MVV Maastricht - Go Ahead Eagles

23 nov 2012 22:58
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #136
Hele spannende wedstrijd gezien, met een terechte einduitslag.
Go Ahead heeft een goede ploeg. Ongelofelijk dat ze zo laag staan. Deze ploeg doet straks geheid mee om de bovenste plaatsen.
Jammer dat Nathan er niet bij was. Had het wel eens willen zien met deze "strotmram" erbij. Hij werd in ieder geval node gemist.

Snap alleen niet waarom van Sichem Heerkens spaarde na het neerhalen van de doorgebroken Danny Schreurs. Is hij soms ban dat hij weer "teruggefloten" wordt na zijn foute rode kaart aan het adres van Biemsns.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2012 23:04
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #137
Iets is beter dan niets. Meer verdienden we gezien het spelbeeld ook niet. Voor de neutrale toeschouwer was deze wedstrijd genieten. Ik begrijp niet hoe zij met vijf man de bal kunnen opvangen op de middenlijn, en met zeven man ook nog eens kunnen blijven aanvallen, het leek net of MVV niet bij machte was om hetzelfde terug te doen. Qua fysiek en lenigheid was Go Ahead de meerdere in dit duel.

Ik vond het wel een geweldige actie op de 'Noord-Tribune', dat er opeens een 'harde-kern' staat, pal naast het uitvak. Iets wat bovenaan de preventielijst staat op het calamiteitenplan van de locale driehoek. Ik kan zo'ń symbolisch protest wel waarderen mocht dit opzettelijk zijn gedaan. Vooral met die absurde maatregelen voorafgaande aan deze wedstrijd. :thumbsup:

Leuk voor Braken dat hij zijn eerste scoort. ;)

Op naar het altijd sportieve Helmond...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2012 23:12
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #138

houtengerard schreef : Iets is beter dan niets. Meer verdienden we gezien het spelbeeld ook niet. Voor de neutrale toeschouwer was deze wedstrijd genieten. Ik begrijp niet hoe zij met vijf man de bal kunnen opvangen op de middenlijn, en met zeven man ook nog eens kunnen blijven aanvallen, het leek net of MVV niet bij machte was om hetzelfde terug te doen. Qua fysiek en lenigheid was Go Ahead de meerdere in dit duel.

Ik vond het wel een geweldige actie op de 'Noord-Tribune', dat er opeens een 'harde-kern' staat, pal naast het uitvak. Iets wat bovenaan de preventielijst staat op het calamiteitenplan van de locale driehoek. Ik kan zo'ń symbolisch protest wel waarderen mocht dit opzettelijk zijn gedaan. Vooral met die absurde maatregelen voorafgaande aan deze wedstrijd. :thumbsup:

Leuk voor Braken dat hij zijn eerste scoort. ;)

Op naar het altijd sportieve Helmond...


Voor wat ik heb kunnen zien werd er aan het hek gezellig gepraat met de uitsupporters van gae.
En ook erg leuk was dat ze mee trommelde bij het zingen van mvv supporters.

Maarja dat ziet een lokale geo-driehoek niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2012 23:16
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #139
Jammer dat Cor bij lange na het nivo van Nathan niet haald. Hij had mijn inziens de eerste helft al gewisseld moeten worden. Hierdoor kwam Tom ook niet aan het voetballen toe. Een sterker GAE verzuimde om MVV op de knieën te krijgen. MOTM is Danny. Wat een kilometer vreter!!Winnaar voor vanavond zijn natuurlijk de supporters, die ondanks de belachelijke regels, massaal aanwezig waren. Op naar Hell-mond.

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2012 23:31
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #140
We komen nog goed weg met 1 punt.....het middenveld van de Eagles was beter...Rutjes "de motor" werd gemist.

Ook Smeets had moeite met zijn tegenstander...Eagles speler Overgoor nummer 12...was een "klasbak"

Smeets kreeg geen grip op deze jongen...en we liepen constant achter de feiten aan.

Gillis kwam hier ook vaak in de problemen door...hij moest vaak kiezen.

Bram is een prima keeper, maar hij moet iets secuurder worden in het aanspelen van teamgenoten. Is niet zijn sterkste kant.

We hebben een goed team als we compleet en in vorm zijn en dat was vanavond helaas niet het geval.

Al met al goed gestreden....toch wel genoten van een spannende wedstrijd.

Het seizoen duurt nog lang.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2012 23:56
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #141
Leuke pot. Zeker voor de neutrale toeschouwer. Ha ha ha wat een superactie van de Ultra's. Hebben goed laten zien dat maatregelen van politie overdreven waren/zijn. Ben benieuwd naar het antwoord van de politie en justitie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 00:14
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #142
Wat een boeiende wedstrijd, een terechte uitslag ook.
:thumbsup:

Ik hoop wel dat Sjoerd in Helmond gewoon linksback speelt en Leroy op het middenveld 'verdeelt en heerst'.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 00:27 24 nov 2012 00:28 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #143
Leuke wedstrijd, veel doelpunten, leuke sfeer, zoal elders al terecht werde gezegd was Go ahead een van de betere ploegen die we dit seizoen gezien hebben en die terecht met applaus v.d. Angelside tribuun het veld verliet .
De uitslag was OK, ook al had ik liever 3 punten in de pocket...
Prachtig wat battellion Noord :) :P :thumbsup: liet zien en deed! Petje af en mijn groot respect :applaus:
Ook voor die onnöt vaan 'ne Forlaajf die eindelijk deed wat hij moest doen :P
Persoonlijk was het leuk om met Opa Sjraveleer en later alleen Houte Sjra te ontmoeten ( ook al moest er ik ervoor naar een tribune waar ik geen toegang toe had, maar toch er kwam....ondanks de sekjoeritie ... :lachen: ).
Dank aan Opa, Cris en Nico dat ze er weer waren en Aajt Wief voor zijn prachtig TT - shirt !!!! :thumbsup:
Op naar de volgende wedstrijd !
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, MVV4life, Sjraveleer, Danny1983, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 00:38
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #144

