Overig nieuws (niet over MVV)

04 jan 2013 07:36
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #631
3 minpunten omdat de salarissen niet op tijd betaald waren
1 minpunt vanwege betalingsachterstand bij CFK
3 minpunten omdat plan van aanpak niet tijdig was ingeleverd
Laatste minpunt weet ik niet meer.

Als andere clubs gewoon aan hun verplichtingen doen, is er niks aan de hand.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2013 11:59
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #632
Niks is dus onmogelijk :thumbsup:

www.elfvoetbal.nl/nieuws/239731_pelle-vo...ljoen-naar-feyenoord

www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/224346/fey...pelle-tot-2017-vast/


Exclusief: Pelle niet voor drie, maar twee miljoen naar Feyenoord


Graziano Pelle maakt definitief de overstap naar Feyenoord. De Italiaanse aanvaller zal in Rotterdam een vierjarig contract ondertekenen en kost de club meer dan twee miljoen euro. Dat heeft technisch directeur Martin van Geel zaterdag bevestigd tegenover ELF Voetbal.


Bericht 9.00 uur: De clubleiding van Feyenoord doet er momenteel alles aan om Graziano Pelle definitief aan zich te binden. De Italiaan moet worden losgeweekt bij het Italiaanse Parma.

De Rotterdammers beschikken niet over een dusdanig budget dat Pelle zonder enige moeite kan worden aangetrokken. Ze hebben daarom reeds alle wegen bewandeld en gaan een maximale poging doen om Pelle los te weken bij Parma. Zelf zou Pelle niet onwelwillend tegenover een transfer staan.

Technisch directeur Martin van Geel kon nog niet veel zeggen over de zaak. "Ik moet daarover op dit moment zwijgen. Ik kan er geen enkel commentaar op geven, hoe graag ik dat ook zou willen", zegt de td, die hoopt op een ja-woord van zowel Parma als Pelle, zaterdag in De Telegraaf.

Bij een transfer krijgt AZ ook nog het nodige geld. De Alkmaarders hebben namelijk nog een miljoen euro te goed van Parma, dat in de Serie A in financieel zwaar weer verkeert.

UPDATE 9.30 uur: Het Algemeen Dagblad meldt dat Feyenoord zaterdag nog gaat bekendmaken dat het Graziano Pelle definitief aan zich zal binden. De club heeft daarvoor een driejarig contract moeten afkopen, maar zou de in vorm verkerende spits komend seizoen niet willen missen.

De geruchten deden al de ronde en zijn nu ook bevestigd. Graziano Pelle maakt inderdaad de overstap naar Feyenoord. ELF Voetbal weet dat de transfersom ruim twee miljoen euro bedraagt. Dat heeft technisch directeur Martin van Geel zaterdag bevestigd. Media spraken eerder nog van een bedrag dat lag rond de drie miljoen euro.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2013 12:19
Smicerke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #633
Blijf toch allemaal raar,weer een club met hoge schulden..maar dan toch weer een spits halen voor veel geld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2013 12:46 05 jan 2013 12:49 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #634

Smicerke schreef : Blijf toch allemaal raar,weer een club met hoge schulden..maar dan toch weer een spits halen voor veel geld.


Dan ben je verkeerd geinformeerd Feyenoord is schuldenvrij en zal na dit jaar weer voor het eerst op winst staan!

www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=169454

Nou ja bijna dan

feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/2784...m%2010%20miljoen.php

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2013 13:18 05 jan 2013 13:19 door Smicerke.
Smicerke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #635
Volgens het Algemeen Dagblad zal Feyenoord deze week bekendmaken over afgelopen jaar een winst van zo'n 6 miljoen euro te hebben behaald. De transfers van El Ahmadi en Vlaar brachten dat bedrag op.
Feyenoord Netwerk
De schuld van Feyenoord zou mede door de winst inmiddels meer dan gehalveerd zijn. Een jaar geleden bedroeg de schuld nog 26 miljoen euro. Feyenoord zou nu voor komende zomer op een forse uitgaande transfer azen van een van de talenten om in een klap schuldenvrij te geraken

