Ondernemers willen 5 miljoen in MVV steken

01 mei 2024 11:19
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Ondernemers willen 5 miljoen in MVV steken #106

Jim Cemint schreef :

Strucht schreef : Verder valt het op dat Laura nog steeds de term onderzoeken gebruikt. Ik denk dat lokale oplossing uit goodwill word onderzocht maar dat de Amerikanen nog steeds nodig zijn voor een structurele oplossing voor de toekomst ( lees diepe zakken )

Inderdaad Strucht, dat is mij ook opgevallen. En wat jij zegt, is ook al door mijn hoofd gegaan. Laura houdt steeds een slag om de arm. Dat zal ze ook wel moeten omdat er nog niks definitief is. Maar het valt wel op. En in het interview met Emil Visser gaf ze ook aan dat er een mogelijkheid is dat ze alsnog bij de Amerikaanse investeerder terug komen.

Lijkt me logisch. De plannen van de groep zien er op zich goed uit maar het zijn wel plannen. Nog niks is zeker. En met een grotere groep individuele investeerders liggen conflicten over de koers ook op de loer. Dat moeten we niet onderschatten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2024 11:36
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 828
Meer
Ondernemers willen 5 miljoen in MVV steken #107
@ Boschpoort .

Bijdehandje ,

Ij zult dus zeker rekening moeten houden met de Amerikanen hun moeten informeren over de stand van zaken van MVV ,hun vragen wat willen jullie en hoe zien jullie de toekosmst van M VV wat zijn jullie plannen met MVV .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2024 19:24 01 mei 2024 19:30 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Ondernemers willen 5 miljoen in MVV steken #108

Strucht schreef : Verder valt het op dat Laura nog steeds de term onderzoeken gebruikt. ( lees diepe zakken )


Niks vreemds aon; 't leef kind is heij door de Amerikaane neergezat en zit noe zellef in e k-beep-t pesissie


Häör "baaze" höbbe hunne keutel ingetrokke en doen noe effe niks ( laote us middestenders de kaar oet de stroont trekke) en speule e späölselke :thumbsdown:

Daodoor is häör towkomst onzeeker:

- es MVV de spreekwoordelikke "bietebrök"op geit, dus nao de kloete geit in worst case scenario...is zie werkeloos, wiet weg vaan toes en kin op niks vaan de Yanks reekene..:ohmy:
- aongezien zie door de Yanks is aongesteld, kin zie die ouch neet teege de haore instrieke en oopelik partij kieze veur die vaan us ( oonderneumers) want die betaalt, bepaalt...;)
- trekke de Yanks hunne keutel gans in, zal zie waarsjeinlik trök nao Huiland goon of mesjiens aofwachte wat us MVV-ke kin beeje....

Neet biester roeskleurig allemaol veur dat kind...es zie daovaan oet ging wie ze koum tot ze op e gespreid bedsje terech koum met genog cent vaan de Yanks es ondersteuningk...meh iech wins häör 't beste ! :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2024 21:03
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
Ondernemers willen 5 miljoen in MVV steken #109
Staan echt vreemde aannames in je bericht LRB die de werkelijkheid volgens mij geen recht doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2024 21:16 01 mei 2024 21:16 door Brncic.
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
Ondernemers willen 5 miljoen in MVV steken #110

webmastersfm schreef : Staan echt vreemde aannames in je bericht LRB die de werkelijkheid volgens mij geen recht doen.


Ik vind het zelfs respectloos richting Laura. Stukje zonder enige feiten/bewijzen dat alleen maar onrust zaait is volgens mij niet wat we nu nodig hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, ASR, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2024 21:16 01 mei 2024 21:28 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Ondernemers willen 5 miljoen in MVV steken #111

webmastersfm schreef : Staan echt vreemde aannames in je bericht LRB die de werkelijkheid volgens mij geen recht doen.


jouw aanname, praat of vraag maar eens aan ome Bob of de betrokken Amerikanen ...;)

ik neem niemand kwalijk dat ie aan mijn woorden twijfelt, maar wie heeft ooit contact gehad met de heren uit de VS toen de overname en het spelletje begon?
Maar heb geen probleem dat jullie mijn woorden kritisch bekijken; getuigd van kwaliteit en vermogen tot denken. Niks mis mee!:thumbsup:

Ter info: heb niks tegen Laura, integendeel; gun haar het beste en ze heeft wat rust in de toko gebracht.
Bob wou ook dat ze in alle rust kon werken.