Anita schreef : Leuke pot. Zeker voor de neutrale toeschouwer. Ha ha ha wat een superactie van de Ultra's. Hebben goed laten zien dat maatregelen van politie overdreven waren/zijn. Ben benieuwd naar het antwoord van de politie en justitie.

Sjus Anita!
Waor 'n strakke actie.
En euver de wedstrijd, veer begoste weer sterrek, zoe wie eedere wedstrijd en daan motte veer us opins aonpasse aon ut speul vaan de tegestander. Die neet veul kanse nuudig hadde um te score.
Terechte oetslaag dink iech, jaomer, mer terech.

Ut bleif toch kloete tot veer noe 'ne daag motte wachte op de samevattinge...
Iech had ouch geere ut commentaar vaan Trost gehuurd.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 00:44
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #145
Mooi was ook het heen en weer gezang tussen Battellion Noord ;) en Trepke B in de eerst helft :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 01:02
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #146
Nog steeds de pest over afgelopen vrijdag, 2 punten weggegooid die nu zeer welkom waren. Maar vandaag ben ik tevreden met een gelijkspel. Hoewel ik meer had gehoopt gezien het begin ,was GAE toch de beste ploeg in de geusselt tot nu toe. Niks mis mee om daar 1 punt tegen te halen.
Wellicht staan we zondag nog steeds op 3 punten verschil als Sparta gelijkspeelt of dordrecht wint.
Kunnen we volgende week tegen helmond weer het puntenaantal gaan uitbreiden.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 08:44 24 nov 2012 08:49 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #147
Moeilijk te bespelen tegenstander,je mag als mvv nooit het heft uit handen geven...blijven knokken zo kun je het de tegenstander moeilijk maken.
Nu kregen zij te veel vrijheid en werden verschillende posities overlopen...na een snelle voorsprong en twee keer een achterstand mogen we toch wel weer content zijn met dit gelijke spel :thumbsup:.
Volgende week helmond uit...zag dat er gister bij hun nogal wat gele kaarten zijn gevallen hopenlijk een geschorste hunner zijds.
Aswin en sjraveleer live ontmoet :thumbsup: leuk toch.
Hoop dat marke vandaag verrast is met haar door m4life georganiseerde kaart...super actie :thumbsup:.
Ook super op noord waar de ultraas zich voorbeeldig gedroegen klasse petje af.
Ook was het leuk dat er een camera ploeg rondliep van de ntr om damske te filmen in een later te volgen uitzending ergens in februarie...kicke wat zoeen gast allemaal meegemaakt heeft en dan er zo bovenop is gekomen....diep respect :thumbsup:.
Toch nog redelijk wat publiek ondanks de sombere voorspellingen en hopenlijk geneest nathan voorspoedig met een comeback tegen die schoppers van helmond...gr opa ;).

Ps ook super het applaus van de angelside voor spelers van de go ahead die dat ook zeer waardeerden met een applause terug :thumbsup:.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 08:44
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 94
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #148
De aegles verdiennen een compliment voor hun speel wijze, beste ploeg wat ik tot nu toe gezien heb in de geusselt.
Vond aan mvv zijde dat trost eerder had moeten ingrijpen met wissels, met name smeets, pffff wat is dee jong toch lui en daan die arrogantie de bij, je mag opmzijn minst verwachten dat hij werkt als het niet loopt, maar zelfs dat verzaakt hij, en gilles wist niet waar hij moest lopen, zowel aanvallend als verdedigend wist hij niet wat hij moest doen, maar had wel inzet tov smeets.
Volgende week ff laten voelen trainer, even naast je zetten is hij zo genezen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 09:21
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #149
Ook ik vind het een terechte uitslag.
Ik wil wel vermelden dat GAE de 1ste ploeg is die ook het punt verdiend.
Dan even dit wee:
Ik snap niet dat mensen op NOORD niet bij hun eigen uitgang naar buiten lopen
ze moeten via Angel Side Hoofdtribune om vervolgen TOCH achter NOORD langs te lopen :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2012 10:08
WickeD
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #150

damske schreef : Ook ik vind het een terechte uitslag.
Ik wil wel vermelden dat GAE de 1ste ploeg is die ook het punt verdiend.
Dan even dit wee:
Ik snap niet dat mensen op NOORD niet bij hun eigen uitgang naar buiten lopen
ze moeten via Angel Side Hoofdtribune om vervolgen TOCH achter NOORD langs te lopen :thumbsdown:


Omdat ze dat niet mochten, mijn zoontje zat daar met zijn school en zei moesten langs de hoofdtribune aan angel side naar buiten (reden weet ik ook niet) misschien om rellen te voorkomen aangezien het verhoogde risico van zo een gevaarlijke wedstrijd als gister :dry:

Niks is te zwoer veur Mestreech !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden