MVV en het wanbeleid naar haar “kleine”sponsoren .

22 feb 2013 17:29
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
MVV en het wanbeleid naar haar “kleine”sponsoren . #16

MVVFR08 schreef :

Anita schreef : Wellicht dat Napoleon en anderen ook oplossingen kunnen geven?

Ik probeer ook mee te denken en denk in oplossingen dat is de juiste insteek Anita.

Heeft MVV een commercieel directeur of in ieder geval een vergelijkbare functie binnen haar organisatie die dit soort zaken namens en jegens sponsoren en andere commerciële belangen behartigt (en eventueel in overleg kan treden en klachten van en door sponsoren kan oplossen)?


Geen echte directeur of vergelijkbare functie.

Er is wel een commercieel medewerker, maar de vraag is natuurlijk wat zou bevoegdheden in deze zijn (en wat zijn functie precies inhoud).

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2013 17:46
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV en het wanbeleid naar haar “kleine”sponsoren . #17
Misschien is het geen onwil van MVV maar onmacht. Door bepaalde groepen personen de toegang tot de BC te ontzeggen, zullen weer anderen zich voor het hoofd gestoten voelen en ontevreden zijn. En een andere ruimte voor die mensen is er blijkbaar niet. MVV zal hierin dus misschien gewoon geen mogelijkheid zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2013 18:05
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
MVV en het wanbeleid naar haar “kleine”sponsoren . #18
Het heeft lang geduurd, maar hij heeft uiteindelijk toch weer wat gevonden om over te kotsen. Wat denk je nou te bereiken door dit op het forum wereldkundig te maken.......?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2013 09:38
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV en het wanbeleid naar haar “kleine”sponsoren . #19
@ Napoleon. Vroeger toen ik een gamin van 13 was, kwam ik vaker in het home waar nu de Ster zit. Daar was een club van 1000 als ik het me goed kan herinneren. Daar zaten niet de grote sponsoren maar je kon er alleen met die businesskaart in (en de kutgamins mochten mee hahaha) en daar babbelden deze sponsoren met elkaar. Is dat een goed idee om terug te brengen? Is dat waar je op doelt? Was je toen zelf al sponsor (1998)

Sinds Sem weg is kan qua sponsorenbeleid wellicht eea stukken beter, maar mijns inziens is de titel van dit bericht ook onnodig negatief.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2013 11:06
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV en het wanbeleid naar haar “kleine”sponsoren . #20
Ut is inderdaad de titel, wat tege de boors stoet.
Napoleon, open 'n topic in "Veer Dinke Mèt" en benader ut vaan de positieve kaant. Zörreg tot d'r door same met mede-sponsors weurt naogedach wat allemaol kin verbetere, maak oeteindelik ein documint en euverhandig dat aon ut MVV bestuur.
Daan kint geer nog altied op de sponsor beijeinkomste ut höbbe euver de keuze vaan de verbeterveurstelle en de veuroetgaank in de verbeteringe.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, peter ruiver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2013 15:46
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV en het wanbeleid naar haar “kleine”sponsoren . #21

Boe is dat feeske? schreef : @ Napoleon. Vroeger toen ik een gamin van 13 was, kwam ik vaker in het home waar nu de Ster zit. Daar was een club van 1000 als ik het me goed kan herinneren. Daar zaten niet de grote sponsoren maar je kon er alleen met die businesskaart in (en de kutgamins mochten mee hahaha) en daar babbelden deze sponsoren met elkaar. Is dat een goed idee om terug te brengen? Is dat waar je op doelt? Was je toen zelf al sponsor (1998)

Het vorige bestuur wilde ook een ruimte voor kleine ondernemers. Waar nu de huidige administratie van MVV zit zou deze ruimte komen, deze is toen ook omgebouwd met een bar etc,etc. En als ik het goed begrijp is deze ruimte dus nooit ingebruik genomen waar het voor bedoeld was. Dit ivm het besparen van huurkosten?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2013 19:52
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV en het wanbeleid naar haar “kleine”sponsoren . #22
Napoleon heeft wel een punt. En trouwens op het forum mag je toch je mening geven? Kom op zeg. De Bc zit idd ook wel erg vol met niet sponsoren. Nog steeds. Ze willen volgens mij wel anders maar het heeft volgens mij ook te maken met ruimte gebrek. Vroeger was er een echt spelers home. Spelers vrouwen, familie, bestuur, trainers, ex mvv-ers, scouts ect. verbleven in een spelers home. Spelers gingen even bij de sponsoren buurten. de sponsoren waren lekker onder elkaar aan het keuvelen. Ik heb het idee dat dit nu noodgedwongen is. Is dit wanbeleid naar kleine sponsoren? Volgens mij niet. De ene sponsor verwacht meer voor zijn geld. De andere doet het meer om te steunen. het ligt echt aan de verwachtingen die je hebt. Maar een professionelere marketing en commercieel management lijkt wel op zijn plaats. Op zijn minst een algemeen directeur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2013 20:50
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV en het wanbeleid naar haar “kleine”sponsoren . #23