Blijft het feit dan het bedrijfsleven na Goumans / Jongen us MVV-ke redde, later VZM idem als grootste en landurige sponsor en nu weer het bedrijfsleven is gevraagd. Daarom mijn voorkeur voor "het Mestreechse"...

Mocht je meer willen weten, kunnen we dat in een gesprekje doen.;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2024 21:32
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
Ondernemers willen 5 miljoen in MVV steken #112

LRB schreef :

webmastersfm schreef : Staan echt vreemde aannames in je bericht LRB die de werkelijkheid volgens mij geen recht doen.


jouw aanname, praat of vraag maar eens aan ome Bob of de betrokken Amerikanen ...;)

ik neem niemand kwalijk dat ie aan mijn woorden twijfelt, maar wie heeft ooit contact gehad met de heren uit de VS toen de overname en het spelletje begon?
Maar heb geen probleem dat jullie mijn woorden kritisch bekijken; getuigd van kwaliteit en vermogen tot denken. Niks mis mee!:thumbsup:

Ter info: heb niks tegen Laura, integendeel; gun haar het beste en ze heeft wat rust in de toko gebracht.
Bob wou ook dat ze in alle rust kon werken.

Blijft het feit dan het bedrijfsleven na Goumans / Jongen us MVV-ke redde, later VZM idem als grootste en landurige sponsor en nu weer het bedrijfsleven is gevraagd. Daarom mijn voorkeur voor "het Mestreechse"...

Mocht je meer willen weten, kunnen we dat in een gesprekje doen.


"Ome" bob speelt al sinds september geen rol meer, die is nu het achterneefje. En FYI, ik snap even niet welke toegevoegde waarde je info is dat je met hem contact had. Net zoals wij (as) hadden we een kennismaking en wat vervolg trajecten. Vind het echt totaal onnodige info wat je neergooit waar ik voor een deel ernstig twijfel aan de werkelijkheid. Maar goed. Fijne avond .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2024 21:35
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Ondernemers willen 5 miljoen in MVV steken #113

Brncic schreef :

webmastersfm schreef : Staan echt vreemde aannames in je bericht LRB die de werkelijkheid volgens mij geen recht doen.


Ik vind het zelfs respectloos richting Laura. Stukje zonder enige feiten/bewijzen dat alleen maar onrust zaait is volgens mij niet wat we nu nodig hebben.


Rust is idd wat we nodig hebben, dat ben ik met je eens maar hoe weet jij of dit respectloos is of niet? Heb je insiderkennis...?
Zo niet, kan het ook respectloos naar mij zijn....maar was een rethorische vraag en ben hier niet om me te rechtvaardigen,
alleen maar 100% acher us MVV-ke te staan.

Zoals men zo mooi in het Engels zegt : "there is more to it, than meets the eye !" .

Het enige dat zeker is, zijn wij fans die onvoorwaardelijk en onverbiddelijk achter de club staan, de rest zijn passanten en mensen die tijdelijk heir zijn met hun eigen agenda. Wij niet !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2024 21:42 01 mei 2024 21:56 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Ondernemers willen 5 miljoen in MVV steken #114

webmastersfm schreef : ik snap even niet welke toegevoegde waarde je info is dat je met hem contact had. .


Had op een ander niveau contact met Bob Als je werkelijk wil "snappen" en iets wil weten, dan kun je me spreken. Hoeft niet...

webmastersfm schreef : ...waar ik voor een deel ernstig twijfel aan de werkelijkheid

we shall see ;)

Maar goed, ik ben niet zo belangrijk dat de discussie daar over moet gaan.

Eerder en belangrijker is transparantie, consequenties en beslissingen over het geld en de complexe organisatie en hun leden.

Weg met die Poolse landdag, maak daarvoor in de plaats een kort klein model, dat snel en daadkrachtig kan beslissen.

Vraag is waarom zijn er diverse mensen van de redders uit de Trost tijd verdwenen, en velen niet die er nog nu zitten?
Hoe kon de club zo afzakken?
Dat ligt niet aan een persoon ( de Jeuris) alleen maar...

Dat zijn interessantere vragen en kwesties en neet dee "aw kut" vaan unne Les rouges Blancs ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2024 21:56
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
Ondernemers willen 5 miljoen in MVV steken #115

LRB schreef :

webmastersfm schreef : ik snap even niet welke toegevoegde waarde je info is dat je met hem contact had. .


