MVV Maastricht - FC Eindhoven

22 dec 2012 16:40 22 dec 2012 16:41 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #121
Mindere wedstrijden horen er ook bij, maar goed ...de punten bleven thuis . Ook al was het oppassen geblazen met Serhat Koç die een goede en gevaarlijke speler is en blijft.
Na 2 minuten zei ik al ...noe kump de 0:1, wat me enkele boze bliken op trepke B opleverde, vooral toen dat 1 minuut later waarheid werd. Ook net voor de 1: 1 zei ik nu komt de gelijkmaker... Dzjus...Had ik de toto maar ingevuld.

Niettemin leuke sfeer, fijn dat we ( Forlaajf, Opa en ik) eindelijk met onze vriend van op de chat Serke en z'n makker kennis konden maken :thumbsup: en ook fantastisch om Marianne weer te zien (wat zag zij er goed uit! :thumbsup: ).
Sjiek dat voor de eerste keer Rene Trots zich op het veld liet vieren & deelnam aan de dankbetuiging van de Angelside tribune!

Kijk nu al uit naar volgende maand als we weer in de Geusselt "aon de geng" mogen en vooral ook omdat "uzze MVV femilie" er een nieuwe aanwinst bij krijgt: Nico weurd veur de twiede kier papa...!!!!! Jao Nico..iech kom met Opa langs ;)

Fein däög allemaol en tot volgend jaor !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2012 17:16
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #122
Eederein heet ut euver 'ne mindere wedstrijd, dat waor netuurlik wel zoe. Mer ierlik gezag bin iech gein momint bang gewees tot veer neet zowwe winne. Welliech hubbe de speulers ut toch te liech opgevat vaan te veure, want op pepier hadde veer met groete ciefers motte winne.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2012 17:59
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #123
Juist boe is dat feeske....de sfeer komt momenteel vanuit trepke b....van de ultras word momenteel gedaan door sommigen alsof t heiligen zijn...terwijl drie kwart van t stadion ze uitkotst...jammer ze leveren goed werk,maar hebben heel veel goodwill verbruid met hun acties en doen alsof ze als 5 jarigen hun zin niet krijgen..

Over de wedstrijd....mvv tikte bij vlagen eindhoven compleet zoek...vond smeets erg wisselvallig, castro de man van de wedstrijd...haalde toch weer een paat cruciale ballen eruit...

Ff winterstop.de pijntjes en kwaaltjes er eruit en hopelijk komen ook de heren ultras ijzersterk terug...statement gemaakt...uitgehuilt en nu weer vol trots achter mvv, rinkens en de rest vam t bestuur...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2012 18:37
Belurani
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 38
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #124

dijkie1975 schreef : Juist boe is dat feeske....de sfeer komt momenteel vanuit trepke b....van de ultras word momenteel gedaan door sommigen alsof t heiligen zijn...terwijl drie kwart van t stadion ze uitkotst...jammer ze leveren goed werk,maar hebben heel veel goodwill verbruid met hun acties en doen alsof ze als 5 jarigen hun zin niet krijgen..

Over de wedstrijd....mvv tikte bij vlagen eindhoven compleet zoek...vond smeets erg wisselvallig, castro de man van de wedstrijd...haalde toch weer een paat cruciale ballen eruit...

Ff winterstop.de pijntjes en kwaaltjes er eruit en hopelijk komen ook de heren ultras ijzersterk terug...statement gemaakt...uitgehuilt en nu weer vol trots achter mvv, rinkens en de rest vam t bestuur...


HELEMAAL met dijkie1975 eens. Zeker de helft van de toeschouwers is het niet eens met de Ultra's. En als er niet gebeurt wat zij willen, worden er dikke tranen gehuild. Ze hebben in het verleden goed werk gedaan maar moeten zich nu niet als kleuters gedragen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2012 19:03
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #125
Ik wil niemand verdedigen, maar volgens mij hebben de ultras gisteren wel degelijk vrijwel de hele wedstrijd gezongen en aangemoedigd. Ze hebben alleen geen sfeeractie meer gehouden, maar vocaal waren ze zeker weer aanwezig. Ik zit zelf in vak E en kon het dus goed horen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2012 19:34
Breurske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #126
De enige tranen die bij mij over mijn wangen rollen, zijn de tranen van het lachen door jullie reactie's.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, wsly, Sjeng043, webmastersfm

