 2013 20:30 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV-Helmond Sport #147

Anna D. schreef : Ja naderhand nu ik de beelden heb gezien moet ik zeggen dat Kamphuis een geweldige wedstrijd heeft gefloten. Hoop hem snel weer te begroeten in de Geusselt met zijn niets ontziende blik en fluit.


OPA ZEET: Helaas je kunt indd 2 maal een penalty geven...en helaas twee maal stankov...eenmaal steekt hij heel duidelijk zijn arm in de lucht...en bij de tweede penalty gaat een helmonder over de knie.
Daarna domme overtreding van rutjes...en zo verlies je deze wedstrijd...jammer maar helaas,onverdiend helmond geen enkele kans.
Ik was ook zwaar teleurgesteld...maar je ziet alles is nog mogelijk,sparta speelt gelijk...nu maar hopen met veldmate en labylle op een overwinning.
Op het moment van ,,de plastic beker bier,,op het veld stond al een heel lange tijd paul rinkens met een bobo van de knvb op trepke b :thumbsdown:...wat gaat dit betekenen?.
Anna ik zag ook die arrogante blik van de scheids...toen hij het veld afliep en er van alles gegooid werd was die blik het ergste :angry: ...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2013 20:30
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
MVV-Helmond Sport #148

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2013 20:38 09 mrt 2013 20:43 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV-Helmond Sport #149
Ik heb gisteravond een geweldig voetbalavondje meegemaakt in De Geusselt. Ik blijf die twee penalty's i.t.t. Houtengerard nogal discutabel vinden. Ik denk dat 95% van de scheidsrechter zo'n gezichtsbescherming wel toestaan: hij maakt toch geen slaande beweging naar de bal. Heel gemakkelijk gegeven. En die overtreding van Stankov werd toch echt buiten de zestien ingezet en volgens mij telt dat toch als plaats van de overtreding. En die derde goal, tja. Als de ene hoek voor Castro is, dan is de andere hoek voor het muurtje. Dan moet die keeper dat muurtje wel beter neerzetten.

Zie hier het raadsel: hoe kan het dat je drie goals scoort als jezelf werkelijk geen enkele normale aanval hebt opgezet? Het kan blijkbaar allemaal. Overigens heeft MVV alle kans gehad de pot zelf in handen te houden: Van Hyfte had echt 3-1moeten scoren, maar hij tikt de bal opzij naar een medespeler terwijl hij er echt zelf veel beter voorstond. En Daerden moet die bal gewoon maken.

Gelukkig was de passie weer helemaal terug in De Geusselt: heerlijk wat een sfeer. Ik vond het een prima beslissing van Trost om Smeets als een soort rechtsbuiten te laten opereren: dat ging hem prima af. Hij snoerde met zijn optreden van gisteravond wat mij betreft alle criticasters de mond. Hij komt op deze positie veel beter tot zijn recht dan op de nummer-10-positie. Waar het aan ontbreekt is puur scorend vermogen. Ik blijf overigens vinden dat La Rosa een basisplaats verdient. Het middenveld bracht gisteren naar mijn smaak te weinig (Rutjes had zijn dag niet, Daerden speelde ongelukkig en Van Hyfte blijf ik i.t.t. de meeste supporters onder de maat vinden al scoort hij twee fraaie doelpunten, maar het spel naar zich toetrekken doet hij niet). Ik vond het duo Verdellen-Knops een goede wedstrijd voetballen. En dan toch 3 om de oren krijgen. Maar wat wil je bij Helmond Sport met Kamphuis als twaalfde man.

We hebben dat overigens vaker gezien, zo'n scheids. Die voelt zichzelf een hele persoonlijkheid als hij zich niets aantrekt van het thuispubliek. Kijk mij eens fluiten en wat ben ik toch een persoonlijkheid. Nee Kamphuis: blijven kijken en afgaan op feiten. Als je dan zo'n pietlut bent, dan mag je me uitleggen waarom Braken, die toch echt getorpedeerd werd, opeens op de grond lag? Hij ging op de keeper af en werd onderuit geschoffeld. Daar staat maar een straf op. Maar, o geweldig krachtige persoonlijkheid, daar deed jij niet aan mee. Pedant mannetje.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2013 20:48
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
MVV-Helmond Sport #150

houtengerard schreef : Ik heb net de beelden bekeken, ik zat er naast, de scheidsrechter had het wel bij het juiste eind..

Deze nederlaag kunnen we gewoon op onze eigen conto schrijven. Slecht verdedigingswerk.
- Stankov houdt zijn hand voor het gezicht en vang daarmee de bal op. (opzettelijk hands).
- Stankov Judoot met drie medespelers, de aanvaller van Helmond in het strafschopgebied naar de vloer..
- De muur stond niet goed bij de vrije trap (zat gat in), het muurtje steekt geen poot uit naar de bal (Knops?), die hoek is voor de muur, de keeper heeft de andere hoek.

Raar spelletje dat voetbal, hopelijk kijken wij vrijdag de kat uit de boom bij Sparta, hun het spel, wij de punten.


Dat de muur niet goed stond daar ben ik het zeker mee eens. Daar was wat mij betreft ook geen discussie mogelijk.

Echter bij die 1e penalty springt Stankov inderdaad omhoog, maar zijn hand blijft voor zijn gezicht en gaat pas omhoog op het moment dat de bal zijn hand raakt. (puur natuurkundig principe, kracht in een bepaalde richting doet een ander object in de tegengestelde vertrekken).

De 2de blijft m.i. ook dubieus. Ja, er zijn 3 MVV-ers betrokken bij de betreffende actie. Maar de valpartij start al buiten de 16.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.400 seconden