Had op een ander niveau contact met Bob Als je werkelijk wil "snappen" en iets wil weten, dan kun je me spreken. Hoeft niet...

Maar goed, ik ben niet zo belangrijk dat de discussie daar over moet gaan.
Eerder transparantie, consequenties en beslissingen.


Nogmaals, geen enkele toegevoegde waarde. En transparantie is al helemaal niet aan ons, en al helemaal niet in deze fase. Eerder integriteit om lopende projecten niet te verstoren. En sorry, hoef geen cursus weten en snappen hoe de vlag bij ons clubje erbij hangt, dat weet ik echt wel tot bepaalde hoogte en welke stappen er gezet gaan en moeten worden. Maar vind je bericht volstrekt onnodig, en dat mag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2024 22:09 01 mei 2024 22:24 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Ondernemers willen 5 miljoen in MVV steken #116

webmastersfm schreef :

LRB schreef :

webmastersfm schreef : ik snap even niet welke toegevoegde waarde je info is dat je met hem contact had. .


Had op een ander niveau contact met Bob Als je werkelijk wil "snappen" en iets wil weten, dan kun je me spreken. Hoeft niet...

Maar goed, ik ben niet zo belangrijk dat de discussie daar over moet gaan.
Eerder transparantie, consequenties en beslissingen.


Nogmaals, geen enkele toegevoegde waarde. En transparantie is al helemaal niet aan ons, en al helemaal niet in deze fase. Eerder integriteit om lopende projecten niet te verstoren. En sorry, hoef geen cursus weten en snappen hoe de vlag bij ons clubje erbij hangt, dat weet ik echt wel tot bepaalde hoogte en welke stappen er gezet gaan en moeten worden. Maar vind je bericht volstrekt onnodig, en dat mag.


Heb totaal geen probleem met wat je vind en zie je reacties uiterst positief, verwelkom die zeer .
Zie dit vanuit de betrokkenheid die wij als fans allemaal hebben. Juich dat alleen maar toe.:thumbsup:
Die positieve identificatie is ook en weer de oorzaak dat er nu van alle kanten mensen opstaan.

Vind zelf transparantie van de organisatie wel belangrijk, want daardoor is deze !@#$ situatie ontstaan helaas.
Hoe is het te noemen dat eerst Bob de grote man was ( verkenner en zetbaas) en vervolgens meerdere holdings optreden en diverse sparringspartners worden.
Dit allemaal terwijl over het belang en voortbestaan van MVV gesproken wordt, beslissingsbevoegdheden, het het gebied van geld, KNVB toestemming en noem maar op.

Want ( weer de fans) qua inzet hebben VZM (financieel ) en later ook de AS us MVV-ke "drijvende"gehouden op financieel en marketing gebied (de positieve uitstraling door de vele acties voor, tijdens en vanaf de Corona tijd) .
Daar heeft de MVV organisatie in zijn complexiteit nooit ene malle moer aan bijgedragen...ondanks het feit, dat er veel "professionelen"bij zaten...
Zelfs de fan vertegenwoordiger kreeg geen portefeuille .

Niettemin aan de integriteit en inzet van Laura is niet te twijfelen, zeg alleen maar dat ze in een uiterst ongelukkige situatie zit door de omstandigheden !


No use crying over spilled milk,

ik heb het volste vertrouwen en hoor ook geluiden in die richting, dat het goed gaat komen;
door deze ondernemers, de Gemeente ook en zeer zeker door de fans die toch de levensvatbaarheid en identiteit van Mesttreech met MVV zal doen slagen...

neet priesgegeve
kroen toch opgeriech
ongeknak gebleve
door euze band vaan trouw aon diech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2024 23:30 02 mei 2024 00:08 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
Ondernemers willen 5 miljoen in MVV steken #117

LRB schreef : Häör "baaze" höbbe hunne keutel ingetrokke en doen noe effe niks ( laote us middestenders de kaar oet de stroont trekke) en speule e späölselke :thumbsdown:

Daodoor is häör towkomst onzeeker:

- es MVV de spreekwoordelikke "bietebrök"op geit, dus nao de kloete geit in worst case scenario...is zie werkeloos, wiet weg vaan toes en kin op niks vaan de Yanks reekene..:ohmy:
- aongezien zie door de Yanks is aongesteld, kin zie die ouch neet teege de haore instrieke en oopelik partij kieze veur die vaan us ( oonderneumers) want die betaalt, bepaalt...;)
- trekke de Yanks hunne keutel gans in, zal zie waarsjeinlik trök nao Huiland goon of mesjiens aofwachte wat us MVV-ke kin beeje....