Napoleon schreef : Het huidige commercieel beleid van MVV voor “kleine “sponsoren is van een amateuristisch niveau, daar krijgt een paard de hik van zou Johan Derksen zeggen. Mening amateur club heeft haar sponsor beleid beter georganiseerd dan MVV.
.....................
....................
Daar waar andere clubs de noodzaak zien in deze tijd om haar product aanbod aan te passen aan de markt , houdt MVV aan dure pakketten vast die niet marktcomfort zijn en die veel te duur zijn voor de waarde die je er voor terug krijgt. VVV-Venlo heeft nu blijkbaar ook ingespeeld op de markt en komt met speciale € 1000,- per stoel pakket.

Bovengenoemde zaken zijn door mij al meerdere malen besproken met diverse bestuursleden, echter tot verbetering komt het niet, dat frustreert, gesprekken zijn dan van mijn kant ook gestopt en mijn sponsorovereenkomst wordt dan ook na dit seizoen beëindigd, met pijn in het hart,want het blijft wel mijn (onze) club,alleen als ik me niet meer serieus genomen voel en dit onderwerp reeds meerdere malen heb aangekaart rest niets anders dan een beslissing te nemen, vandaar ook mijn bevindingen nu eens geplaatst op dit forum en wellicht zijn hier ook andere sponsoren actief die misschien deze mening delen of hem juist ontkrachten dat kan natuurlijk ook.

Gr Napoleon !!


Napoleon, heb je óók contact gehad hierover met één van de 5 leden van de Profit fractie ,die de kleine en grote sponsoren vertegenwoordigen,in de Ledenraad van de Vereniging MVV Maastricht die hebben toch een controlerende functie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2013 23:58
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
MVV en het wanbeleid naar haar “kleine”sponsoren . #24

De reservebank schreef : We zijn toch geen Fortunahome waar louter positieve berichten worden geplaatst?


Scherp! Is makkelijk om een andere website en hun beweegredenen af te kraken maar het eigen straatje zien de meeste het liefst ook worden schoongeveegd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2013 11:09 24 feb 2013 11:10 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV en het wanbeleid naar haar “kleine”sponsoren . #25

Gohf schreef :

De reservebank schreef : We zijn toch geen Fortunahome waar louter positieve berichten worden geplaatst?


Scherp! Is makkelijk om een andere website en hun beweegredenen af te kraken maar het eigen straatje zien de meeste het liefst ook worden schoongeveegd.


Heb je dit forum de laatste tijd gelezen? het is duidelijk dat dit hier niet het geval is..
Dat jij Fortunahome nog durft te verdedigen zeg.. dat is inmiddels het lachertje van alle fan sites geworden met hun louter positieve berichtgeving.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2013 18:25
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
MVV en het wanbeleid naar haar “kleine”sponsoren . #26
Dat is jou mening Jeoff, en die mag je hebben.

FortunaHome zou dan ook een echte FAN site zijn als ze juist wanneer de club de steun het meest nodig heeft de plannen de grond in gaat boren. Snap je dan werkelijk niet dat Fortuna nu op dit moment absoluut geen negatieve berichtgeving kan gebruiken ? Steun en positiviteit door zowel fans, sponsoren, bestuur, iedereen gewoon. \

Dan is het ook duidelijk dat jij nooit op FH leest. Daar word vaak ook zeer kritisch en negatief geschreven door bezoekers net zoals op dit forum zoals je zelf al aanhaalt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2013 20:44 24 feb 2013 20:45 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV en het wanbeleid naar haar “kleine”sponsoren . #27
Op FH moet je als bezoeker toch goed zoeken naar de commentaren. Het gastenboek is zo onoverzichtelijk als wat, en op de front page vallen toch vooral de propagandaberichten van de webmasters op.. Met dikke koeienletters wordt het goede nieuws gebracht, en oh ja ergens onderaan na lang scrollen is er ook nog wat ruimte voor mensen om te reageren (meestal 5 tot 10 berichtjes)