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2012 20:32
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #127
Beste gamins, met dit soort wederzijdse reacties krijg je dus nooit eenheid. Luister eens met respect naar elkaar en oordeel eens niet zo snel. Denk eens positief met iemand mee en als je het dan nog oneens bent met desbetreffende dan drink eens une bière met elkaar, naar voorbeeld van een oud Belgisch gezegde: problemen verdwijnen waar pinten verschijnen. Résultat garantit.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Frank Salemans, Maosbrögk, Schapendonk, opadiehard, Sjireke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2012 22:20 22 dec 2012 22:21 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #128

pinobel schreef : Ik wil niemand verdedigen, maar volgens mij hebben de ultras gisteren wel degelijk vrijwel de hele wedstrijd gezongen en aangemoedigd. Ze hebben alleen geen sfeeractie meer gehouden, maar vocaal waren ze zeker weer aanwezig. Ik zit zelf in vak E en kon het dus goed horen.


OPA ZEET

Helemaal meeeens ik vind het nu wel een heel saai verhaal worden(jammer dijkie)...elke keer weer hetzelfde :sick: ...maar ok ieder zijn mening...ik had het idee dat er nu een gedeelte op boschpoort zat van de ultraas want vandaar kwam ook eindelijk sfeer het stadion binnen :thumbsup: ...trepke b is met sfeer gekomen NA de ultraas...los van dat ik amuseer me elke wedstrijd weer op nieuw met mijn nieuwe plaats in het mvv stadionnetje nl vakkie b...heerlijke tribuun...had ik ze maar eerder ontdekt...lrb daanke dao veur...en herman nog bedankt voor het mutsje namens ton :thumbsup: ...ultraas die oude garde staat achter jullie maar staank op zing veur mvv :daag: ...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2012 22:23
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #129

Breurske schreef : De enige tranen die bij mij over mijn wangen rollen, zijn de tranen van het lachen door jullie reactie's.



OPA ZEET

Verklaar je nader :thumbsup: ...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2012 22:27
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #130
ja hoor....ik geef geen negatieve kritieken tov de ultras...vind t alleen jammer en blijft voor mij onbegrijpelijk...gisteren lieten ze weer van.zich horen, gelukkig...maar trepke b heeft t goed overgenomen...kump good opa
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2012 01:53 23 dec 2012 01:55 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #131
dijkie???? de helft van het stadion kotst ze uit?? hoe kom je daarbij? De helft van het stadion weet niet eens wat er speelt, en ik denk dat dit forum echt geen gemiddelde vertegenwoordiging van het stadion is. Weet je wat uitkotsen is? Dat gedrag van jou altijd op dit forum vroeger, helaas heb je de aanmeld knop weer gevonden en kun je de mensen weer lekker gaan irriteren hier.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, mvv1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2012 10:44
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #132
Dijkie, na alles wat je via het forum hebt kunnen lezen en na de gesprekken die wij persoonlijk hebben gevoerd, vind ik dat je op een belachelijke wijze reageert. Blijkbaar is er niks blijven hangen bij je.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2012 12:19
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #133
Dijkie en belurani met dit soort reacties gaat de sfeer er echt niet op voorruit, vraag me dan ook af wat jullie willen bereiken met deze reacties. Kom eens een praatje maken...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2012 12:37
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #134

pinobel schreef : Ik wil niemand verdedigen, maar volgens mij hebben de ultras gisteren wel degelijk vrijwel de hele wedstrijd gezongen en aangemoedigd. Ze hebben alleen geen sfeeractie meer gehouden, maar vocaal waren ze zeker weer aanwezig. Ik zit zelf in vak E en kon het dus goed horen.


Vak F en G was de hele wedstrijd bezig ook de niet ultra en een stukje va E echt geen slecht woord over ook Trepke B was soms goed te horen!!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2012 12:50 23 dec 2012 12:52 door sjoen-mestreech.
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #135
Vanuit mijn positie was duidelijk te zien tot de ultra,s en trepke B 90 minuten lang hebben gezongen. Helaas weer Dat spandoek (stadionverboden present :puke: ) Tijd tot de Echte vlaggen weer worden opgehangen waar het team mee ondersteunt word.Jammer overigens tot veel jeugd van 15-16 een grote bek heeft van angel-side hier en daar. Maar wel absoluut niet meedoen aan de liederen meezingen enzo.
Op qpark E Kreeg er iemand van een behoorlijke groep mensen een waarschuwing toen hij steeds dingen richting het veld gooide. Zo moet het. Samen bouwen aan een beter mvv.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.378 seconden