MVV Maastricht - Go Ahead Eagles

23 nov 2012 14:55
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #121
Zo juist heb ik een email gekregen van MVV en pers chef Luc Hommes dat de media in het begin van de week al een bericht van MVV heeft gekregen dat er geen kaart verkoop op de wedstrijd dag mogelijk is (in de Limburger schijnt het wel degelijk te hebben gestaan) ook TV Maastricht en Falcon radio hebben het bekend gemaakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2012 15:08
De Paus
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 50
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #122

Aswin schreef :

De Paus schreef : Het is ook niet de schuld van MVV maar ik snap Maosbrögk wel. MVV had zich wel iets meer moeite kunnen doen om iedereen te bereiken.

Hoelang weet MVV nu al wat de lokale driehoek heeft bepaald? Een week? Had dan maandag een grote advertentie in de krant geplaatst om dit te melden en gisteren/vandaag nog een herinnering. Tevens had het ook in de Ster en de Maaspost geplaatst kunnen worden. Iedere euro die we binnen krijgen is meegenomen.


E.e.a. kwam afgelopen dinsdag naar buiten (volgens mij vrij onverwacht).
Het plaatsen van een advertentie in de Ster of Maaspost was dus niet meer mogelijk. Aangezien deze in het weekend uitkomen (toch?). Dus de deadline voor de afgelopen editie lag begin vorige week al ergens.

Verder ben ik het met Boschpoort wel eens, een dure advertentie plaatsen (in een "grote" krant) was ook geen oplossing. Ik ontvang bijvoorbeeld al geen krant. En dan zijn er nog eens genoeg, die wel een krant ontvangen, maar niet die krant.....


Wat me overigens niet zou verbazen is dat de kassa's wel gewoon open zijn voorafgaand aan de wedstrijd, maar dat ze naar buiten hebben gebracht deze gesloten te houden om te voorkomen dat Eagles supporters buiten de combi om naar Maastricht komen.


Ik dacht dat het vorige week al bekend was, als het pas zo kort bekend is kan mijn opmerking over de Ster en Maaspost inderdaad de prullenbak in.

Het volgende is een non-argument; "Omdat ik of bepaalde mensen geen krant ontvangen is het geen oplossing". Dat kun je ook zeggen over de radio, het internet of een regionale zender. Enfin, dat is ieder zijn mening maar een advertentie had denk ik wel geholpen om nog minimaal een paar honderd mensen te informeren.

Mochten de kassa's vanavond open zijn, dan maken ze zichzelf belachelijk, ondanks dat het wel het beste zou zijn om ze open te gooien. Zet anders wat mij betreft een kleine tent/kraam op, pleur er 2 laptops neer met kleine printers en laat mensen die geen kaartje hebben daar nog maar eentje dan halen. Belachelijk idee maar ik zou niks anders weten.

God bless the Pope.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2012 15:15 23 nov 2012 15:15 door Aswin.
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #123

De Paus schreef :

Aswin schreef :

De Paus schreef : Het is ook niet de schuld van MVV maar ik snap Maosbrögk wel. MVV had zich wel iets meer moeite kunnen doen om iedereen te bereiken.

Hoelang weet MVV nu al wat de lokale driehoek heeft bepaald? Een week? Had dan maandag een grote advertentie in de krant geplaatst om dit te melden en gisteren/vandaag nog een herinnering. Tevens had het ook in de Ster en de Maaspost geplaatst kunnen worden. Iedere euro die we binnen krijgen is meegenomen.


E.e.a. kwam afgelopen dinsdag naar buiten (volgens mij vrij onverwacht).
Het plaatsen van een advertentie in de Ster of Maaspost was dus niet meer mogelijk. Aangezien deze in het weekend uitkomen (toch?). Dus de deadline voor de afgelopen editie lag begin vorige week al ergens.

Verder ben ik het met Boschpoort wel eens, een dure advertentie plaatsen (in een "grote" krant) was ook geen oplossing. Ik ontvang bijvoorbeeld al geen krant. En dan zijn er nog eens genoeg, die wel een krant ontvangen, maar niet die krant.....


Wat me overigens niet zou verbazen is dat de kassa's wel gewoon open zijn voorafgaand aan de wedstrijd, maar dat ze naar buiten hebben gebracht deze gesloten te houden om te voorkomen dat Eagles supporters buiten de combi om naar Maastricht komen.


Ik dacht dat het vorige week al bekend was, als het pas zo kort bekend is kan mijn opmerking over de Ster en Maaspost inderdaad de prullenbak in.

Het volgende is een non-argument; "Omdat ik of bepaalde mensen geen krant ontvangen is het geen oplossing". Dat kun je ook zeggen over de radio, het internet of een regionale zender. Enfin, dat is ieder zijn mening maar een advertentie had denk ik wel geholpen om nog minimaal een paar honderd mensen te informeren.

Mochten de kassa's vanavond open zijn, dan maken ze zichzelf belachelijk, ondanks dat het wel het beste zou zijn om ze open te gooien. Zet anders wat mij betreft een kleine tent/kraam op, pleur er 2 laptops neer met kleine printers en laat mensen die geen kaartje hebben daar nog maar eentje dan halen. Belachelijk idee maar ik zou niks anders weten.


Daarom heb ik het non-argument ook niet op die manier niet geformuleerd :)

Verder ben ik het met Boschpoort wel eens, een dure advertentie plaatsen (in een "grote" krant) was ook geen oplossing. Ik ontvang bijvoorbeeld al geen krant. En dan zijn er nog eens genoeg, die wel een krant ontvangen, maar niet die krant.....