Neet biester roeskleurig allemaol veur dat kind...es zie daovaan oet ging wie ze koum tot ze op e gespreid bedsje terech koum met genog cent vaan de Yanks es ondersteuningk...meh iech wins häör 't beste ! :thumbsup:


De toekomst van Laura zou dus onzeker zijn, want, aldus LRB,
- als MVV failliet gaat, is ze haar baan kwijt;
- ze durft de Amerikanen niet tegen de haren in te strijken en openlijk te kiezen voor de Maastrichtse ondernemers;
- als de Amerikanen zich terugtrekken, vertrekt Laura van Leeuwen waarschijnlijk naar Holland.
Wat is de waarde van deze opmerkingen? Wie schiet hier iets mee op?

En dan wordt er ook nog beweerd dat Laura van Leeuwen, dat 'kind' (wat is dat nu weer voor een beledigende kwalificatie; teveel Johan Derksen of Valentijn Driessen gekeken?), er misschien van uit was gegaan dat ze bij MVV in een gespreid bedje terecht kwam. Wat is de waarde van deze opmerking (die toch een negatief beeld schetst van Van Leeuwen)? Waarom zou ze daar van uit zijn gegaan? Laura van Leeuwen wist misschien niet alles voordat ze aan de slag ging bij MVV, maar ze wist wel dat er bergen werk te verzetten waren.

Een onzekere toekomst voor Laura van Leeuwen? Deze vrouw werkt zich het snot voor de ogen om MVV te redden. Dit respectloos geklets leidt alleen maar tot onrust. Van Leeuwen heeft inmiddels toch wel wat meer respect verdiend. Maar blijf jij 'ome Bob' maar ophemelen. Fojfoj.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2024 00:03 02 mei 2024 00:14 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Ondernemers willen 5 miljoen in MVV steken #118

Ben Salemans schreef :
De toekomst van Laura zou dus onzeker zijn, want, aldus LRB,.


Boe sjrief iech tot häöre towkomst onzeeker is ? :woohoo:
Liere leeze is meujlik,
foj, foj ! Is de verkinzing al towgeslaage? :lachen:

Mos miech gein wäörd in de moond legke, die iech neet zag en dien subjektieve interpretaasie daoveur in de plaots zette en es zoedaanig es ziende mien woerheid verkoupe...
dat is e meekelikke manipuulaasie techniek...sjaom diech e bittekke. dat is oonder dein nivoo zow iech zegke ;)

Iech gaof sumpel get arguminte boedoor zie in e meujlikke situassie is terech gekoumen, niks mie en niks minder .
Ofsdiech dat leuk vins of neet is 'n aander verhaol en deid ouch niks aof aon häöre inzat en prestaassies.

Die arguminte vaan miech zien gebaseerd op de historie vaan us MVV-ke in de letste twie jaor met de Yanks en hoe zie heij bij us terech koum .

Bob unne zetbaas numme, is neet bepaold ophiemele, dus sjei ezzebleef oet met "Napoleaans" gezeiver .....:huh:

't is gewoen jaommer en sjendaolig vaan bestuur, RvC , de Verreeniging, de Amerikaane en alle Bobo's tot zie wie noe d'r allein veursteit...
en hun werrek neet höbbe gedoon mbt de cente...
riech dao dien sjerpe pen op !

Don't shoot the messenger...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Strucht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2024 01:05 02 mei 2024 01:54 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
Ondernemers willen 5 miljoen in MVV steken #119
Waar je schrijft dat haar toekomst onzeker is? Je schrijft: "Daodoor is häör towkomst onzeeker:" (en die dubbele punt leidt een uitleg in). Waarom noem je haar neerbuigend een 'kind'? Ze is een volwassen vrouw, 38 jaar oud. Maar laat maar zitten.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, Kotspoejer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2024 05:22
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 299
Meer
Ondernemers willen 5 miljoen in MVV steken #120
Ik hoop niet dat Laura hier meeleest …… :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.426 seconden