maar goed ik maak er alweer veel te veel woorden aan vuil..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2013 00:27
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV en het wanbeleid naar haar “kleine”sponsoren . #28
Enige positieve aan dit verhaal is ... dat er dus ook nog "grote" sponsoren zijn :huh: :?:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2013 08:39
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Onderwerp Auteur
MVV en het wanbeleid naar haar “kleine”sponsoren . #29
MVV heeft duidelijk voor deze weg gekozen, dat heeft niets met geld te maken maar met een keuze.
Het geld om een commerciële afdeling op te zetten is er immers wel degelijk, echter zal dan dat "ten kosten"gaan van veldspelers of andere zaken binnen de BVO, MVV vind het blijkbaar niet belangrijk genoeg en kiest voor “vrijwilligers” die commercie er bij nemen, dat vind ik wanbeleid !!!

Waar je tegen aanloopt is niet zozeer dat het huidige bestuur niet naar je verhaal luistert of daar uiteindelijk tijd voor maakt ( want dat doen ze wel), maar dat er structureel geen oplossingen worden geboden of gemaakte afspraken worden nageleefd, dit is volledig te wijten omdat niemand de verantwoordelijkheid heeft voor deze afdeling binnen MVV en het probleem dus ergens blijft zweven, tja en wie moet je er dan op afspreken.

Zo heb ik persoonlijk in de laatste 2 seizoen wel 4 keer om de tafel gezeten met MVV bestuurders en medewerkers en gedeeltes van deze materie besproken, ook een gesprek met voorzitter Paul Rinckens en de toenmalige medeweder Sammy Bridji( nu niet meer werkzaam binnen MVV) ben ik inmiddels bijna een jaar om de bevestiging en de uitwerking aan het wachten wat we toen hebben afgesproken , je zult begrijpen dat ook hier nooit een vervolg op is gekomen. Heb wel weer keurig netjes begin van seizoen de factuur betaald.

Dat is geen direct verwijt aan de voorzitter maar wel een constatering dat niemand verantwoordelijkheid draagt voor het commerciële beleid en de afspraken die onderlig gemaakt worden binnen MVV en zo kan het dus gebeuren dat je tussen het wal en het schip belandt . Voor mij is dat een direct gevolg van de keuze dat MVV haar commerciële afdeling niet het geprofessionaliseerd en dit nog steeds met vrijwilligers doet.

De volgende gepensioneerde vrijwilliger staat dan ook blijkbaar weer klaar, Dhr Frans Erens oud directeur van de Enci moet nu in allerijl de contacten met de sponsoren gaan opstarten en afspraken gaan maken voor het verlengen van de contracten, wederom een noodgreep van het huidige bestuur , nu wel begrijpelijk dat deze beste man het vrijwillig doet immers is in de dit lopende budget geen geld meer vrij hiervoor, maar het is de volgende passant in 3 jaar MVV commercieel beleid.

Maar wat moet je daar als sponsor mee….het hele seizoen heb je in principe geen aanspreekpunt en dan wordt in allerijl iets uit de hoge hoed getoverd, sponsoring is ook relatie beheer of misschien wel grotendeels relatiebeheer.
Natuurlijk begrijp ik de opmerkingen van medeforum leden, dat dit best in precair onderwerp is om dit op het forum te zetten en dat dit MVV geen goed doet is mij wel duidelijk, maar de belangen van de sponsor zijn de laatste 2 jaren meer geschaad…het wordt dan ook een hell of a job om in deze tijd de sponsoren ( die weinig of niet bediend zijn) opnieuw een contract te laten tekenen voor de komende seizoen
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2013 10:14
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV en het wanbeleid naar haar “kleine”sponsoren . #30
Alhoewel de toon van Napoleon misschien wat hard is en op dit moment niet zo goed uitkomt, ben ik het inhoudelijk eigenlijk voor het overgrote gedeelte met hem eens. Ik zou graag zien dat MVV de commerciële kant professioneler aanpakte (zowel in personeel als in opzet businessclub), ik ben er van overtuigd dat je dat geld op de langere termijn terugverdient. En dat dat op korte termijn betekent dat je misschien 1 goede speler minder kan halen... Tsja. In de toekomst kun je misschien wel 2 goede spelers halen door de extra inkomsten.

Ik hoop dat als we promoveren, er hiervoor toch echt geld wordt vrijgemaakt zodat we de aantrekkingskracht van de eredivisie optimaal kunnen benutten.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.398 seconden