Anyways, ouwe Rot heeft contact gehad met MVV en een toelichting gekregen. MVV heeft dus wel degelijk de media benaderd en geïnformeerd. Dus, WELL DONE MVV! :) :thumbsup:

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2012 15:23
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #124
Hoezo geen advertentie plaatsen in Maaspost of de Ster, omdat het kort dag is. Kijk morgen maar eens in het Zondagnieuws dan staat er wedstrijdreportage in van MVV tegen Go Aehed.

Maar goed, het regent nu wordt een zware wedstrijd met als eindresultaat 1-1. Toeschouwers 4.250

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2012 16:04 23 nov 2012 16:04 door Aswin.
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #125

Malpertoni schreef : Hoezo geen advertentie plaatsen in Maaspost of de Ster, omdat het kort dag is. Kijk morgen maar eens in het Zondagnieuws dan staat er wedstrijdreportage in van MVV tegen Go Aehed.

Maar goed, het regent nu wordt een zware wedstrijd met als eindresultaat 1-1. Toeschouwers 4.250


Ik vermoed dat dat is omdat vanavond/vannacht het zondagsnieuws gedrukt wordt :)
Maar zoals ik in mijn vorige post al aangaf, MVV heeft een advertentie geplaatst en heeft de radio/tv zenders ingelicht :)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2012 17:20
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #126

seppo schreef : Ouderwets met 3000 man in het stadion dus :applaus:

mer wel de echte diehards :thumbsup:
veer....die wel zeut mer neet vaan sokker zien....



goon uzze jonges nao d'n euverwinnink tow sjriewwe ;)




Es MVV nao väöre is....
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2012 17:30
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #127

Malpertoni schreef : Hoezo geen advertentie plaatsen in Maaspost of de Ster, omdat het kort dag is. Kijk morgen maar eens in het Zondagnieuws dan staat er wedstrijdreportage in van MVV tegen Go Aehed.

Maar goed, het regent nu wordt een zware wedstrijd met als eindresultaat 1-1. Toeschouwers 4.250


Dat is niet morgen maar zondag als het zondagnieuws uitkomt en de dead line bij het zondagnieuws zal anders zijn...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2012 20:36
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #128
@Marke,

Es de geine eredivsie live hubs in ut hospitaol mer wel internet: Hub hubs de unne leenk um te kieke naor us matadore:

www.thefirstrow.eu/watch/154796/1/watch-...go-ahead-eagles.html
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2012 20:53
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #129
Leuke wedstrijd Eagles niet slecht MVV had ook vaker kunnen scoren 2-2 ruststand

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2012 22:14 23 nov 2012 22:16 door the king.
the king
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #130
Terechte uitslag,
go ahead zeer goede ploeg,vind persoonlijk tot nu toe
beste tegenstander, met vloeiend combinatie spel,
gouden wissel van onze trainer :thumbsup:
en toch ondanks alles fijn veel toeschouwers :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2012 22:35
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #131
Ik heb een hele vermakelijke wedstrijd gezien met een terechte uitslag. complimenten aan Go Ahead inderdaad die erg aanvallend speelden. Vandaag misten we m.i. Rutjes TE veel! Er was steeds te veel ruimte tussen de linies middenveld en verdediging waar de eagles steeds goed gebruik van maakte. Rutjes is daar normaal de stofzuiger dus ik weet zeker dat het met hem beter was gegaan.

Maar MVV heeft toch ook een aantal zeer grote kansen gehad. en ONGELOFELIJK dat we niet eens een vrije trap kregen toen Schreurs gevloerd werd!! Het had minstens geel dan wel rood moeten zijn voor die verdediger. sterker nog, iedereen stopte even met spelen omdat ze het fluitje verwachtten, zelfs de spelers van de eagles, maar die kwam niet!

Jammer dat die geweldige actie van Labylle niet beloond werd met een doelpunt, dat zou echt een geweldige goal zijn geweest.

Al met al kan ik wel tevreden zijn over de uitslag..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, the king, mvv1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2012 22:48
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #132
Heerlijke wedstrijd 3-3 terecht toch nog een leuke sfeer en aardig wat mensen toch 1000 minder dan voorgaande wedstrijden.
Had dit te maken hoe het geregeld was?

WEDSTRIJDDETAILS
Competitie: Jupiler League
Datum: 23/11/2012 20.00
Locatie: De Geusselt (Maastricht)
Aantal toeschouwers: 5533
Arbitrage: Van Sichem
WEDSTRIJDVERLOOP
1. Mark Veldmate
21. Suk
29. Antonia
45. Antonio Stankov
56. Kolder
73. sven Braken

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2012 22:52
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #133
Jeoff, had was echt GEEN overtreding. Ik zat precies ervoor, er was niets aan de hand. Scheids wilde fluiten maar op advies an de grens liet hij doorspelen. Geloof me, de bal werd 100% gespeeld

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2012 22:55
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #134
Kan iemand me vertellen waarom de ultras op Noord stonden ? en waarom ze WEL in het buffervak mochten staan EN op de trap ? terwijl als er normaal 3 12 jarige kinderen gaan zitten de stewards laten zien wie er de baas is ???
Ik veroordeel niemand maar vraag me alleen af waarom er met 2 maten gemeten wordt ??
En als in de rust een paar kids iets doen ze met 5 stewards even verhaal gaan halen..hulde voor de nietsnutten in de rode jassen !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2012 22:57
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #135
Zo kan het ook SPARTA? :thumbsdown:
Leuke pot van een leuke tegenstander.
Veel betere ploeg als sparta wat mij betreft.

Verder deel ik de bovenstaande reacties ook wel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.438 seconden