Dus nog wel zeker flinke schulden! Teminste als jij 10 miljoen niet veel geld vind!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2013 13:52 05 jan 2013 13:54 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #636

Smicerke schreef : Volgens het Algemeen Dagblad zal Feyenoord deze week bekendmaken over afgelopen jaar een winst van zo'n 6 miljoen euro te hebben behaald. De transfers van El Ahmadi en Vlaar brachten dat bedrag op.
Feyenoord Netwerk
De schuld van Feyenoord zou mede door de winst inmiddels meer dan gehalveerd zijn. Een jaar geleden bedroeg de schuld nog 26 miljoen euro. Feyenoord zou nu voor komende zomer op een forse uitgaande transfer azen van een van de talenten om in een klap schuldenvrij te geraken

Dus nog wel zeker flinke schulden! Teminste als jij 10 miljoen niet veel geld vind!


Geloof nou maar dat die schuld sneller weg is dan je met je ogen kunt knipperen 2018 staat er een heel nieuw stadion, en pelle gaat Feyenoord meer geld opleveren dan hij heeft gekost alleen al door de positie op de ranglijst aan het einde van het seizoen en door dit www.soccernews.nl/news/181093/De_run_op_...De_Kuip_blijft_enorm !!!
En zeker vind ik 10 miljoen veel maar t was 60 miljoen in no time weg gewerkt~

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2013 15:37
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #637
Suk van Go Ahead naar Germinal Beerschot. Toch ook wel een verzwakking voor Go Ahead lijkt me..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2013 16:07
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #638

Danny1983 schreef :

Smicerke schreef : Volgens het Algemeen Dagblad zal Feyenoord deze week bekendmaken over afgelopen jaar een winst van zo'n 6 miljoen euro te hebben behaald. De transfers van El Ahmadi en Vlaar brachten dat bedrag op.
Feyenoord Netwerk
De schuld van Feyenoord zou mede door de winst inmiddels meer dan gehalveerd zijn. Een jaar geleden bedroeg de schuld nog 26 miljoen euro. Feyenoord zou nu voor komende zomer op een forse uitgaande transfer azen van een van de talenten om in een klap schuldenvrij te geraken

Dus nog wel zeker flinke schulden! Teminste als jij 10 miljoen niet veel geld vind!


Geloof nou maar dat die schuld sneller weg is dan je met je ogen kunt knipperen 2018 staat er een heel nieuw stadion, en pelle gaat Feyenoord meer geld opleveren dan hij heeft gekost alleen al door de positie op de ranglijst aan het einde van het seizoen en door dit www.soccernews.nl/news/181093/De_run_op_...De_Kuip_blijft_enorm !!!
En zeker vind ik 10 miljoen veel maar t was 60 miljoen in no time weg gewerkt~




Feyenoord heeft het aantrekken van Graziano Pellè zelf bekostigd. Dat zegt technisch directeur Martin van Geel. De Italiaanse spits tekende zaterdag een contract dat hem 4,5 jaar in De Kuip houdt.

De transfersom die Feyenoord aan Parma betaalt ligt rond de twee miljoen euro. Dat geld komt rechtstreeks uit de kas van de club en niet van de 'Vrienden van Feyenoord', de groep die de club de afgelopen jaren vaak financieel heeft geholpen.

"We hebben de afgelopen tijd veel spelers verkocht, dus deze transfer komt uit eigen middelen", aldus Van Geel in gesprek met RTV Rijnmond. "Het vastleggen van Pellè is weer een stap in de wederopstanding van de club. We zijn keurig binnen de marges van het budget gebleven."

Van Geel zegt weken bezig te zijn geweest met de onderhandelingen met Parma. "Pellè wilde erg graag in Rotterdam blijven, dus dat konden we gebruiken als drukmiddel. In het begin dacht ik dat het bijna onmogelijk zou zijn Pellè langer te kunnen behouden. Zijn goals zette hem nog meer in de schijnwerpers."

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2013 18:08
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #639

Belgske schreef : Suk van Go Ahead naar Germinal Beerschot. Toch ook wel een verzwakking voor Go Ahead lijkt me..


ja dat denk ik ook dit komt er nog eens bij

Voorzitter Mulder vertrekt bij Go Ahead Eagles
Gepubliceerd op maandag 7 januari 2013 om 17:45

Go Ahead Eagles moet op zoek naar een nieuwe voorzitter. Edwin Mulder legt per 1 juli van dit jaar zijn functie neer, meldt hij op de website van de club uit Deventer.

"Na vijf jaar wordt het tijd voor een frisse wind in de club, dit is geen job voor het leven", zegt Mulder. De preses is positief over de toekomst van Go Ahead Eagles. "Met het nieuwe Masterplan ligt er een prima fundament voor de toekomst. Daarmee kan de club verder. Kortom een prima moment voor een wisseling van de wacht."

Naast Mulder vertrekt ook Bert Doornebos in de zomer. Hij was, net als de voorzitter, statutair directeur van de club. Met Edwin Lugt, Hilco Kok en Marcel Wenting traden vorig jaar reeds drie nieuwe leden van de Raad van Commissarissen aan.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2013 12:56
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #640
AGOVV failliet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2013 14:02
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #641
Wat een sukkels dat noemt zich supporter


Ajax-fans bedreigen theatermaker

Theatermaker Rory de Groot is door Ajax-fans met de dood bedreigd omdat hij een voorstelling over een Feyenoord-voetballer heeft gemaakt.

'Corky de Groot moet dood' en 'Rory niet welkom Ajax NRD' is op de muren van theater Het Zonnehuis gespoten. De Groot laat aan AT5 weten dat hij aangifte zal doen.








Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2013 00:54
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #642
Danny, weet je wel waar je het over hebt? Ik begrijp de woede van deze supporters volledig! De woordkeus en letterlype zijn wellicht niet gelukkig gekozen, maar het is volstrekt belachelijk dat deze shows juist in Amsterdam moeten worden opgevoerd. Reken er maar op dat een dergelijke actie van de moffen ook niet zo maar in onze stad plaats zal kunnen hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2013 03:51
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 780
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #643

Snuf schreef : Danny, weet je wel waar je het over hebt? Ik begrijp de woede van deze supporters volledig! De woordkeus en letterlype zijn wellicht niet gelukkig gekozen, maar het is volstrekt belachelijk dat deze shows juist in Amsterdam moeten worden opgevoerd. Reken er maar op dat een dergelijke actie van de moffen ook niet zo maar in onze stad plaats zal kunnen hebben.

Woede is begrijpelijk, maar doodsverwensingen zijn niet goed te praten. Punt.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Sandro

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2013 13:35
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #644
Vind dit toch wel koren op de molen.
Waar haalt deze man/organisatie het lef vandaan om zoiets te doen in de stad van de aardsvijand? Ik distantieer me ook van de teksten maar ik begrijp deze wel vanuit de joden.

Hooligans hebben gewoon schijt aan alles van de aartsvijand en zullen hun club ten alle tijden verdedigen. Ik ga hier niet over oordelen maar dat ze daarbij tot het einde willen gaan is een feit.

Ben, heb je het boek Rotterdam Hooligan al eens gelezen?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2013 14:30
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #645
Ik denk dat er ook een hele hoop "beroepsrelschoppers" zijn. Een groep die het woord choqueren hoog in het vaandel heeft staan.
Mensen die elkaar dood of verschrikkelijke ziekte toewensen weten niet waaf ze het over hebben.
Passie mag maar wel tot tot op zekere hoogte.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.482 seconden